F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2018

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Vettel wygrywa kwalifikacje, Hamilton odpada po awarii

Zespoły pozytywnie nastawione do zakazu używania koców grzewczych

Vandoorne pewny utrzymania wyścigowego fotela w McLarenie

Leclerc najszybszy w deszczowym treningu na torze Hockenheim

AMuS: GP Miami może odbyć się najwcześniej w sezonie 2020

Sauber wstrzyma rozwój tegorocznego bolidu

Zarządy FCA i Ferrari wybiorą w sobotę następców Sergio Marchionne?

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sainz: Jestem zaskoczony udanym debiutem w Renault

Hiszpan uważa, że głównym problemem zespołu jest wysoka awaryjność silnika.
Nataniel Piórkowski, 9 listopada 2017, wyświetlenia: 1083<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Carlos Sainz potwierdził, że jest zaskoczony swoim konkurencyjnym debiutem w Renault.

Przed GP USA wychowanek juniorskiego programu Red Bulla zastąpił w teamie z Enstone Jolyona Palmera, zdobywając siódme miejsce z wyścigu. W Meksyku Hiszpan zapewnił sobie ósme pole startowe, ale został zmuszony do wycofania się z rywalizacji ze względu na usterkę układu kierowniczego.

Zapytany o to, czy był zaskoczony tym, jak dobrze poradził sobie ze zmianą zespołu, Sainz odrzekł: „Trochę tak. Mając w pamięci dawne doświadczenia, zmiany zespołów w niższych kategoriach czy testy w F1 w 2013 roku, wiedziałem, że niezależnie od tego co dostaję, potrafię bardzo szybko się do tego dostosować. W tym sensie był to dla mnie pozytywny start. Przede mną wciąż długa droga. Sądzę, iż Nico jest kilka kroków przede mną, ale zbliżam się do niego i liczę, że przed końcem sezonu uda mi się go doścignąć”.

Chociaż Sainz przyznaje, że głównym problemem Renault są problemy z jednostką napędową, to podkreśla, iż jest pod wrażeniem tego, jak pracuje fabryka w Enstone. „Moim zdaniem największe postępy powinny zostać dokonane w obszarze jednostki napędowej i niezawodności. Dzięki temu od razu udałoby się nam zwiększyć szanse na walkę o wyższe miejsca w tabeli. Mając na względzie całą infrastrukturę i zasoby w Enstone, uważam, że może być już tylko lepiej. Wszystko wygląda pozytywnie, można dostrzec motywację. To coś dobrego. Miło jest pojawić się w zespole, w którym wszyscy są tak zadowoleni i zmotywowani”.

Sainz zaznaczył, że możliwość wcześniejszego przejścia do Renault zwiększa jego szanse na udany start sezonu 2018. „Przez szesnaście wyścigów ten bolid był rozwijany wokół konkretnego kierowcy – nawet kokpit, komfort fotela – wszystko było budowane na opiniach innej osoby. Te cztery wyścigi, możliwość przekazania informacji na temat tego, czego oczekiwałbym przed kolejnym sezonem, są dla mnie niesamowicie ważne i zapewniają nam dobre podstawy przed sezonem 2018. Dzięki temu podczas zimowych testów nie będę musiał skupiać się na tego typu sprawach. Zajmuję się tym teraz, dzięki wcześniejszemu startowi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.07.2018  McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem
18.07.2018  Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
06.07.2018  Sainz: Nowa nawierzchnia Silverstone ma więcej nierówności niż stara
01.07.2018  Kierowcy Renault nie odczuli działania trybu kwalifikacyjnego
Tagi:
Sainz C.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 09.11.2017 16:51[!]
Cytat :
Przez szesnaście wyścigów ten bolid był rozwijany wokół konkretnego kierowcy – nawet kokpit, komfort fotela – wszystko było budowane na opiniach innej osoby.


Zaraz się okaże, że Palmer był/ jest całkiem szybki, a przewaga Nico wynikała tylko z dostosowania samochodu pod niego. Palmer po cichu testuje w symulatorze Williamsa i miażdży dokonania Roberta :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca