F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Francuski koncern jest zdeterminowany, aby poprawić niezawodność swego silnika.
Nataniel Piórkowski, 11 stycznia 2018, wyświetlenia: 2488<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault zaostrzy procedury kontrolne nowych części mając na celu poprawę niezawodności swych jednostek napędowych w sezonie 2018 – zapewnia Cyril Abiteboul.

Według szacunków francuskiego koncernu, w sezonie 2017 team Renault Sport stracił 45 punktów ze względu na problemy z niezawodnością i nie był w stanie nawiązać z Williamsem walki o piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

Abiteboul podkreśla, że przed nadchodzącą kampanią Renault nie zmieni architektury silnika, ale obierze bardziej drakońskie podejście do kontroli części. „Mamy do czynienia z dużo większą stabilnością. Pod tym względem nowy silnik jest w dużym stopniu podobny do tego z poprzedniego sezonu. Dokonujemy wymiany tylko tych części, które będą miały wpływ na niezawodność, podczas gdy rok temu zmieniliśmy niemal wszystko – silnik spalinowy i systemy hybrydowe”.

„Modyfikujemy także naszą wewnętrzne procedury, aby zagwarantować bardziej drakońskie podejście w sposobie realizowania kolejnych ważnych punktów projektu i wprowadzania do użytku nowych części. Jestem przekonany, że nasza praca na hamowni jest bardzo reprezentatywna i osiągniemy dzięki niej produkt, który będzie dużo bardziej dojrzały już na starcie zimowych testów” – dodał.

Zdaniem Francuza zmniejszenie regulaminowego limitu silników do trzech na sezon doprowadzi do spadku znaczenia trybu kwalifikacyjnego. „W tym roku każdy kierowca będzie mógł skorzystać tylko z trzech silników. To ważne, bo tryb kwalifikacyjny jest połączeniem sztuczek takich jak być może spalanie oleju – co zresztą zostanie mocno ograniczone – ale także faktu niszczenia silnika. Spodziewam się, że większość producentów będzie bardziej konserwatywna w podejściu do wykorzystywania jednostki napędowej. Pracujemy jednak nad naszymi własnymi rozwiązaniami, pozwalających wydobyć wyższe osiągi na ograniczonej licznie okrążeń”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.08.2018  Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa
14.08.2018  Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku
13.08.2018  Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość
12.08.2018  Renault zaskoczone postępami Ferrari nad jednostką napędową
08.08.2018  Villeneuve: Ricciardo podjął dobrą decyzję
Tagi:
Renault
Abiteboul C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca