F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Niemiec zdradził, że wielu kierowców z tej serii narzeka na mało ekscytujące bolidy.
Mateusz Szymkiewicz, 8 grudnia 2017, wyświetlenia: 2303<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel stwierdził, że Formuła E nie jest przyszłością wyścigów i nie wyraża jakiegokolwiek zainteresowania tą serią.

Mistrzostwa, w których kierowcy rywalizują za kierownicą bolidów z napędem elektrycznym, obecnie doczekały się już czwartego sezonu i cieszą się coraz większą popularnością. Swoje zaangażowanie zapewniło kilku producentów samochodowych, natomiast w stawce znajdują się utytułowani zawodnicy z przeszłością m.in. w Formule 1.

„Jeśli chodzi o mnie, to nie jest to przyszłość” – odpowiedział Sebastian Vettel, zapytany o swój punkt widzenia na Formułę E. „Ekologiczne podejście jest teraz bardzo popularne na świecie, ale każdy kto jest szczery i identyfikuje się z wyścigami samochodowymi, to nie myśli zbyt wiele o Formule E. Te bolidy nie są zbyt szybkie, a wielu zawodników rywalizujących tam powiedziało mi, że prowadzenie ich nie jest zbyt ekscytujące”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.06.2018  Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli
11.06.2018  Vettel obawiał się kibiców na torze po zbyt wczesnej fladze w szachownicę
10.06.2018  Sebastian Vettel tryumfatorem Grand Prix Kanady
09.06.2018  Vettel zaskoczony podejściem Red Bulla do ogumienia na start GP Kanady
09.06.2018  Vettel: Nie mogłem znaleźć optymalnego rytmu
Tagi:
Vettel S.
FE

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
paymey852, 08.12.2017 17:00[!]
Jest tyle opcji aby przyspieszyć elektryczne silniki które imponują fantastyczną trakcje a spalinowe co?
Z V 12 mamy V 6 czyli przyszłość to V 2 ale wizjoner. Wiadomo że teraz jest słabo ale przyszłość to nie dziś a jutro.
Peyer, 08.12.2017 17:32[!]
Sposobów na przyspieszenie elektrycznych silników jest dokładnie tyle samo co spalinowych. Problem jest z tym czym są zasilane. Obecnie możemy do pojazdu "zmieścić" więcej energii chemicznej niż elektrycznej.
RY2N, 08.12.2017 17:52[!]
@Peyer
a dokładniej 40 razy więcej (o ile w formule E stosowane są najlepsze akumulatory czyli litowo-jonowe)
krzysiek000, 09.12.2017 05:09[!]
Ja mimo wszystko stawiam na to, że samochody elektryczne kiedyś całkowicie wyprą obecnie startujące bolidy z silnikami spalinowymi. Jednym z kroków ku temu był system KERS. A pamiętam luźną propozycję sprzed kilku lat, aby kierowcy boksy przejeżdżali na samej energii elektrycznej. Naturalną koleją rzeczy jest wsadzenie w bolid w pełni elektrycznego napędu.

Czy jednak uważam Formułę E za przyszłość ścigania? NIE. A na 100% nie w obecnej formie. Jest kilka rozwiązań, które naprawdę mi się podobają (głównie pod względem przystępności dla widza), ale sporo rzeczy wymaga naprawdę porządnego dopracowania.
Mam tu na myśli przede wszystkim problemy z technologią. Spowolnienie stawki o kilka sekund na okrążeniu dałoby się jeszcze przeboleć. Ale absolutnie nie wchodzą w rachubę wartości dwucyfrowe. Dopracowaniu musi też ulec pojemność akumulatorów. Obecne przesiadki między bolidami wyglądają bardziej na rozwiązanie tymczasowe.

Poza tym organizatorzy powinni zmienić absurdalne założenia serii. Głównie pomysł, aby organizować wyścigi wyłącznie na bardzo krótkich, ulicznych torach. Rozumiem, że to podkreśla ekologiczność, czy coś tam... ale i zwyczajnie tworzy warunki do pojawiania się procesji.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca