F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.01.2018

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kolizja ze startu GP Brazylii została uznana za incydent wyścigowy

W zdarzeniu brali udział Magnussen, Vandoorne i Ricciardo.
Nataniel Piórkowski, 12 listopada 2017, wyświetlenia: 1043<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sędziowie uznali, że kolizja do jakiej doszło na pierwszym okrążeniu Grand Prix Brazylii pomiędzy Kevinem Magnussenem i Stoffelem Vandoornem była incydentem wyścigowym.

W trakcie walki pomiędzy Magnussenem, Vandoorne'em i Danielem Ricciardo, prowadzonej w zakrętach Senny, pomiędzy kierowcami doszło do kontaktu. W wyniku uderzenia w bolidzie kierowcy Haasa doszło do uszkodzenia lewej przedniej części zawieszenia, a reprezentanta McLarena – prawej przedniej.

Ricciardo obrócił swój bolid na trawiastym poboczu, ale powrócił do walki wyłącznie z rozciętą oponą. Australijczyk zjechał na wymianę ogumienia w trakcie wizyty na torze samochodu bezpieczeństwa, a następnie krok po kroku odrabiał straty, finiszując zmagania na szóstej pozycji. Po wyścigu sędziowie zajęli się analizą incydentu. Uznali jednak, że w sprawie nie jest konieczne podejmowanie dalszych działań.

Po wyścigu Magnussen sugerował, że kolizja była wynikiem splotu niefortunnych zdarzeń. „Gdybym wcześniej zorientował się, że Ricciardo znajduje się po lewej stronie bolidu Vandoorne'a, to prawdopodobnie zostawiłbym więcej miejsca. Gdy go ujrzałem było za późno. Nabrałem już prędkości”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
16.01.2018  Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych
21.12.2017  Marchionne: W przyszłości możemy stworzyć alternatywną serię do F1
12.12.2017  Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska
09.12.2017  Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017
Tagi:
FIA
Magnussen K.
Vandoorne S.
Ricciardo D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 12.11.2017 21:58[!]
Kevin to chyba ma jakieś haki na sędziów. Ban mu się już od dawna należy, a nie dostał jak dotąd nic za swoje wyczyny.
macko93, 12.11.2017 23:34[!]
@sneer Kevin to jeszcze nic - Gutierrez to już w ogóle miał takie haki na sędziów, że aż głowa mała.
Titheon, 13.11.2017 07:26[!]
Jakoś nie trafia do mnie to tłumaczenie, że nie widział Ricciardo... Przecież to, że go nie zobaczył, nie miało większego wpływu na to, co się stało. Ja tam widzę (na zwolnionym tempie) ewidentny uślizg tylnej osi w bolidzie Magnussena - to (i prawdopodobnie kontra) było przyczyną całego zajścia. Zresztą sam tor jazdy Magnussena sugeruje, że tak czy siak wiele miejsca dla Vandoorne'a by nie zostało, bo on mu miejsca po wewnętrznej nie zamierzał zostawić... Magnussen MUSIAŁ się spodziewać tego, że Vandoorne będzie potrzebował tej przestrzeni, a mimo to zanim doszło do całego zajścia, to już jego tor jazdy wyglądał tak, jakby w ogóle nie brał pod uwagę zostawienia Vandoorne'owi jakiegokolwiek miejsca.

Sytuacja na swój sposób bliźniacza z tym, co zrobił Grosjean z Oconem - tyle że nie widać tego wszystkiego na pierwszy rzut oka, a dopiero na zwolnionym tempie...
marios76, 13.11.2017 11:10[!]
@Titheon Tez sie dziwie, bo podobny uslizg Grosjeana spowodowal odpadniecie Ocona. Magnussen ma szczescie jezeli chodzi o kary, ale ogolnie kierowcy Haasa sa najbardziej bojowo nastawieni. Ktos im w koncu musi wytlumaczyc, ze to juz nie gokarty...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca