F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

15.05.2018

Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie

Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle

Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso

Jos Verstappen: Max może wygrać w Monte Carlo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault: Zadaniem Budkowskiego będzie zbudowanie czołowej stajni F1

Abiteboul podkreśla, że jego firma nie jest zainteresowana tajemnicami konkurencyjnych zespołów.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2018, wyświetlenia: 1587<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault ujawniło szczegóły związane z funkcją dyrektora wykonawczego, jaką od kwietnia tego roku obejmie były szef działu technicznego F1 w FIA – Marcin Budkowski.

Zatrudnienie Budkowskiego w Renault wywołało niepokój wśród zespołów, które obawiały się, iż Polak wykorzysta informacje pozyskane podczas pracy w FIA w procesie rozwoju bolidu swego nowego pracodawcy. Ostatecznie ustalono, że Budkowski rozpocznie pracę w Enstone dopiero od 1 kwietnia.

„Jestem w stanie zrozumieć sceptycyzm zespołów, ale nie zatrudniamy osoby pokroju Marcina na stanowisku dyrektora wykonawczego, tylko ze względu na to, że ma wiedzę na temat innych ekip” – powiedział dyrektor zarządzający Renault Sport F1, Cyril Abiteboul, dodając, że jego firma obrała „bardzo sprawiedliwe” podejście, przystając na kompromisowy plan zatrudnienia polskiego inżyniera.

„Zatrudniamy go ze względu na jego możliwości, jego doświadczenie i umiejętności. Ma fantastyczne CV, także poza Formułą 1. Perfekcyjne pasuje do roli kogoś, kto ma za zadanie budować kolejny etap historii Renault w Formule 1. Nie jesteśmy zainteresowani tajemnicami innych bolidów. Dobrze pokazuje to fakt, że przystaliśmy na propozycję odsunięcia go od prac związanych z rozwojem bolidu aż do początku kwietnia. Od stycznia Marcin otrzymuje od nas pensję, ale nie będzie zaangażowany w żadne prace rozwojowe bolidu F1. Będzie działał w obszarach spoza F1, koncentrując się na innych seriach wyścigowych, w które jest zaangażowany nasz koncern. Chcę również, aby Marcin zrozumiał szerszą strukturę organizacyjną Renault. To proces aklimatyzacji, po którym będzie mógł skupić się na rozwoju bolidu i swojej działalności w Enstone, jaką zainauguruje na początku kwietnia”.

Abiteboul wyjaśniał, że głównym zadaniem Budkowskiego będzie organizacja pracy fabryki. „Chciałbym, aby Marcin wzniósł nas na kolejny poziom. Ogólnie mówiąc praca Marcina polega na zapewnieniu, że Renault urośnie z bardzo mocnego zespołu środka stawki do czołowej stajni F1. Marcin będzie koncentrował się na budowaniu organizacji i prowadzeniu operacji w taki sposób, abyśmy mogli zrealizować nasze ambicje na sezony 2020-21, gdy chcemy włączyć się do walki o tytuły. Chcę, aby Marcin zbudował perfekcyjny team Formuły 1 XXI wieku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych
16.05.2018  Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault
16.05.2018  Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem
09.05.2018  Sainz: Renault chciałoby kontynuować ze mną współpracę
08.05.2018  Renault poczeka na stanowisko Red Bulla w sprawie dostaw do 31 maja
Tagi:
Renault
Abiteboul C.
Budkowski M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca