F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

W stajni z Maranello ma także dojść do kilku pomniejszych zmian kadrowych.
Nataniel Piórkowski, 16 stycznia 2018, wyświetlenia: 1325<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Według informacji uzyskanych przez magazyn Autosport Ferrari potwierdzi wkrótce awans Carlo Santiego na stanowisko inżyniera wyścigowego Kimiego Raikkonena.

Poprzedni inżynier wyścigowy mistrza świata z 2007 roku – Dave Greenwood, zdecydował się na odejście ze Scuderii podając za powód względy osobiste. Chociaż team z Maranello nie ogłosił jeszcze nazwiska następcy Brytyjczyka, Autosport informuje, że zostanie nim Carlos Santi, który do sezonu 2017 współpracował z Raikkonenem jako inżynier do spraw danych.

Posunięcie to należy postrzegać jako kontynuację polityki kadrowej dyrektora technicznego Ferrari – Mattii Binotto, zakładającej szerokie możliwości awansu pracowników w strukturze organizacyjnej zespołu.

Dodatkowo należy spodziewać się kilku innych pomniejszych zmian kadrowych. Dyrektor do spraw operacji na torze – Diego Ioverno zostanie najprawdopodobniej oddelegowany do pracy w fabryce, a jego obowiązki zostaną podzielone pomiędzy dyrektora do spraw inżynierii – Jocka Cleara i dawnego szefa działu odpowiadającego za współpracę z teamami klienckimi – Claudio Albertiniego. Stanowisko głównego mechanika obejmie Christian Corradini. Z kolei były inżynier wyścigowy Carlosa Sainza z Toro Rosso – Marco Matassa dołączy do Massimo Rivoli sprawując pieczę nad juniorskim programem Ferrari.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.05.2018  Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1
16.05.2018  Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?
14.05.2018  Red Bull i Ferrari potwierdzili kierowców na testy w Barcelonie
13.05.2018  Vettel: Nie mogliśmy uniknąć drugiego postoju
12.05.2018  Ferrari musi zdemontować przed GP Monako skrzydełka znad lusterek
Tagi:
Ferrari
Raikkonen K.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca