F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.06.2018

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Usterka hamulców wykluczyła Toro Rosso z popołudniowych jazd

Pierre Gasly pokonał za kierownicą STR13 zaledwie 54 okrążenia.
Mateusz Szymkiewicz, 6 marca 2018, wyświetlenia: 1750<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pierre Gasly potwierdził, że usterka układu hamulcowego wykluczyła Toro Rosso z popołudniowych jazd w Barcelonie.

Francuz pokonał za kierownicą STR13 zaledwie 54 okrążenia, z czego wszystkie podczas porannej części sesji na Circuit de Catalunya. Jak potwierdził reprezentant stajni z Faenzy, z dalszego udziału w testach wykluczyła go awaria hamulców, która okazała się na tyle skomplikowana, iż nie można jej było wyeliminować w krótkim czasie.

„Poranek ułożył się bardzo dobrze, ale po południu mała awaria systemu hamulcowego kosztowała nas sporo czasu i dlatego w ogóle nie jeździliśmy w dalszej części dnia” – powiedział Pierre Gasly. „Trochę szkoda, ale mam nadzieję, że poradzimy sobie ze wszystkim przed trzema pozostałymi dniami. Pod względem osiągów jest za wcześnie by cokolwiek powiedzieć, ponieważ nie jeździliśmy w trybie kwalifikacyjnym, więc ciężko o porównanie do zeszłego roku. Mimo to w tym momencie jedyną rzeczą jakiej potrzebujemy jest niezawodny silnik, byśmy mogli jak najwięcej testować przed Melbourne. Póki co jesteśmy szczęśliwi”.

Jutro za rozwój najnowszego bolidu Toro Rosso będzie odpowiedzialny drugi kierowca zespołu – Brendon Hartley.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.06.2018  Marko: Incydent z Kanady nie ma wpływu na przyszłość Hartleya
10.06.2018  Gasly rozpocznie wyścig w Kanadzie z ostatniego rzędu
09.06.2018  Gasly został zmuszony do powrotu do starszej specyfikacji silnika
08.06.2018  Hartley nie chce komentować plotek na temat swojej przyszłości
06.06.2018  Toro Rosso chciało pozyskać Lando Norrisa
Tagi:
Toro Rosso
Gasly P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 06.03.2018 19:50[!]
No przyznać się, kto myślął, że nawalił silnik ? :D I od kiedy Honda ma tryb kwalifikacyjny ?
Sh3adow, 06.03.2018 20:17[!]
No ja jestem pod wrażeniem tego że Honda tak nagle dostała bezawaryjności. Przecież na internecie można oglądnąć 22 minuty samych awarii jednostek w ciągu 3 sezonów. Paradoksalnie na decyzji Rona o niezależnej Hondzie może zyskać już tylko RedBull a samo Renault tak na prawdę w McLarenie w szerszej perspektywie nic nie zmienia. No cóż, może przyjdzie taki dzień kiedy Mercedes się wycofa i będzie partnerem McLarena, póki co ani widu ani słychu a gorsze czasy dla McLarena zapowiadają się być jedynie łagodniejsze.
Coś z tym zespołem się stało po odejściu Hamiltona i inżynierów do Mercedesa, nie twierdzę, że zatrudniają niekompetentnych ludzi ale im dłużej na to patrzę to wydaje mi się że nawet ten cudowny pakiet areo o którym mówi sam Alonso i grono ludzi związanych z MCL może się okazać nie takie cudowne. W mojej pamięci mam GP Meksyku McLarena, tor na którym zdecydowanie jednostka napędowa jest bardzo ważna i na zeszłoroczne zawody Honda dostarczyła silnik z kompletem poprawek, nie było tragedii.
A teraz? Dobrze przepracowana zima i może się okazać, że Honda jest ciut gorsza lub na tym samym poziomie co Renault.

I czy rzeczywiście McLaren musiał rezygnować z Hondy jeśli sama ona wpłacała sporo pieniędzy do budżetu? Ko by mógł wiedzieć ze nagle Honda odpali..
michal132, 06.03.2018 20:49[!]
trochę mi się śmiać chce jak piszą co poniektórzy że honda może być blisko Renault lub nawet lepsza bo się poprawi tak jakby Renault wgl miało nic przy silniku nie robić.
sneer, 06.03.2018 20:51[!]
Wygląda na to, że przynajmniej po części McLaren był winien problemów.
piro, 06.03.2018 21:21[!]
Jeżeli problemy Hondy wynikały z podejścia McLarena to tylko i wyłącznie dlatego że jest to team który chce wygrywać. Taki McLaren nie jest zadowolony z dojechania do mety, oni chcą zdobyć możliwie jak najlepszy wynik i dlatego naciskali na poprawę osiągów z którą Honda sobie nie radziła. Horner kiedyś powiedział podczas testów że lepiej jest mieć awaryjny bolid który jest szybki niż wolny ale niezawodny. Łatwej poprawić niezawodność niż znaleźć brakujące sekundy.
viertolcia, 06.03.2018 23:05[!]
@michal132 Mi też jest trudno w to uwierzyć, ale patrząc na czasy (+na jakich oponach byly osiagniete) i ilość pokonanego dystansu Honda faktycznie dokonała ogromnego postępu. Co do Renault, sami przyznali, ze w silnikach na pierwsze 7 GP skupiali się na niezawodności względem zeszłorocznych jednostek, a nie poprawie osiągów (inną sprawą jest, ze podobno ani razu nie podkręcili silnika w 2017 na 100% właśnie z uwagi na probelmy z niezawodnością).

@piro Podczas testów jest dokładnie odwrotnie, lepiej jeździć wolno, ale nawijac kilometry niż zrobić 3 okr i zatrzymac sie na torze. Co do przytoczonej wypowiedzi, to odnosi sie ona do całego sezonu (lepiej poprawiać niezawodnosć szybkiego bolidu, niż przyśpieszać niezawodny bolid) i jest to powiedzenie znane w F1 od dawna, nie powiedział tego pierwszy Horner ;)
marios76, 07.03.2018 07:54[!]
@viertolcia Podczas testów- lepiej testować: kręcić kilometry, by przejechany dystans wskazał obszary do poprawienia. Testy mają pokazaćco jest dobrze , a co się może zepsuć w trakcie wyscigow. Jazda na 80% może w oogóle nie pokazać jak sprawdzają się dane podzespoly podczas tempa wyścigowego czy kwalifikacyjnego.
Testy służą temu żebyś się sprawdzić... i to naprawdę działa! Niemal każdy zespół miał problemy, awarie, czy jakieś usterki a jak znam życiew Australii do mety nie dojadą pewnie ze trzy bolidy ze stawki (na skutek awarii).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca