F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Brazylii

Jeden postój najbardziej prawdopodobną strategią na wyścig.
informacja prasowa, 12 listopada 2017, wyświetlenia: 385<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Interlagos, 11 listopada 2017 – Mimo deszczowych prognoz na kwalifikacje, sesję rozegrano głównie w suchych warunkach, chociaż temperatura nawierzchni była niższa o 20 stopni Celsjusza w porównaniu z piątkowymi treningami.

Valtteri Bottas z Mercedesa zdobył pole position na supermiękkiej mieszance, a Daniel Ricciardo z Red Bulla jako jedyny skorzystał z miękkich opon w Q2 i to oznacza, że właśnie na tej mieszance ruszy do niedzielnego wyścigu. Mając na uwadze karne cofnięcie o 10 pozycji, Australijczyk liczy na zyskanie pozycji poprzez dłuższy pierwszy przejazd na twardszej mieszance niż rywale. Kolejnym kierowcą z karą na starcie jest Brendon Hartley z Toro Rosso, który taktycznie odpuścił walkę w Q2, mimo awansu do tego segmentu kwalifikacji.

Świeżo koronowany mistrz świata Lewis Hamilton rozbił swojego Mercedesa w Q1 i do wyścigu wystartuje z ostatniego pola, mogąc swobodnie dobrać mieszankę na start.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Aż do kwalifikacji najlepszym okrążeniem weekendu był rezultat Lewisa Hamiltona z pierwszej sesji treningowej. Dzisiaj warunki były znacznie chłodniejsze, co pomogło w uzyskaniu lepszych wyników na mieszance supermiękkiej i dzięki Valtteriemu Bottasowi odnotowaliśmy najszybsze okrążenie w dziejach toru Interlagos. Jeden pit stop to najbardziej prawdopodobna strategia na wyścig, ale możliwe są także dwa postoje – w zależności od tempa degradacji i zużycia. Na jutro zapowiadane są suche i cieplejsze niż dzisiaj warunki. Będzie to jeden z najważniejszych czynników przy wyborze strategii jednego lub dwóch zjazdów. Z paroma czołowymi kierowcami startującymi z dalszych pozycji, wyrównanym tempem wyścigowym i przy bardzo krótkim okrążeniu na Interlagos czeka nas pełny akcji wyścig”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
Supermiękkie „czerwone”: Wykorzystywane przez większość kwalifikacji, szybsze o około 0,6 sekundy na okrążeniu od miękkich.
Miękkie „żółte”: Kierowcy Ferrari korzystali z nich w Q1, a Daniel Ricciardo w Q2.
Pośrednie „białe”: Dziś używane tylko podczas okrążeń instalacyjnych, prawdopodobnie nie pojawią się w wyścigu.

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIA Vandoorne 5
MIĘKKA Massa 32
SUPERMIĘKKA Stroll, Vettel 32

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
POŚREDNIE Alonso 1.12,829
MIĘKKA Raikkonen 1.09,405
SUPERMIĘKKA Bottas 1.08,322

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.11.2017  Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1
14.11.2017  Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi
13.11.2017  Pirelli i McLaren odwołali testy opon na Interlagos ze względów bezpieczeństwa
13.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Brazylii
12.11.2017  Nowa, najbardziej miękka mieszanka ogumienia będzie oznaczona różowym kolorem
Tagi:
Pirelli

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca