F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

15.05.2018

Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie

Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Paul Ricard nie jest najlepszym torem dla wyścigu o GP Francji

Czterokrotny mistrz świata przyznaje, że dużo lepiej ocenia obiekt Magny-Cours.
Nataniel Piórkowski, 28 grudnia 2017, wyświetlenia: 3247<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem Lewisa Hamiltona Paul Ricard nie jest najlepszym torem, na którym mogłoby być rozgrywane reaktywowane po blisko dziesięcioletniej przerwie Grand Prix Francji.

W rozmowie z Canal+ Sport reprezentant Mercedesa został poproszony o opinię na temat obiektu zlokalizowanego nieopodal Le Casellet.

„Szczerze mówiąc nie lubię tego toru. Uwielbiałem Grand Prix na Magny-Cours. Paul Ricard leży w pięknym miejscu, ale sam tor – mówiąc, że go nie lubię – nie jest tak dobry jak Magny-Cours. Uważam, że najważniejsze jest to, iż Grand Prix Francji wraca do kalendarza, bo to ważna część Europy, ważna część naszego europejskiego tournée. Francja ma tak wiele przepięknych torów, na przykład Le Mans, a z jakiegoś powodu nie będziemy ścigać się na najlepszym z nich. To do mnie nie przemawia”.

We wrześniu Hamilton miał okazję poprowadzić bolid W08 na Paul Ricard podczas testów ogumienia Pirelli. Brytyjczyk nigdy nie ścigał się jednak po nim startując w niższych seriach. „Jestem pewien, że czeka nas wspaniały weekend. Może właśnie tam zostanie rozegrany najlepszy wyścig w całym sezonie”.

Tor Paul Ricard został zbudowany w 1970 roku. W latach 1971-1990 odbyło się na nim czternaście eliminacji Grand Prix Francji. Następnie wyścig został przeniesiony na Magny-Cours, gdzie rozgrywano go do sezonu 2008. Innymi obiektami, jakie gościły rywalizację we Francji były Reims, Rouen, Clermont-Ferrand, Le Mans i Dijon.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.05.2018  Lauda spodziewa się pozostania Hamiltona i Bottasa w Mercedesie
13.05.2018  Vettel: Ciągłe zmiany w przepisach o aerodynamice są komiczne
12.05.2018  Hamilton: Mercedes potrzebował pole position po nerwowych weekendach
12.05.2018  Hamilton przełamał dominację Vettela w kwalifikacjach
11.05.2018  Kierowcy Mercedesa nie wierzą w słabe tempo Ferrari
Tagi:
Hamilton L.
Paul Ricard
Magny-Cours

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Grekyy, 28.12.2017 17:16[!]
Po wyścigu i tak powie, że to najlepszy tor i najlepsi fani :)
---, 28.12.2017 19:18[!]
Same procesje, i to na ostatnim zadupiu ... jak można lubić Magny-Cours?!
marios76, 28.12.2017 19:54[!]
@--- Hmm, wiekszosc z nas wypowiada sie ze dany tor lubi, czy nie... a nigdy na nim nie byla :) Jezeli jezdzil na jednym i drugim, to ma porownanie, ktorego nam brakuje.
PS z torow gokartowych na ktorych bylem, najbardziej podoba mi sie ten na zadupiu :) Rozumiem go :)
kidmaciek, 28.12.2017 21:56[!]
Tor może i fajny w Magny-Cours, ale ściganie takie sobie. A Le Mans mogłoby być ciekawe, oczywiście krótsza nitka.
Staszek2010, 29.12.2017 09:07[!]
W sumie to we Francji poza Paul Ricard trochę brakuje torów pod F1. Magny-Cours jest na zadupiu i ciężko się tam wyprzedza. Pełna nitka Le Mans jest za długa na F1 a krótka to nic specjalnego.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca