F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault: Zadaniem Budkowskiego będzie zbudowanie czołowej stajni F1

Abiteboul podkreśla, że jego firma nie jest zainteresowana tajemnicami konkurencyjnych zespołów.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2018, wyświetlenia: 1621<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault ujawniło szczegóły związane z funkcją dyrektora wykonawczego, jaką od kwietnia tego roku obejmie były szef działu technicznego F1 w FIA – Marcin Budkowski.

Zatrudnienie Budkowskiego w Renault wywołało niepokój wśród zespołów, które obawiały się, iż Polak wykorzysta informacje pozyskane podczas pracy w FIA w procesie rozwoju bolidu swego nowego pracodawcy. Ostatecznie ustalono, że Budkowski rozpocznie pracę w Enstone dopiero od 1 kwietnia.

„Jestem w stanie zrozumieć sceptycyzm zespołów, ale nie zatrudniamy osoby pokroju Marcina na stanowisku dyrektora wykonawczego, tylko ze względu na to, że ma wiedzę na temat innych ekip” – powiedział dyrektor zarządzający Renault Sport F1, Cyril Abiteboul, dodając, że jego firma obrała „bardzo sprawiedliwe” podejście, przystając na kompromisowy plan zatrudnienia polskiego inżyniera.

„Zatrudniamy go ze względu na jego możliwości, jego doświadczenie i umiejętności. Ma fantastyczne CV, także poza Formułą 1. Perfekcyjne pasuje do roli kogoś, kto ma za zadanie budować kolejny etap historii Renault w Formule 1. Nie jesteśmy zainteresowani tajemnicami innych bolidów. Dobrze pokazuje to fakt, że przystaliśmy na propozycję odsunięcia go od prac związanych z rozwojem bolidu aż do początku kwietnia. Od stycznia Marcin otrzymuje od nas pensję, ale nie będzie zaangażowany w żadne prace rozwojowe bolidu F1. Będzie działał w obszarach spoza F1, koncentrując się na innych seriach wyścigowych, w które jest zaangażowany nasz koncern. Chcę również, aby Marcin zrozumiał szerszą strukturę organizacyjną Renault. To proces aklimatyzacji, po którym będzie mógł skupić się na rozwoju bolidu i swojej działalności w Enstone, jaką zainauguruje na początku kwietnia”.

Abiteboul wyjaśniał, że głównym zadaniem Budkowskiego będzie organizacja pracy fabryki. „Chciałbym, aby Marcin wzniósł nas na kolejny poziom. Ogólnie mówiąc praca Marcina polega na zapewnieniu, że Renault urośnie z bardzo mocnego zespołu środka stawki do czołowej stajni F1. Marcin będzie koncentrował się na budowaniu organizacji i prowadzeniu operacji w taki sposób, abyśmy mogli zrealizować nasze ambicje na sezony 2020-21, gdy chcemy włączyć się do walki o tytuły. Chcę, aby Marcin zbudował perfekcyjny team Formuły 1 XXI wieku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.08.2018  Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa
14.08.2018  Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku
13.08.2018  Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość
12.08.2018  Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową
08.08.2018  Villeneuve: Ricciardo podjął dobrą decyzję
Tagi:
Renault
Abiteboul C.
Budkowski M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca