F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology

Nasilają się plotki, jakoby główna ekipa Red Bulla mogła w 2019 roku przejść na japońskie silniki.
Mateusz Szymkiewicz, 30 listopada 2017, wyświetlenia: 2552<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko zdradził, że Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology przy projektowaniu układu napędowego na sezon 2018.

Japoński producent przez ostatnie trzy lata współpracował z McLarenem, lecz przez słabe osiągi oraz wysoką zawodność jednostek napędowych partnerstwo zostało przerwane z inicjatywy stajni z Woking. Mimo to Honda zdołała zabezpieczyć swoją przyszłość w Formule 1 podpisując umowę z Toro Rosso, która najprawdopodobniej będzie obowiązywała do 2020 roku.

„W tej chwili ciężko pracujemy z Hondą, by jej pakiet był konkurencyjny z Toro Rosso” – powiedział Helmut Marko, doradca Red Bulla. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z postępów, jakie Honda uczyniła i będzie je ona robiła do momentu startu kolejnego sezonu”.

Od dłuższego czasu spekuluje się, iż Renault zakończy współpracę z Red Bull Racing po sezonie 2018 i wówczas stajnia z Milton Keynes śladem juniorskiej ekipy przejdzie na jednostki Hondy. Jak dodał Helmut Marko, już teraz koncern z Tokio korzysta z pomocy Red Bull Technology. „Wspieramy Hondę swoimi urządzeniami w Red Bull Technology. Zobaczymy co się wydarzy, lecz dopiero w połowie przyszłego roku będziemy w stanie powiedzieć co planujemy” – powiedział Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe
13.05.2018  Hartley otrzymał nową jednostkę napędową Hondy na GP Hiszpanii
02.05.2018  Red Bull i Honda odbędą kolejne rozmowy w Hiszpanii
30.04.2018  Red Bull i Honda odbyli pierwsze oficjalne spotkanie ws. dostaw jednostek
24.04.2018  Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019
Tagi:
Honda
Red Bull
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
macieiii, 30.11.2017 09:50[!]
Riciardo też zapowiadał, że chce poznać pozycję RBR na tle innych zespołów i podejmie decyzję. Jeśli Honda w TR będzie słaba, a RBR podstawiony pod ścianą straci Tag- Heuer, to myślę że mocno nam stawka może się pozmieniać. Inna sprawa że RBR, jak McLaren planuje mieć monopol.
SirKamil, 30.11.2017 12:14[!]
To raczej mała sensacja. RBT siłą rzeczy musiał podjąć współpracę z Hondą jako producent skrzyni biegów, hydrauliki i elektryki dla Toro Rosso.

Nie zmienia to faktu, że właśnie o to tu chodzi od początku- sprawdzenie się pod kątem współpracy z RBR.
Mahilda111, 30.11.2017 13:15[!]
@SirKamil
Nie dam sobie ręki uciąć, ale podobno McLaren będzie dostarczał skrzynię podczas pierwszego sezonu współpracy Toro Rosso-Honda, właśnie przez wąskie ramy czasowe.
maciotacio, 30.11.2017 14:58[!]
@Mahilda111
Tost już w Singapurze mówił, że skrzynię będą sami produkować.
Mahilda111, 30.11.2017 16:00[!]
@ma***cio
No to musiałem przeoczyć w natłoku informacji, bo w pewnym momencie było tego milion na minutę ;)
viertolcia, 30.11.2017 19:56[!]
hm, faktycznie STR będie mieć własną skrzynie, jakoś tego nie nagłaśniali, a to dość duża rzecz.

Ponizej wywiad z Tostem z oficjalnej strony F1 z końca września, gdzie to potwierdza:

https://www.formu...ro-rosso-return.html
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca