F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Kolizja ze startu GP Brazylii została uznana za incydent wyścigowy

W zdarzeniu brali udział Magnussen, Vandoorne i Ricciardo.
Nataniel Piórkowski, 12 listopada 2017, wyświetlenia: 943<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sędziowie uznali, że kolizja do jakiej doszło na pierwszym okrążeniu Grand Prix Brazylii pomiędzy Kevinem Magnussenem i Stoffelem Vandoornem była incydentem wyścigowym.

W trakcie walki pomiędzy Magnussenem, Vandoorne'em i Danielem Ricciardo, prowadzonej w zakrętach Senny, pomiędzy kierowcami doszło do kontaktu. W wyniku uderzenia w bolidzie kierowcy Haasa doszło do uszkodzenia lewej przedniej części zawieszenia, a reprezentanta McLarena – prawej przedniej.

Ricciardo obrócił swój bolid na trawiastym poboczu, ale powrócił do walki wyłącznie z rozciętą oponą. Australijczyk zjechał na wymianę ogumienia w trakcie wizyty na torze samochodu bezpieczeństwa, a następnie krok po kroku odrabiał straty, finiszując zmagania na szóstej pozycji. Po wyścigu sędziowie zajęli się analizą incydentu. Uznali jednak, że w sprawie nie jest konieczne podejmowanie dalszych działań.

Po wyścigu Magnussen sugerował, że kolizja była wynikiem splotu niefortunnych zdarzeń. „Gdybym wcześniej zorientował się, że Ricciardo znajduje się po lewej stronie bolidu Vandoorne'a, to prawdopodobnie zostawiłbym więcej miejsca. Gdy go ujrzałem było za późno. Nabrałem już prędkości”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.11.2017  Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1
17.11.2017  Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1
16.11.2017  Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych
16.11.2017  Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1
15.11.2017  FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP
Tagi:
FIA
Magnussen K.
Vandoorne S.
Ricciardo D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 12.11.2017 21:58[!]
Kevin to chyba ma jakieś haki na sędziów. Ban mu się już od dawna należy, a nie dostał jak dotąd nic za swoje wyczyny.
macko93, 12.11.2017 23:34[!]
@sneer Kevin to jeszcze nic - Gutierrez to już w ogóle miał takie haki na sędziów, że aż głowa mała.
Titheon, 13.11.2017 07:26[!]
Jakoś nie trafia do mnie to tłumaczenie, że nie widział Ricciardo... Przecież to, że go nie zobaczył, nie miało większego wpływu na to, co się stało. Ja tam widzę (na zwolnionym tempie) ewidentny uślizg tylnej osi w bolidzie Magnussena - to (i prawdopodobnie kontra) było przyczyną całego zajścia. Zresztą sam tor jazdy Magnussena sugeruje, że tak czy siak wiele miejsca dla Vandoorne'a by nie zostało, bo on mu miejsca po wewnętrznej nie zamierzał zostawić... Magnussen MUSIAŁ się spodziewać tego, że Vandoorne będzie potrzebował tej przestrzeni, a mimo to zanim doszło do całego zajścia, to już jego tor jazdy wyglądał tak, jakby w ogóle nie brał pod uwagę zostawienia Vandoorne'owi jakiegokolwiek miejsca.

Sytuacja na swój sposób bliźniacza z tym, co zrobił Grosjean z Oconem - tyle że nie widać tego wszystkiego na pierwszy rzut oka, a dopiero na zwolnionym tempie...
marios76, 13.11.2017 11:10[!]
@Titheon Tez sie dziwie, bo podobny uslizg Grosjeana spowodowal odpadniecie Ocona. Magnussen ma szczescie jezeli chodzi o kary, ale ogolnie kierowcy Haasa sa najbardziej bojowo nastawieni. Ktos im w koncu musi wytlumaczyc, ze to juz nie gokarty...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca