F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

12.10.2018

Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku

Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019

Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1

Verstappen nie otrzymał zgody na przetestowanie motocykla MotoGP

George Russell zostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ricciardo, Hartley i Gasly otrzymają kary cofnięcia na starcie GP Brazylii

Na chwilę obecną u każdego z wymienionych kierowców dokonano wymiany MGU-H.
Nataniel Piórkowski, 10 listopada 2017, wyświetlenia: 1041<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Daniel Ricciardo z Red Bulla oraz reprezentanci Toro Rosso: Brendon Hartley oraz Pierre Gasly zostaną ukarani cofnięciem na starcie za skorzystanie z nowych elementów silnika.

Wszyscy trzej kierowcy rozpoczynają w piątek korzystanie z nowych generatorów odpowiadających za odzyskiwanie energii termicznej (MGU-H), przez co przed wyścigiem o GP Brazylii nałożone zostaną na nich kary cofnięcia o dziesięć pozycji względem wyniku osiągniętego w kwalifikacjach.

Ricciardo użyje także nowego układu magazynowania energii oraz elektroniki sterującej – oba te elementy mieszczą się jednak w regulaminowej puli Australijczyka.

Podczas pierwszego treningu w bolidzie Hartleya doszło do problemu z jednostką napędową. Może to sugerować, że Nowozelandczyk stanie przed koniecznością użycia kolejnych nowych komponentów, a co za tym idzie przyjęcia na swoje barki następnych, bardziej dotkliwych kar.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.10.2018  Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku
12.10.2018  Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019
12.10.2018  Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1
09.10.2018  Whiting: Sensory baterii nie mają związku ze spadkiem formy Ferrari
07.10.2018  Alonso: Moja kara pokazuje jak w złej sytuacji znajduje się F1
Tagi:
FIA
Ricciardo D.
Hartley B.
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 10.11.2017 14:21[!]
Renault jest chyba bardziej awaryjne od Hondy.
Sar trek, 10.11.2017 20:40[!]
Mam taką teorię, że w obecnej sytuacji mogą sobie pozwolić na kilka eksperymentów pod kątem przyszłego sezonu i wykonują je na silnikach w zespole Torro Rosso.
marios76, 10.11.2017 22:55[!]
@Sar trek A na początku sezonu sprawdzali na Verstappenie, potem też na Ricciardo? ;) Może coś w tym jest... Renault w chwili obecnej ma raczej w głębokim poważaniu awaryjność. Czy zajmą6, 5 czy 7 miejsce im dużej różnicy nie robi. Zespołem klienckim, który plul na ich produkty, raczej też nie będą się przejmować, natomiast chęć dogonienia Mercedesa i Ferrari jest spora i... sa juz dość blisko. Verstappen wygrał dwa wyścigi, nie oglądając się na rywali! Agresywny rozwój procentuje mocą, a awaryjność z czasem wyeliminuja. Gdyby Honda miała takie podejście, to i Alonso widziałby sens współpracy zaliczając w tym roku ze 3-4 poda, mimo dziesięciu awarii. Byłoby wwidać, że idą w dobrym kierunku .
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca