F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.02.2018

Sezon 2018: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Kubica jako pierwszy sprawdzi na torze nowy bolid Williamsa

Ricciardo rozpocznie przygotowania do sezonu z Red Bullem

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Francuski koncern jest zdeterminowany, aby poprawić niezawodność swego silnika.
Nataniel Piórkowski, 11 stycznia 2018, wyświetlenia: 1408<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Renault zaostrzy procedury kontrolne nowych części mając na celu poprawę niezawodności swych jednostek napędowych w sezonie 2018 – zapewnia Cyril Abiteboul.

Według szacunków francuskiego koncernu, w sezonie 2017 team Renault Sport stracił 45 punktów ze względu na problemy z niezawodnością i nie był w stanie nawiązać z Williamsem walki o piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów.

Abiteboul podkreśla, że przed nadchodzącą kampanią Renault nie zmieni architektury silnika, ale obierze bardziej drakońskie podejście do kontroli części. „Mamy do czynienia z dużo większą stabilnością. Pod tym względem nowy silnik jest w dużym stopniu podobny do tego z poprzedniego sezonu. Dokonujemy wymiany tylko tych części, które będą miały wpływ na niezawodność, podczas gdy rok temu zmieniliśmy niemal wszystko – silnik spalinowy i systemy hybrydowe”.

„Modyfikujemy także naszą wewnętrzne procedury, aby zagwarantować bardziej drakońskie podejście w sposobie realizowania kolejnych ważnych punktów projektu i wprowadzania do użytku nowych części. Jestem przekonany, że nasza praca na hamowni jest bardzo reprezentatywna i osiągniemy dzięki niej produkt, który będzie dużo bardziej dojrzały już na starcie zimowych testów” – dodał.

Zdaniem Francuza zmniejszenie regulaminowego limitu silników do trzech na sezon doprowadzi do spadku znaczenia trybu kwalifikacyjnego. „W tym roku każdy kierowca będzie mógł skorzystać tylko z trzech silników. To ważne, bo tryb kwalifikacyjny jest połączeniem sztuczek takich jak być może spalanie oleju – co zresztą zostanie mocno ograniczone – ale także faktu niszczenia silnika. Spodziewam się, że większość producentów będzie bardziej konserwatywna w podejściu do wykorzystywania jednostki napędowej. Pracujemy jednak nad naszymi własnymi rozwiązaniami, pozwalających wydobyć wyższe osiągi na ograniczonej licznie okrążeń”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.02.2018  Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18
20.02.2018  Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault
20.02.2018  Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18
19.02.2018  Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018
16.02.2018  McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33
Tagi:
Renault
Abiteboul C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca