F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.08.2018

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

12.08.2018

Massa rozczarowany wypowiedzią Strolla o braku wsparcia w sezonie 2017

Sirotkin: Sauber znalazł się już poza zasięgiem Williamsa

Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Szefowie zespołów nie chcą, aby F1 rezygnowała z obecności grid girls

Możliwość taką bierze pod uwagę Liberty Media.
Nataniel Piórkowski, 21 grudnia 2017, wyświetlenia: 3952<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szefowie zespołów Formuły 1 uważają, że ze sportu nie powinny zniknąć tak zwane grid girls.

Dyrektor do spraw sportowych F1 – Ross Brawn, przyznał niedawno, że nowe władze sportu analizują kwestię dalszej obecności grid girls podczas weekendów Grand Prix.

Prezes Ferrari – Sergio Marchionne uważa, że rezygnacja z grid girls byłaby poważnym błędem. W podobnym tonie wypowiada się szef Scuderii – Maurizio Arrivabene: „Grid girls są od wielu lat integralną częścią Formuły 1. Sądzę, że Ross Brawn ma na głowie ważniejsze i bardziej złożone kwestie niż ta”.

Dyrektor niewykonawczy Mercedesa – Niki Lauda, powiedział w rozmowie z Servus TV: „Emancypacja kobiet jest jak najbardziej słuszna. W zasadzie trwa nawet proces, w którym kobiety wysuwają się przed mężczyzn. Czy jednak nie powinny mieć możliwości aby dalej stać na starcie?”.

Z kolei konsultant Red Bulla – Helmut Marko, dodał: „Nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić. W Ameryce cheerleaderki pojawiają się przed, podczas i po każdym meczu, więc nie widzę powodu, dla którego w Formule 1 nie powinno być podobnie. Wydaje mi się, że mamy inne zmartwienia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.08.2018  Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)
14.08.2018  Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019
11.08.2018  Wyniki oglądalności wyścigów F1 są gorsze o 4% względem sezonu 2017
10.08.2018  Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów
09.08.2018  Carey: Liberty pracuje nad ocaleniem GP Niemiec
Tagi:
F1 ogólnie
Arrivabene M.
Lauda N.
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 21.12.2017 13:07[!]
Mam nadzieję, że nie zrezygnują z dziewczyn...
Sar trek, 21.12.2017 15:14[!]
#SupportGridGirls :D

Grid Girls to część wyścigowej tradycji, a jeśli komuś się to nie podoba, to niech ogląda szachy
Lejnus, 21.12.2017 16:31[!]
Niech może jeszcze wprowadzą za to GridBoys... xD Świat F1 od zawsze kręcił się wokół szybkich samochodów, wielomilionowych wydatków, przepychu i pięknych kobiet.. Dokąd zmierzasz świecie..
mr_bean2000, 21.12.2017 17:16[!]
Cholerna poprawność polityczna.
Maciek znafca, 21.12.2017 17:21[!]
Mi tam obojętnie i tak na nie nie patrze, mogą być, może ich nie być, wiele to nie zmienia. Byleby nie robili takich prezentacji jak w Austin, bo to krzywdzi ten sport.
Jacobss, 22.12.2017 13:48[!]
Lauda pokazuje, że jest już naprawdę starym sklerotykiem, który nie rozumie otaczającego go świata. Zresztą, w świecie zachodu można zaobserwować tendencję, że o emancypacji kobiet bredzą najczęściej faceci, którym z męskich rzeczy zostało już tylko golenie. Nikt ich nie zmusza, aby tam pracowały. Zresztą, najlepiej likwidować miejsca pracy w imię poprawności. To już wszystko było. Czy te stare dementy naprawdę nie dostrzegają faktu, że młode i atrakcyjne dziewczyny/kobiety po prostu lubią prezentować swoje ciało? Tak ciężko to zaakceptować? Póki co, widzę że za ograniczaniem możliwości prezentowania swoich wdzięków są głównie: stare, pomarszczone baby, faceci którym zostało tylko golenie i młode kaszaloty, których by nikt nie chciał oglądać nawet gdyby za to patrzenie płacono.
marrcus, 23.12.2017 02:11[!]
przecież lauda jest za
Phaedra, 23.12.2017 11:14[!]
Cytat Maurizio Arrivabene :
Sądzę, że Ross Brawn ma na głowie ważniejsze i bardziej złożone kwestie niż ta

Dokładnie, pewna partia kilka lat temu tematem hazardu i automatów do gier próbowała mydlić oczy i odwrócić uwagę od afer. Tu dostrzegam podobną analogie. Coś grubego szykują.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca