F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.05.2018

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Zespoły F1 otrzymają w Monako szczegóły nowych regulacji

Ricciardo najszybszy w popołudniowym treningu w Monte Carlo

Red Bull i Mercedes ufają FIA w ocenie legalności bolidu Ferrari

Ricciardo z najlepszym czasem w pierwszym treningu w Monako

Hamilton zadowolony z powrotu grid girls przy okazji GP Monako

Stroll: Chcemy dokonać znaczących postępów przed lipcowymi wyścigami

Hartley zaskoczony plotkami na temat swojej przyszłości w Toro Rosso

23.05.2018

Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna

Ferrari zmodyfikowało projekt lusterek przymocowanych do systemu halo

Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako

Lauda: FIA powinna wyjaśnić wątpliwości związane z bolidem Ferrari

Abiteboul: Renault przywykło do krytyki ze strony Red Bulla

Verstappen: GP Monako to dobra szansa dla Red Bulla

22.05.2018

Todt popiera plany rezygnacji z wykorzystywania MGU-H w F1

Promotor GP Azerbejdżanu chce renegocjować warunki umowy z FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Boullier: Alonso zachowuje pozytywne nastawienie do nowego sezonu

Dyrektor wyścigowy McLarena zaznaczył, że Hiszpan jest zadowolony z bolidu MCL33.
Nataniel Piórkowski, 11 marca 2018, wyświetlenia: 2282<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Eric Boullier przekonuje, że pomimo nie najlepszych zimowych testów McLarena Fernando Alonso zachowuje optymistyczne podejście do nadchodzącego sezonu.

Dwukrotny mistrz świata uzyskał co prawda trzeci najlepszy wynik testów, ale stracił dużo czasu na torze ze względu na powtarzające się usterki techniczne. Hiszpan był znany z nieskrępowanego wyrażania swojej frustracji w okresie nieudanej współpracy McLarena z Hondą. Z tego względu Boullier został zapytany przez dziennikarzy o obecne nastawienie kierowcy z Oviedo.

„Fernando jest zadowolony” – podkreślił dyrektor wyścigowy stajni z Woking. „To sportowiec, więc chce być najlepszym z najlepszych. Zawsze chce czegoś więcej. Nawet jeśli zapytalibyście się Lewisa Hamiltona o to, czy jest zadowolony, to usłyszelibyście odpowiedź: «Nie, chciałbym tego, chciałbym tamtego»”.

„Ci ludzie zawsze chcą czegoś więcej. Alonso ma w tym roku inne nastawienie. Mogliście zauważyć, że spędzał na torze dużo czasu, nawet jeśli nie jeździł bolidem. Jest bardzo zainteresowany pracą i nas wspiera. Jestem przekonany, że jest zadowolony” – dodał Francuz.

Zapytany o oczekiwania Alonso względem nowego bolidu, Boullier odparł: „Jest zadowolony z bolidu i jego balansu. Musimy trochę popracować nad zawieszeniem i lepiej zrozumieć cały pakiet”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.05.2018  Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena
07.05.2018  Alonso pokłada nadzieję w poprawkach na GP Hiszpanii
17.04.2018  McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu
19.03.2018  McLaren: Uporaliśmy się z problemami z zimowych testów
15.03.2018  McLaren: Pozyskanie Mekiesa przez Ferrari łamie dżentelmeńską umowę
Tagi:
Boullier E.
Alonso F.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 11.03.2018 18:41[!]
No cóż, balans jest dobry, ale, cyt. musimy popracować nad zawieszeniem.
Sprzeczność sama w sobie, bo balans nie może być dobry bez dobrego zawieszenia.
To zawieszenie stanowi odpowiedź na pozorne zmiany środka ciężkości auta, wynikające ze zmiany kierunku jazdy, przyśpieszania, czy hamowania. Ma stanowić przeciwwagę dla wzdłużnych i poprzecznych przeciążeń, przeciwdziałając im i rozpraszając te siły w czasie równym z ich ich przyrostem.
To wtedy balans masy auta jest właściwy.
the flying finn, 12.03.2018 08:14[!]
I tak oto dnia 11 p. Eric Boullier, asystent i rzecznik prasowy Hrabiego obwieścił: PAN JEST ZADOWOLONY! (aplauz!).
marios76, 12.03.2018 15:33[!]
@mariusz0608 Troche nie tak-na balans moze skladac sie prowadzenie bolidu, trakcja kol, sterownosc... natomiast samo zawieszenie moglo by lepiej wybierać, tlumic czy np. byc szybsze. Nie twierdzę, ze jestes w błędzie, ale slowa Francuza nie musza byc kłamstwem. Po prosty w tym pakiecie moga byc lepsze ustawienia.
Od 4 lat McLaren nie byl tak wysoko w testach. Jakby nie patrzeć, sa powody do optymizmu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca