F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Yusuke Hasegawa przyznaje, że celem jego firmy jest odbudowa nadszarpniętej reputacji.
Nataniel Piórkowski, 13 grudnia 2017, wyświetlenia: 2840<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yusuke Hasegawa przyznał, że odczuł ulgę po zakończeniu nieudanego partnerstwa Hondy z McLarenem.

W trakcie sezonu 2017 McLaren wykazywał coraz większą frustrację w związku z fatalną niezawodnością i osiągami jednostki RA617H. We wrześniu, przy okazji wyścigowego weekendu w Singapurze, stajnia z Woking ogłosiła informację o rozwiązaniu kontraktu z Hondą i podpisaniu umowę na dostawy silników Renault. Producent z Sakury otrzymał z kolei szansę współpracy z Toro Rosso.

„Ulga, owszem. Dobrze jest móc skoncentrować się na kolejnym sezonie” – powiedział Hasegawa niedługo przed tym, jak został odwołany z funkcji szefa programu Hondy w F1. „Możecie nam nie wierzyć, ale wcale nie uważam, aby w naszych kontaktach z McLarenem pojawiały się problemy międzyludzkie. Mieliśmy bardzo dobrą relację z McLarenem. To nic innego jak nowy start. Musimy w pełni skoncentrować się na realizacji celu, jakim jest poprawa naszego silnika. Z tego punktu widzenia nie ma żadnych zmian. Wciąż znajdujemy się pod olbrzymią presją napływającą z wewnątrz i z zewnątrz”.

„To nowe wyzwanie. Zbieranie informacji i tworzenie nowych kontaktów z inną grupą ludzi jest zawsze bardzo interesującym doświadczeniem. Zaznaczyłem jednak, że nie mamy w planach modyfikowania koncepcji silnika, dlatego też już teraz rozpoczęliśmy rozwój przyszłorocznej jednostki napędowej. Grupa za to odpowiadająca nie odczuwa większych różnic” – dodał.

Hasegawa żałuje, że Honda rozstała się z McLarenem. Japończyk przekonuje, że po trzech nieudanych sezonach jego koncernowi zależy na poprawie reputacji. „Szkoda, że podjęli decyzję o zmianie silnika przed kolejnym sezonem. To część ich strategii. Musimy to uszanować. Chcemy być mocnym producentem, który w przyszłości będzie cieszył się zainteresowaniem McLarena i innych zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.01.2019  Honda ma problem z silnymi wibracjami jednostki napędowej?
04.01.2019  Brawn: Red Bull musi pomagać Hondzie w zrozumieniu realiów F1
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
22.12.2018  Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR
21.12.2018  Abiteboul: Red Bull ukrywa fakty wypowiadając się o silniku Hondy
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.
McLaren
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 13.12.2017 17:48[!]
Zakonczenie wspolpracy z McLarenem przynioslo ulge.
Mi tez! :D
A jaka w McLarenie?? ;)
Kamikadze2000, 14.12.2017 07:59[!]
Chyba McLarenowi przyniosła. xD Tak nieudanego powrotu do F1 dostawcy silników i ogólnego blamażu chyba nigdy nie było. :P
Maciek znafca, 14.12.2017 18:13[!]
McLarenowi na pewno większą, ale Hondzie tez patrząc pod jaka z roku na rok byli presja, której nie podołali. Teraz mogą tworzyć dla skromnego Toro Rosso i zapas czasu do otwartej współpracy z Red Bullem.
krecik705, 14.12.2017 21:06[!]
Ogromna kasa przeznaczana na budżet swojego klienta zostanie przeznaczona na R&D. Tu jest potencjał.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca