F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Grand Prix Turcji - wyścig - rozkład postojów w boksach

Pedro de la Rosa dzięki jednostopowej strategii finiszował na piątej pozycji.
Marek Roczniak, 27 sierpnia 2006, wyświetlenia: 4066<< | lista | T- | T+ | >>
 Nr Kierowca Konstruktor Op. Stop Okr. Godzina Czas Suma 
 7 Ralf Schumacher Toyota 15:05:20 26.751 26.751 
 2 Giancarlo Fisichella Renault 15:05:22 37.855 37.855 
 16 Nick Heidfeld BMW Sauber 15:05:36 38.856 38.856 
 21 Scott Speed STR Cosworth 15:05:38 36.449 36.449 
 3 Kimi Raikkonen McLaren Mercedes 15:06:07 51.901 51.901 
 22 Takuma Sato Super Aguri Honda 15:06:09 23:56.582 23:56.582 
 6 Felipe Massa Ferrari 14 15:24:32 26.149 26.149 
 5 Michael Schumacher Ferrari 14 15:24:33 37.947 37.947 
 1 Fernando Alonso Renault 14 15:24:43 25.944 25.944 
 12 Jenson Button Honda 14 15:24:48 25.369 25.369 
 9 Mark Webber Williams Cosworth 14 15:25:05 25.003 25.003 
 17 Robert Kubica BMW Sauber 14 15:25:12 24.345 24.345 
 19 Christijan Albers MF1 Toyota 14 15:25:28 25.657 25.657 
 23 Sakon Yamamoto Super Aguri Honda 14 15:25:41 29.096 29.096 
 8 Jarno Trulli Toyota 25 15:43:18 24.920 24.920 
 14 David Coulthard RBR Ferrari 25 15:43:20 27.194 27.194 
 15 Christian Klien RBR Ferrari 26 15:44:46 24.166 24.166 
 16 Nick Heidfeld BMW Sauber 25 15:45:08 25.145 1:04.001 
 11 Rubens Barrichello Honda 27 15:46:16 24.545 24.545 
 21 Scott Speed STR Cosworth 27 15:46:33 24.360 1:00.809 
 4 Pedro de la Rosa McLaren Mercedes 30 15:50:41 28.073 28.073 
 2 Giancarlo Fisichella Renault 30 15:50:46 29.001 1:06.856 
 7 Ralf Schumacher Toyota 32 15:53:55 26.934 53.685 
 17 Robert Kubica BMW Sauber 34 15:57:01 26.142 50.487 
 19 Christijan Albers MF1 Toyota 38 16:03:18 35.086 1:00.743 
 6 Felipe Massa Ferrari 39 16:03:36 25.091 51.240 
 1 Fernando Alonso Renault 39 16:03:44 25.347 51.291 
 12 Jenson Button Honda 39 16:03:59 25.048 50.417 
 9 Mark Webber Williams Cosworth 39 16:04:44 26.745 51.748 
 5 Michael Schumacher Ferrari 43 16:09:46 24.602 1:02.549 
 16 Nick Heidfeld BMW Sauber 41 16:10:01 33.269 1:37.270 
 15 Christian Klien RBR Ferrari 43 16:10:57 23.885 48.051 
 21 Scott Speed STR Cosworth 43 16:11:03 24.514 1:25.323 
 11 Rubens Barrichello Honda 44 16:12:14 23.248 47.793 
 8 Jarno Trulli Toyota 44 16:12:24 23.864 48.784 
 14 David Coulthard RBR Ferrari 45 16:13:59 23.194 50.388 
 22 Takuma Sato Super Aguri Honda 31 16:17:23 29.437 24:26.019 
Źródło: Formula1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.11.2018  GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu
25.11.2018  Lewis Hamilton zwycięzcą Grand Prix Abu Zabi
25.11.2018  GP Abu Zabi: najszybsze okrążenia wyścigu
25.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki wyścigu
24.11.2018  GP Abu Zabi: wyniki kwalifikacji
Tagi:
Grand Prix F1
Istanbul Park

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
gurps, 28.08.2006 23:40[!]
Podczas 14. okrążenia sześciu prowadzących w wyścigu kierowców zjechało do boksów, ale tylko pierwszym pięciu zespoły potrafiły zatankować dość paliwa, żeby następny zjazd mogli odbyć po 38. okrążeniu, natomiast szósty z nich Robert Kubica musiał tankować już podczas trzydziestego czwartego okrążenia. Dlaczego?!
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca