F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ricciardo, Hartley i Gasly otrzymają kary cofnięcia na starcie GP Brazylii

Na chwilę obecną u każdego z wymienionych kierowców dokonano wymiany MGU-H.
Nataniel Piórkowski, 10 listopada 2017, wyświetlenia: 965<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Daniel Ricciardo z Red Bulla oraz reprezentanci Toro Rosso: Brendon Hartley oraz Pierre Gasly zostaną ukarani cofnięciem na starcie za skorzystanie z nowych elementów silnika.

Wszyscy trzej kierowcy rozpoczynają w piątek korzystanie z nowych generatorów odpowiadających za odzyskiwanie energii termicznej (MGU-H), przez co przed wyścigiem o GP Brazylii nałożone zostaną na nich kary cofnięcia o dziesięć pozycji względem wyniku osiągniętego w kwalifikacjach.

Ricciardo użyje także nowego układu magazynowania energii oraz elektroniki sterującej – oba te elementy mieszczą się jednak w regulaminowej puli Australijczyka.

Podczas pierwszego treningu w bolidzie Hartleya doszło do problemu z jednostką napędową. Może to sugerować, że Nowozelandczyk stanie przed koniecznością użycia kolejnych nowych komponentów, a co za tym idzie przyjęcia na swoje barki następnych, bardziej dotkliwych kar.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
16.01.2018  Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych
15.01.2018  Punkty karne (stan po sezonie 2017)
21.12.2017  Marchionne: W przyszłości możemy stworzyć alternatywną serię do F1
12.12.2017  Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska
Tagi:
FIA
Ricciardo D.
Hartley B.
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 10.11.2017 14:21[!]
Renault jest chyba bardziej awaryjne od Hondy.
Sar trek, 10.11.2017 20:40[!]
Mam taką teorię, że w obecnej sytuacji mogą sobie pozwolić na kilka eksperymentów pod kątem przyszłego sezonu i wykonują je na silnikach w zespole Torro Rosso.
marios76, 10.11.2017 22:55[!]
@Sar trek A na początku sezonu sprawdzali na Verstappenie, potem też na Ricciardo? ;) Może coś w tym jest... Renault w chwili obecnej ma raczej w głębokim poważaniu awaryjność. Czy zajmą6, 5 czy 7 miejsce im dużej różnicy nie robi. Zespołem klienckim, który plul na ich produkty, raczej też nie będą się przejmować, natomiast chęć dogonienia Mercedesa i Ferrari jest spora i... sa juz dość blisko. Verstappen wygrał dwa wyścigi, nie oglądając się na rywali! Agresywny rozwój procentuje mocą, a awaryjność z czasem wyeliminuja. Gdyby Honda miała takie podejście, to i Alonso widziałby sens współpracy zaliczając w tym roku ze 3-4 poda, mimo dziesięciu awarii. Byłoby wwidać, że idą w dobrym kierunku .
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca