F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

12.10.2018

Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku

Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019

Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1

Verstappen nie otrzymał zgody na przetestowanie motocykla MotoGP

George Russell zostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Bottas najszybszy przed kwalifikacjami do GP Brazylii

Różnice w czołówce były bardzo niewielkie.
Łukasz Godula, 11 listopada 2017, wyświetlenia: 2924<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Trzeci trening rozpoczął się na wilgotnej nawierzchni po wcześniejszych opadach nad torem Interlagos. Szybko na torze pojawili się kierowcy mający najwięcej do nadrobienia w przygotowaniach czyli Toro Rosso i McLaren. Niestety szybko doszło do wirtualnej neutralizacji, po tym jak w bolidzie Lance'a Strolla doszło do awarii skrzyni biegów.

Wilgotne tarki sprawiały sporo problemów w przejechaniu czystego kółka, jednak sam tor szybko przesychał i asfalt po kilku minutach był już praktycznie suchy. Na mocne kółka zdecydowali się kierowcy Ferrari, wyjeżdżając na super-miękkich oponach. Na czoło wskoczył tym samym Raikkonen z czasem 1:09.633. Początkowo Vettel nieco odstawał, ale po kolejnych przejazdach zbliżył się na 0,04 sekundy.

Początkowo kierowcy Mercedesa testowali miękką mieszankę i kręcili na niej naprawdę konkurencyjne czasy. Co ciekawe za mistrzami świata plasował się Alonso ze stratą 0,735 sekundy, również na miękkiej mieszance. Czasu do połowy sesji nie ustanowili kierowcy Red Bulla i Williamsa.

Mercedesy długo kazały czekać na swój szybki przejazd. Jednak gdy już pojawili się na torze, nie udało im się pokonać Raikkonena i Vettela, choć różnice były naprawdę minimalne. Podrażniło to jednak Srebrne Strzały i pozostały nieco dłużej na torze, wyprzedzając ostatecznie Ferrari. Prowadził Bottas, z przewagą zaledwie 0,003 nad Hamiltonem. Może to zapowiadać bardzo ciekawą walkę w kwalifikacjach.

Nieco więcej tracił Red Bull, jednak najwidoczniej mieli w planach nieco inny program przygotowań. Dopiero pod koniec sesji postanowili mocniej nacisnąć, co spowodowało problemy Verstappena w ostatnim sektorze, gdyż za szeroko wyjechał na tarki i obrócił się w ostatnim zakręcie. Ostatecznie Ricciardo wskoczył za Ferrari, jednak strata dalej była spora.

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.77Valtteri BottasMercedes W08 EQ Power+1:09,281--24
2.44Lewis HamiltonMercedes W08 EQ Power+1:09,2840,0030,00326
3.7Kimi RaikkonenFerrari SF70H1:09,3260,0450,04220
4.5Sebastian VettelFerrari SF70H1:09,3390,0580,01321
5.3Daniel RicciardoRed Bull RB131:10,2440,9630,90514
6.14Fernando AlonsoMcLaren MCL321:10,2881,0070,04415
7.11Sergio PerezForce India VJM101:10,3221,0410,03421
8.31Esteban OconForce India VJM101:10,3571,0760,03523
9.33Max VerstappenRed Bull RB131:10,4951,2140,1389
10.55Carlos SainzRenault R.S.171:10,5991,3180,10423
11.2Stoffel VandoorneMcLaren MCL321:10,6371,3560,03821
12.19Felipe MassaWilliams FW401:10,6711,3900,03414
13.20Kevin MagnussenHaas VF-171:10,7211,4400,05019
14.27Nico HulkenbergRenault R.S.171:10,7431,4620,02218
15.8Romain GrosjeanHaas VF-171:10,7621,4810,01920
16.10Pierre GaslyToro Rosso STR121:10,9811,7000,21932
17.28Brendon HartleyToro Rosso STR121:11,0851,8040,10430
18.94Pascal WehrleinSauber C361:11,1261,8450,04125
19.9Marcus EricssonSauber C361:11,4802,1990,35427
20.18Lance StrollWilliams FW40---1
107% najlepszego czasu: 1:14,131


Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 26°C
Temperatura powietrza: 19°C
Prędkość wiatru: 1,5 m/s
Wilgotność powietrza: 77%
Sucho
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.10.2018  GP Japonii: opony użyte w wyścigu
07.10.2018  Punkty karne (stan po GP Japonii)
07.10.2018  GP Japonii: najszybsze okrążenia wyścigu
07.10.2018  GP Japonii: wyniki wyścigu
07.10.2018  Hamilton pewnie wygrywa Grand Prix Japonii
Tagi:
Interlagos
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bartoszcze, 11.11.2017 15:54[!]
Niecałe dwie dziesiąte między P10 a P15, może być blisko w kwalifikacjach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca