F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Brazylii

Jeden postój najbardziej prawdopodobną strategią na wyścig.
informacja prasowa, 12 listopada 2017, wyświetlenia: 549<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Interlagos, 11 listopada 2017 – Mimo deszczowych prognoz na kwalifikacje, sesję rozegrano głównie w suchych warunkach, chociaż temperatura nawierzchni była niższa o 20 stopni Celsjusza w porównaniu z piątkowymi treningami.

Valtteri Bottas z Mercedesa zdobył pole position na supermiękkiej mieszance, a Daniel Ricciardo z Red Bulla jako jedyny skorzystał z miękkich opon w Q2 i to oznacza, że właśnie na tej mieszance ruszy do niedzielnego wyścigu. Mając na uwadze karne cofnięcie o 10 pozycji, Australijczyk liczy na zyskanie pozycji poprzez dłuższy pierwszy przejazd na twardszej mieszance niż rywale. Kolejnym kierowcą z karą na starcie jest Brendon Hartley z Toro Rosso, który taktycznie odpuścił walkę w Q2, mimo awansu do tego segmentu kwalifikacji.

Świeżo koronowany mistrz świata Lewis Hamilton rozbił swojego Mercedesa w Q1 i do wyścigu wystartuje z ostatniego pola, mogąc swobodnie dobrać mieszankę na start.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Aż do kwalifikacji najlepszym okrążeniem weekendu był rezultat Lewisa Hamiltona z pierwszej sesji treningowej. Dzisiaj warunki były znacznie chłodniejsze, co pomogło w uzyskaniu lepszych wyników na mieszance supermiękkiej i dzięki Valtteriemu Bottasowi odnotowaliśmy najszybsze okrążenie w dziejach toru Interlagos. Jeden pit stop to najbardziej prawdopodobna strategia na wyścig, ale możliwe są także dwa postoje – w zależności od tempa degradacji i zużycia. Na jutro zapowiadane są suche i cieplejsze niż dzisiaj warunki. Będzie to jeden z najważniejszych czynników przy wyborze strategii jednego lub dwóch zjazdów. Z paroma czołowymi kierowcami startującymi z dalszych pozycji, wyrównanym tempem wyścigowym i przy bardzo krótkim okrążeniu na Interlagos czeka nas pełny akcji wyścig”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Supermiękkie „czerwone”: Wykorzystywane przez większość kwalifikacji, szybsze o około 0,6 sekundy na okrążeniu od miękkich.
Miękkie „żółte”: Kierowcy Ferrari korzystali z nich w Q1, a Daniel Ricciardo w Q2.
Pośrednie „białe”: Dziś używane tylko podczas okrążeń instalacyjnych, prawdopodobnie nie pojawią się w wyścigu.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA Vandoorne 5
MIĘKKA Massa 32
SUPERMIĘKKA Stroll, Vettel 32

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIE Alonso 1.12,829
MIĘKKA Raikkonen 1.09,405
SUPERMIĘKKA Bottas 1.08,322

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca