F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.10.2018

Stroll może zadebiutować w Force India przy okazji testów w Abu Zabi

Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem

Verstappen podekscytowany perspektywą kolejnego sezonu

Vandoorne będzie pomagał Mercedesowi w symulatorze

GP USA: weekend w obiektywie

GP USA: opony użyte w wyścigu

Ocon i Magnussen wykluczeni z wyników GP USA (akt.)

21.10.2018

Raikkonen: Udowodniłem, że niektórzy ludzie się mylili

Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa

Alonso: W F1 ściga się więcej amatorów niż w WEC

Grosjean zostanie cofnięty o trzy pozycje na starcie do GP Meksyku

Horner: Ricciardo wybił dziurę w ścianie po odpadnięciu z GP USA

Stroll i Sainz otrzymali punkty karne

Kimi Raikkonen wygrywa Grand Prix USA

GP USA: najszybsze okrążenia wyścigu

GP USA: wyniki wyścigu

Verstappen wystartuje do GP Stanów Zjednoczonych z osiemnastego pola

Wolff: Jestem ostrożny w ocenie szans Ocona na posadę w Williamsie

Wolff nie wyklucza kolejnych poleceń zespołowych podczas wyścigu w Austin

Ecclestone: Sauber jest teraz zespołem Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Dostawca opon przeprowadził odpowiednie symulacje pod kątem następnych mistrzostw.
Mateusz Szymkiewicz, 15 grudnia 2017, wyświetlenia: 1422<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor działu motorsport Pirelli – Mario Isola, przyznał, że spodziewa się w przyszłym roku bolidów Formuły 1 szybszych nawet o dwie sekundy na okrążeniu.

Przed minionym sezonem przeprowadzono rewolucję w regulaminie technicznym, dzięki czemu aerodynamika znów odgrywa jedną z kluczowych ról. Ponadto Pirelli otrzymało zgodę na przygotowanie dużo większych opon, które także przyczyniły się do poprawy szybkości bolidów F1. Według różnych danych, w tym roku udało się zanotować postęp na poziomie pięciu sekund na okrążeniu względem sezonu 2015.

Jak ujawnił Mario Isola z Pirelli, z przeprowadzonych symulacji wynika, iż w przyszłym roku możemy spodziewać się jeszcze szybszych bolidów. „Na początku sezonu powinni być szybsi o jedną sekundę, a w trakcie roku normalne tempo rozwoju to od 1 do 1,5 sekundy. Na koniec mistrzostw powinni być więc szybsi o dwie sekundy na okrążeniu. Jeżeli przygotujemy bardziej miękkie opony, to te bolidy powinny być jeszcze szybsze. Musimy jednak pamiętać, że w związku z Halo pojawi się dodatkowy ciężar, a to nas będzie kosztować 0,3-0,4 sekundy ze względu na większą masę oraz komplikacje aerodynamiczne” – powiedział Włoch.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2018  Alonso: Powinniśmy dostawać więcej opon na mokry tor
20.10.2018  Pirelli ujawniło nazwy i kolory mieszanek opon na sezon 2019
18.10.2018  Bottas: Liczę na lepsze opony Pirelli w sezonie 2019
16.10.2018  Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku
09.10.2018  McLaren ponownie zdecydował się na konserwatywny wybór opon
Tagi:
Pirelli
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 17.12.2017 20:55[!]
pod warunkiem, że się uporają z efektem HALO ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca