F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.06.2018

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Alonso: Nie potrzebuję ostatniego dnia testów

Hiszpan zdradził, iż mimo niskiego przebiegu udało się zebrać najważniejsze informacje o MCL33.
Mateusz Szymkiewicz, 7 marca 2018, wyświetlenia: 2355<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Fernando Alonso po szóstym dniu testów w Barcelonie przyznał, iż nie potrzebuje kolejnego dnia za kierownicą najnowszego bolidu McLarena.

Stajnia z Woking mimo zmiany dostawcy układów napędowych wciąż boryka się ze sporymi problemami podczas zimowych testów. Pierwszego dnia drugiej tury przygotowań na Circuit de Catalunya, Stoffel Vandoorne zdołał przejechać tylko 38 okrążeń, natomiast dzisiaj Alonso miał poważny wyciek oleju. Ekipa w następstwie zdecydowała się założyć nową jednostkę do bolidu MCL33, co wykluczyło Hiszpana z jazd na prawie siedem godzin.

Mimo to Alonso zapytany o problemy zespołu podczas testów, stwierdził, iż wszystkie najważniejsze informacje zostały już zebrane i pozostaje spokojny przed pierwszym wyścigiem sezonu. „Zdecydowanie wolelibyśmy dzisiaj pokonać nieco więcej okrążeń. Nasz program zakładał więcej niż pięćdziesiąt kółek, ale tak czy inaczej udało nam się odkryć pewne rzeczy. To część testów i mam nadzieję, iż tego typu zdarzenia nie będą miały miejsca po dziesięciu okrążeniach w Melbourne. Jestem więc szczęśliwy, że dzięki temu nasz bolid będzie coraz mocniejszy”.

„Wszystkie najważniejsze etapy programu udało nam się wykonać rano, reszta dnia miała polegać na długich przejazdach, podczas których nie zebralibyśmy potrzebnych informacji, więc nie jestem zestresowany straconym przebiegiem. Prawdopodobnie będziemy potrzebować ostatniego dnia do dłuższych przejazdów, a także na sprawdzenie dodatkowych rzeczy, ale pod względem zyskania odpowiedzi na kluczowe pytania jest już ok, dysponujemy wszystkim. Nie potrzebuję więc ostatniego dnia. Pojawię się w bolidzie, będę go prowadził i mam nadzieję, że będziemy dalej poznawać go” – powiedział 36-latek.

Hiszpan dodał, że McLaren nie boryka się z żadnymi poważnymi problemami z MCL33, a dotychczasowe usterki są drobne. „Nie ma żadnych kluczowych problemów z bolidem, a wszystkie usterki, które do tej pory mieliśmy, są pod kontrolą. Niestety odkrywamy nowe rzeczy każdego dnia, ale myślę, że przez to znajdziemy się na mocnej pozycji w Australii”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.06.2018  Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem
18.06.2018  Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans
14.06.2018  Ekipa Alonso z prowizorycznym pole position do wyścigu Le Mans
08.06.2018  Alonso: Nie jestem znudzony Formułą 1
04.06.2018  Alonso uzyskał najlepszy czas w testach przed 24h wyścigiem Le Mans
Tagi:
Alonso F.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
bolekse, 07.03.2018 21:06[!]
Ale Fernando czaruje. Tym nie mniej spodziewam się, że McLaren bęzie w tym sezonie bardzo szybki ale pewnie też awaryjny - co jest korzystne dla widowiska w tym idealnym świecie współczesnej prawie, że bezawaryjnej F1 ;)
ergie, 07.03.2018 22:18[!]
Zawadzam się z nim w 100%... ma już pewność, że tak jak poprzednimi laty wyżej nerek nie podskoczy i nie zmieni tego ani jedna sekunda więcej jazd testowych :)))))))))
marios76, 08.03.2018 08:07[!]
Trochę pijaru musi być ;) Alo możefaktycznie docenia sszybkość? Nawet Wolf mówił, że lepiej jest mieć szybkość, bo awaryjność da się poprawić. Na pewno wsiadł, przejechał się i jakieś dobre odczucia miał- prowadzenie, balans, hamulce. Może czas dwie sekundy lepszy niż w zeszłym roku. Powiedział też, że lepiej byłoby pojeździć dłużej, ale na tak okrojony przejazd potrafi wyciągnąć pozytywne wnioski.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca