F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2018

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Bottas najszybszy przed kwalifikacjami do GP Brazylii

Różnice w czołówce były bardzo niewielkie.
Łukasz Godula, 11 listopada 2017, wyświetlenia: 2540<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Trzeci trening rozpoczął się na wilgotnej nawierzchni po wcześniejszych opadach nad torem Interlagos. Szybko na torze pojawili się kierowcy mający najwięcej do nadrobienia w przygotowaniach czyli Toro Rosso i McLaren. Niestety szybko doszło do wirtualnej neutralizacji, po tym jak w bolidzie Lance'a Strolla doszło do awarii skrzyni biegów.

Wilgotne tarki sprawiały sporo problemów w przejechaniu czystego kółka, jednak sam tor szybko przesychał i asfalt po kilku minutach był już praktycznie suchy. Na mocne kółka zdecydowali się kierowcy Ferrari, wyjeżdżając na super-miękkich oponach. Na czoło wskoczył tym samym Raikkonen z czasem 1:09.633. Początkowo Vettel nieco odstawał, ale po kolejnych przejazdach zbliżył się na 0,04 sekundy.

Początkowo kierowcy Mercedesa testowali miękką mieszankę i kręcili na niej naprawdę konkurencyjne czasy. Co ciekawe za mistrzami świata plasował się Alonso ze stratą 0,735 sekundy, również na miękkiej mieszance. Czasu do połowy sesji nie ustanowili kierowcy Red Bulla i Williamsa.

Mercedesy długo kazały czekać na swój szybki przejazd. Jednak gdy już pojawili się na torze, nie udało im się pokonać Raikkonena i Vettela, choć różnice były naprawdę minimalne. Podrażniło to jednak Srebrne Strzały i pozostały nieco dłużej na torze, wyprzedzając ostatecznie Ferrari. Prowadził Bottas, z przewagą zaledwie 0,003 nad Hamiltonem. Może to zapowiadać bardzo ciekawą walkę w kwalifikacjach.

Nieco więcej tracił Red Bull, jednak najwidoczniej mieli w planach nieco inny program przygotowań. Dopiero pod koniec sesji postanowili mocniej nacisnąć, co spowodowało problemy Verstappena w ostatnim sektorze, gdyż za szeroko wyjechał na tarki i obrócił się w ostatnim zakręcie. Ostatecznie Ricciardo wskoczył za Ferrari, jednak strata dalej była spora.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:09,281--24
2.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:09,2840,0030,00326
3.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:09,3260,0450,04220
4.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:09,3390,0580,01321
5.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:10,2440,9630,90514
6.14Fernando AlonsoMcLaren MCL321:10,2881,0070,04415
7.11Sergio PerezForce India VJM101:10,3221,0410,03421
8.31Esteban OconForce India VJM101:10,3571,0760,03523
9.33Max VerstappenRed Bull RB131:10,4951,2140,1389
10.55Carlos SainzRenault R.S.171:10,5991,3180,10423
11.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:10,6371,3560,03821
12.19Felipe MassaWilliams FW401:10,6711,3900,03414
13.20Kevin MagnussenHaas VF-171:10,7211,4400,05019
14.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:10,7431,4620,02218
15.8Romain GrosjeanHaas VF-171:10,7621,4810,01920
16.10Pierre GaslyToro Rosso STR121:10,9811,7000,21932
17.28Brendon HartleyToro Rosso STR121:11,0851,8040,10430
18.94Pascal WehrleinSauber C361:11,1261,8450,04125
19.9Marcus EricssonSauber C361:11,4802,1990,35427
20.18Lance StrollWilliams FW40---1
107% najlepszego czasu: 1:14,131


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 26°C
Temperatura powietrza: 19°C
Prędkość wiatru: 1,5 m/s
Wilgotność powietrza: 77%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.01.2018  Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix
01.12.2017  Punkty karne (stan po sezonie 2017)
26.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Abu Zabi
26.11.2017  GP Abu Zabi: wypowiedzi po wyścigu (10)
26.11.2017  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
Tagi:
Interlagos
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 11.11.2017 15:54[!]
Niecałe dwie dziesiąte między P10 a P15, może być blisko w kwalifikacjach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca