F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hasegawa: Honda nie była gotowa na współpracę z czołowym zespołem

Japończyk pozytywnie ocenia początki współpracy swego koncernu ze Scuderią Toro Rosso.
Nataniel Piórkowski, 28 listopada 2017, wyświetlenia: 2068<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef programu Hondy w Formule 1- Yusuke Hasegawa, przyznał, że w ostatnich latach jego firma nie była gotowa na współpracę z czołowym zespołem, takim jak McLaren.

Pomimo trzech wymagających sezonów ze stajnią z Woking, japoński koncern optymistycznie ocenia możliwości współpracy z Toro Rosso.

„Bez wątpienia najtrudniejszym rokiem był ten, w którym wróciliśmy do F1, ale trzeci także nie był łatwy. Sądzę jednak, że byliśmy w stanie odrabiać straty nieco szybciej niż w poprzednich sezonach”.

„Sporty motorowe są dla Hondy wszystkim. To część naszego DNA. Wiemy, że w wyścigach czasem bywa ciężko, ale traktujemy to jako wyzwanie w zakresie osiągów i technologii. Czerpiemy z niego motywację. Wycofanie się w połowie drogi nie miałoby sensu. To nie pasuje do naszej mentalności”.

„Toro Rosso nie jest obecne w Formule 1 od tak długiego czasu. Są bardziej elastyczni. Wymiana opinii jest prostsza. McLaren to czołowy zespół, a Honda nie była gotowa na współpracę z czołowym zespołem. Takie są fakty” – podkreślił Japończyk w rozmowie z magazynem Speed Week.

Hasegawa przyznał, że sezon 2018 będzie dla Hondy wymagającym okresem, zwłaszcza w świetle ograniczenia regulaminowej puli silników. „Pod względem technologicznym nie jest łatwo. Wyzwanie staje się jeszcze większe. Już teraz jednak dobrze współpracuje nam się z Toro Rosso. Bardzo ważne jest dla nas pozostanie w Formule 1. Musimy wierzyć, że uda nam się zdobyć mistrzostwo. To nasza motywacja, to coś co nas napędza”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe
13.05.2018  Hartley otrzymał nową jednostkę napędową Hondy na GP Hiszpanii
02.05.2018  Red Bull i Honda odbędą kolejne rozmowy w Hiszpanii
30.04.2018  Red Bull i Honda odbyli pierwsze oficjalne spotkanie ws. dostaw jednostek
24.04.2018  Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019
Tagi:
Honda
McLaren
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ekwador15, 28.11.2017 12:01[!]
Tak na pewno zdobędą mistrzostwo z Toro Rosso :P Chyba, ze już wie, że w 2019 roku, silniki Hondy będą także w Red Bullu.
Luis Garcia, 28.11.2017 12:16[!]
Też mi się zdaje, że po 2018 Renault wypnie się na RBR. Jeśli stanie się inaczej, to będzie to co najmniej dziwna decyzja, aby fabryczny zespół z ambicjami na czołówkę, dostarczał silniki aż do dwóch swoich bezpośrednich konkurentów. STR zostanie wykorzystane jako królik doświadczalny i może Honda w 2019 będzie dość przyzwoita...
SweetF1, 28.11.2017 15:40[!]
Widać powolny upadek programu Red Bulla więc za 5 lat wraz z wejściem nowych silników Honda Racing Team zastąpi Toro Rosso w zamian za dostarczanie silników Red Bullowi.
marios76, 01.12.2017 11:42[!]
@Luis Garcia Moga sie wypiac wtedy pewnie Sainz---> Red Bull. Maxa jakos urobili. Ricciardo nie jest pewne , ze zostanie... przynajmniej az sie nie dowie jaki silnik, osiagi i status w puszkach mial bedzie ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca