F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Brytyjczyk jest jednak otwarty na zastąpienie dwóch piątkowych treningów jedną dłuższą sesją.
Nataniel Piórkowski, 10 stycznia 2018, wyświetlenia: 1269<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor do spraw sportowych Formuły 1 – Ross Brawn, ujawnił, że nie jest zwolennikiem wprowadzania zmian w obecnym formacie weekendów Grand Prix.

W ubiegłym roku sugerowano, że w związku z planami zwiększenia liczby wyścigów wyścigowy weekend może zostać skrócony z trzech do dwóch dni.

Bernie Ecclestone sugerował nawet, że w przyszłości powinno dojść do zastąpienia jednego wyścigu dwoma krótszymi. „Musimy się przyjrzeć tradycyjnej koncepcji jednego, długiego wyścigu. Dwa wyścigi trwające po 40 minut z przerwą między nimi, wywiadami oraz pracującymi bolidami byłby atrakcyjne dla widzów, telewizji, sponsorów i reklamodawców” – oceniał były szef FOM w listopadzie 2016 roku.

Brawn jest jednak innego zdania: „Moim zdaniem długość weekendu Grand Prix jest odpowiednia. Nie jest zbyt długi, nie jest zbyt krótki – pozwala się zaangażować. Chcemy rozwoju Grand Prix, podkreślenia jego najważniejszych elementów, które na końcu łączą się w jedną całość. Nie jestem więc pewien, czy powinniśmy myśleć o zmianie długości Grand Prix”.

Brytyjczyk dodał jednak, że jest otwarty na propozycje ewentualnych zmian w harmonogramie wyścigowego weekendu. „Kwalifikacje sprawdzają się całkiem dobrze, ale otwartą na dyskusje pozostaje kwestia piątku – tego czy potrzebujemy dwóch 90-minutowych sesji, czy też jednej popołudniowej”.

Brawn odniósł się także do długoterminowych planów Liberty Media. „Jeśli zwiększymy liczbę wyścigów, to czy będziemy musieli zmienić format weekendu, aby zmniejszyć presję ciążącą na zespołach i umożliwić im występy? Fani są zawsze na pierwszym miejscu. Jak wyobrażają sobie Grand Prix? Zawsze spotykamy się z opiniami o tym, że ludzie powinni być bliżej bolidów, bliżej kierowców. Czy możemy im to umożliwić?”

„Jedną z propozycji jest otwarta kontrola techniczna. Coś takiego funkcjonuje w Le Mans. To świetne wydarzenie. Wszyscy fani mogą podejść, samochody są podnoszone i można zobaczyć co kryje się pod nimi. Myślimy o tego typu rzeczach. Jestem jednak sporym konserwatystą w ocenie formatu ścigania. Na tę chwilę nie mam w tym zakresie żadnych większych planów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.08.2018  Brawn sprzeciwia się skracaniu dystansu wyścigów
31.07.2018  Ross Brawn: Formuła 1 zrobi co w jej mocy by uratować Force India
25.07.2018  Brawn: Niektóre przypadki użycia team orders okazywały się bezcelowe
11.07.2018  Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone
13.06.2018  Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli
Tagi:
Brawn R.
Grand Prix F1
Przepisy
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
macieiii, 10.01.2018 18:11[!]
Wiedzą, co się dzieje w prywatnych zespołach które "dorabiają" na płatnych treningach. Chyba szukają zmian gdzie się da.

Ta zmiana byłaby drobna przy tym co się dzieje. Kers, starty z końca, brak piątków, oszczędzanie silników, halo. Jak można mieć tak złą passę złych decyzji
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca