F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Austrii

Sky: Tim Goss nie pełni już funkcji dyrektora technicznego McLarena

Verstappen: Nie zamierzam zmieniać swojego podejścia do ścigania

Vettel: Wyciągnąłem wnioski z incydentu w Baku

Ericsson: Sauber walczy teraz z Williamsem

Palmer: Aston Martin może stanowić alternatywę dla Ferrari

Stroll: Mogłem wygrać w Baku, gdybym lepiej bronił się przed Ricciardo

25.04.2018

Symonds: Największym problemem Mercedesa jest zarządzanie oponami

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Hiszpanii

FIA zezwoli zespołom na montowanie lusterek na systemie halo

Marca: FIA zainteresowała się bolidem Ferrari

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Yusuke Hasegawa przyznaje, że celem jego firmy jest odbudowa nadszarpniętej reputacji.
Nataniel Piórkowski, 13 grudnia 2017, wyświetlenia: 2745<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Yusuke Hasegawa przyznał, że odczuł ulgę po zakończeniu nieudanego partnerstwa Hondy z McLarenem.

W trakcie sezonu 2017 McLaren wykazywał coraz większą frustrację w związku z fatalną niezawodnością i osiągami jednostki RA617H. We wrześniu, przy okazji wyścigowego weekendu w Singapurze, stajnia z Woking ogłosiła informację o rozwiązaniu kontraktu z Hondą i podpisaniu umowę na dostawy silników Renault. Producent z Sakury otrzymał z kolei szansę współpracy z Toro Rosso.

„Ulga, owszem. Dobrze jest móc skoncentrować się na kolejnym sezonie” – powiedział Hasegawa niedługo przed tym, jak został odwołany z funkcji szefa programu Hondy w F1. „Możecie nam nie wierzyć, ale wcale nie uważam, aby w naszych kontaktach z McLarenem pojawiały się problemy międzyludzkie. Mieliśmy bardzo dobrą relację z McLarenem. To nic innego jak nowy start. Musimy w pełni skoncentrować się na realizacji celu, jakim jest poprawa naszego silnika. Z tego punktu widzenia nie ma żadnych zmian. Wciąż znajdujemy się pod olbrzymią presją napływającą z wewnątrz i z zewnątrz”.

„To nowe wyzwanie. Zbieranie informacji i tworzenie nowych kontaktów z inną grupą ludzi jest zawsze bardzo interesującym doświadczeniem. Zaznaczyłem jednak, że nie mamy w planach modyfikowania koncepcji silnika, dlatego też już teraz rozpoczęliśmy rozwój przyszłorocznej jednostki napędowej. Grupa za to odpowiadająca nie odczuwa większych różnic” – dodał.

Hasegawa żałuje, że Honda rozstała się z McLarenem. Japończyk przekonuje, że po trzech nieudanych sezonach jego koncernowi zależy na poprawie reputacji. „Szkoda, że podjęli decyzję o zmianie silnika przed kolejnym sezonem. To część ich strategii. Musimy to uszanować. Chcemy być mocnym producentem, który w przyszłości będzie cieszył się zainteresowaniem McLarena i innych zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.04.2018  Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019
20.04.2018  Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019
18.04.2018  Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy
17.04.2018  Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18
11.04.2018  Tanabe: Ten rok to zupełnie inna historia dla Hondy
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.
McLaren
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 13.12.2017 17:48[!]
Zakonczenie wspolpracy z McLarenem przynioslo ulge.
Mi tez! :D
A jaka w McLarenie?? ;)
Kamikadze2000, 14.12.2017 07:59[!]
Chyba McLarenowi przyniosła. xD Tak nieudanego powrotu do F1 dostawcy silników i ogólnego blamażu chyba nigdy nie było. :P
Maciek znafca, 14.12.2017 18:13[!]
McLarenowi na pewno większą, ale Hondzie tez patrząc pod jaka z roku na rok byli presja, której nie podołali. Teraz mogą tworzyć dla skromnego Toro Rosso i zapas czasu do otwartej współpracy z Red Bullem.
krecik705, 14.12.2017 21:06[!]
Ogromna kasa przeznaczana na budżet swojego klienta zostanie przeznaczona na R&D. Tu jest potencjał.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca