F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Testy opon Pirelli w Abu Zabi: wyniki drugiego dnia

Robert Kubica ustanowił czas 1:39,485s.
Nataniel Piórkowski, 29 listopada 2017, wyświetlenia: 13337<< | lista | T- | T+ | >>


Na torze Yas Marina w Abu Zabi trwa drugi dzień testów ogumienia Pirelli na sezon 2018.

Każdy zespół ma do dyspozycji po dwadzieścia zestawów ogumienia: dwanaście alokowanych przez Pirelli oraz osiem wybranych do pracy przez strategów teamu. Podczas zajęć ekipy mogą bliżej poznać nową gamę opon, w tym hipermiękką i supertwardą mieszankę.

Realizację programu Williamsa rozpoczyna dzisiaj Siergiej Sirotkin. Robert Kubica pojawi się na torze późnym popołudniem. Oczekuje się, że w trakcie swojej zmiany Polak wykona krótkie przejazdy nastawione na ocenę osiągów. We wtorek krakowianin, uważany za faworyta w walce o wyścigowy kontrakt ze stajnią z Grove na sezon 2018, pokonał sto okrążeń za kierownicą bolidu FW40, a swój najlepszy rezultat: 1:41,296s uzyskał w trakcie przejazdu na miękkich oponach.

Do pracy nad programami stworzonymi przed oficjalnego dostawcę ogumienia oddelegowani zostali również: Valtteri Bottas (Mercedes), Max Verstappen (Red Bull), Sebastian Vettel (Ferrari), Sergio Perez i Esteban Ocon (Force India), Stoffel Vandoorne i Lando Norris (McLaren), Pierre Gasly i Brendon Hartley (Toro Rosso), Kevin Magnussen (Haas), Carlos Sainz (Renault) a także Charles Leclerc (Sauber).

Wyniki w tabeli będą aktualizowane co godzinę.

Testy ogumienia w Abu Zabi, dzień 2/2 - 29.11.2017, Yas Marina - 5,554 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Sebastian VettelFerrari SF70H1:37,551--118655,372
2. Valtteri BottasMercedes W081:38,4900,9390,939141783,114
3. Max VerstappenRed Bull TAG-Heuer RB131:38,7361,1850,246132733,128
4. Sergio PerezForce India Mercedes VJM101:38,8181,2670,08252288,808
5. Esteban OconForce India Mercedes VJM101:39,1481,5970,33072399,888
6. Carlos Sainz JrRenault R.S.171:39,4441,8930,296109605,386
7. Robert KubicaWilliams Mercedes FW401:39,4851,9340,04128155,512
8. Stoffel VandoorneMcLaren Honda MCL321:39,7822,2310,297105583,170
9. Kevin MagnussenHaas Ferrari VF-171:39,8102,2590,028124688,696
10. Siergiej SirotkinWilliams Mercedes FW401:39,9472,3960,13786477,644
11. Charles LeclercSauber Ferrari C361:40,6663,1150,719149827,546
12. Lando NorrisMcLaren Honda MCL321:41,7144,1631,048118655,372
13. Brendon HartleyToro Rosso Renault STR121:43,3455,7941,63161338,794
14. Pierre GaslyToro Rosso Renault STR121:44,9007,3491,55563349,902
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/1, 2/2
Kalendarz testów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.05.2018  Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii
15.05.2018  Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie
15.05.2018  Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle
14.05.2018  Red Bull i Ferrari potwierdzili kierowców na testy w Barcelonie
03.05.2018  McLaren ogłosił program jazd swych kierowców na testach w Barcelonie
Tagi:
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Maniekkloss, 29.11.2017 09:38[!]
A tu są przykłady dłuższych przejazdów KUB http://www.f1talk...-przejazdow-roberta/
derwisz, 29.11.2017 09:59[!]
Niby czasy nie są tu najważniejsze bo zależą od wielu uwarunkowań ale jednak dobrze by było gdyby Robert pokazał, ze jest w stanie pojechać poniżej 1.40 a najlepiej że jest szybszy od Sirotkina i Strolla.
JuJu_Hound, 29.11.2017 13:43[!]
w koncu wyjechal, 1.40.9
agentwrogiegoukladu, 29.11.2017 14:09[!]
@derwisz Tak jak piszesz - wszystko jest niestety względne i wnioski cięzko wyciągać. Najlepszy czas Sirotkina został wykręcony na miękkiej, a Robert chyba właśnie dostał supermiękką. Nie wiem ile dziesiątych przewagi daje supermiękka nad miękką, ale w Williamsie wiedzą to raczej bardzo dobrze. Poniżej 1.40 to raczej na pewno za chwilę zejdzie.
Bart2005, 29.11.2017 14:45[!]
@agentwrogiegoukladu zwróć uwagę, że Robert jeździ na zupełnie nowych oponach a Siergiej ustanowił ten czas na "starych", używanych w tym roku podczas GP oponach. Zespół wie co można na tych oponach zrobić, a nowe mieszanki dopiero poznaje. Warto tez dodać, że ustawienia bolidu nie mogą być zmieniane (wymóg Pirelli), a więc może to co jest aktualnie, bardziej pasowało Siergiejowi niż Robertowi. Jest bardzo dużo zmiennych, których nie znamy, a które mają wpływ na czasy okrążeń. Warto brać to pod uwagę i nie podpalać się.
marios76, 29.11.2017 14:55[!]
@Bart2005 Jakich starych oponach?? Zespoly maja po 20 kompletow opon w nowej konfiguracji...

@JuJu_Hound Urwie na 1:39 z groszami... :)
jorge30, 29.11.2017 15:01[!]
Zgadzam się, że czasy nie mają znaczenia ze względu na wykonywany program i wiele różnych czynników, a także to, że kierowcy nie mogą zmieniać ustawień bolidu, ale.....RK już zszedł do 1.39.4....
Nie ma sensu zgadywać, trzeba poczekać.
agentwrogiegoukladu, 29.11.2017 15:01[!]
Nie wiedziałem o tym, że Sirotkin jeździć ma na używanych gumach. Williams miał wczoraj coś bąknąć, że dzisiejsze testy Sirotkina będą lustrzanym odbiciem tych wczorajszych Roberta.

Tak btw. Najbardziej aktualny czas Roberta to 1'39"485 - naród odetchnął ;))
Bart2005, 29.11.2017 15:02[!]
Mają też do dyspozycji tegoroczne opony.
JuJu_Hound, 29.11.2017 15:03[!]
o tak wszyscy odetchneli. Czasy nie maja znaczenia ale wiekszosc z nas czyla scisk na tylnej czesci ciala
Bart2005, 29.11.2017 15:03[!]
@agentwrogiegoukladu nie używanych w sensie zużytych, nie napisałem tak. Miał założone nowe tegoroczne opony, używane podczas GP.

A swój najlepszy czas, Robert zrobił na nowych oponach hypermiękkich (swoją drogą Rosberg wczoraj powiedział, że bez sensu wprowadzać tyle nazw opon).

Okazuje się, że Siergiej zrobił swój czas na softach 2018 a Robert na tegorocznych, bo w zestawieniu testów opon opublikowanym przez Pirelli Motorsport, najlepszy czas Roberta to 1.40.022 na hypersoftach 2018 (trzy twardości różnicy od opon soft 2018). Czas Roberta jest o około 0,5 wolniejszy od czasu Lanca na tych samych oponach, ale jeszcze raz warto podkreślić, że wiele czynników może mieć na to wpływ, więc czekamy co powie teraz Williams (Robert ma zakaz udzielania wywiadów).
marios76, 29.11.2017 18:44[!]
@Bart2005 Najlepszy swoj czas Robert wykrecil na tegorocznych oponach... na hiper 2018 byl o pol sekundy wolniejszy... ?? Hmm
@JuJu_Hound Ja jednak na spokojnie. Czasy ktore widzimy, to wierzcholek gory lodowej. To nie wyscig, to testy. Wystarczy porownac roznice. Bo nawet miedzy Ferrari a Mercedesem jest kosmiczna, a w wyscigu... widzielismy.

A Toro Rosso takie czasy, że już chyba z Honda jeździli ; P
Bart2005, 30.11.2017 09:10[!]
@marios76 co mam Tobie odpowiedzieć, podałem to co opublikowało Pirelli. Ale jak spojrzeć, to w sumie sam sobie odpowiedziałeś w następnym zdaniu :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca