F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Struktura zespołu pozwala nam radzić sobie z odejściem pracowników

Szef Mercedesa odniósł się w ten sposób do utraty Paddy'ego Lowe'a po sezonie 2016.
Mateusz Szymkiewicz, 11 lutego 2018, wyświetlenia: 1244<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff, uważa, że struktura zespołu pozwala mu na radzenie sobie z odejściem kluczowych pracowników.

W okresie największej dominacji niemieckiego producenta w Formule 1, na czele fabrycznej ekipy stali Wolff oraz Paddy Lowe, pełniący funkcję szefa ds. inżynierii. Mimo to po sezonie 2016 Brytyjczyk opuścił Mercedesa, korzystając z oferty Williamsa, który zaproponował mu stanowisko dyrektora technicznego, udziały w zespole oraz miejsce w radzie nadzorczej.

Obecnie pion techniczny stajni z Brackley tworzą pozyskany przed rokiem James Allison, Aldo Costa, Geoff Willis, Mark Ellis oraz John Owen, a także Andy Cowell stojący na czele działu silników. Jak przyznał Toto Wolff, starania związane z rozwojem personelu pozwalają uniknąć załamań formy, na suktek odejścia kluczowych pracowników.

„Ze względu na fakt, że Formuła 1 jest stawiającym ci wyzwania oraz regularnie zmieniającym się środowiskiem, nie jest ona statyczną strukturą, tylko dynamiczną” – powiedział szef Mercedesa. „Nie da się zamrozić całej organizacji, ponieważ odnosi ona sukcesy. Należy spoglądać już na następną generację liderów, musisz zaadaptować się do nowych wyzwań. Wtedy zobaczysz, że organizacja rozwija się, podobnie jak młodsi inżynierowie oraz mechanicy”.

„Organizacja nie zależy od pojedynczych indywidualności, nie od Paddy'ego, nie od James'a, nie od Andy'ego, nie ode mnie, od nikogo. Mamy silną bazę indywidualności, które potrafią wykonać niesamowitą pracę i zasługują na większe dostrzeżenie na zewnątrz oraz uznanie. To dlatego można powiedzieć, że gdy wysoko postawiona osoba opuści zespół, to ta zmiana nie wpłynie na całą organizację, ponieważ nasza baza jest silna”.

Wolff dodał, że ważne jest dla niego, iż udało się zebrać w Mercedesie generację ludzi, która może doprowadzić ekipę do jeszcze większych sukcesów. „To co zauważyliśmy, że jeżeli obecna generacja liderujących inżynierów odejdzie, to zespół musi być później tak samo silny, ponieważ w innym wypadku nie zastąpisz James'a, Andy'ego, Marka Ellisa czy Aldo Costy. To są bardzo wyjątkowe osoby, ale kiedyś wkroczy nowa generacja ze swoimi umiejętnościami oraz osobowością i będą w stanie rozwijać zespół. Moim osobistym wyzwaniem jest zbudowanie takiej ekipy, która pewnego dnia będzie w stanie poradzić sobie lepiej beze mnie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2018  Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela
12.07.2018  Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
09.07.2018  Arrivabene: Mercedes i Allison powinni się wstydzić
09.07.2018  Bottas: Wiedziałem, że stracę prowadzenie na rzecz Vettela
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Lowe P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca