F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Robert Kubica o wyścigu w Turcji

"Drugi w karierze wyścig Formuły 1, Grand Prix Turcji, obfitował w dramatyczne wydarzenia".
Proximus, 27 sierpnia 2006, zmieniony 30.08.2006 18:49, wyświetlenia: 2529<< | lista | T- | T+ | >>
Robert Kubica:
„Drugi w karierze wyścig Formuły 1, Grand Prix Turcji, obfitował w dramatyczne wydarzenia. W kwalifikacjach ponownie udało mi się awansować do finałowej dziesiątki, tym razem już nie dzięki karom dla rywali. Doskonałe pozycje startowe – ja ruszałem z 8., a Nick Heidfeld z 5. pola – pozwalały mieć nadzieję na podwójną zdobycz punktową dla zespołu BMW Sauber F1 Team. Rzeczywistość, jak to bywa w wyścigach, okazała się bardziej brutalna”.

„Po starcie doszło do incydentu w pierwszym zakręcie – Giancarlo Fisichella obrócił się, wpadł na niego Heidfeld, a w zamieszaniu zderzyło się jeszcze kilku kierowców. Omijałem to wszystko od zewnętrznej, razem z Jensonem Buttonem. Niestety, kosztowało mnie to trochę czasu, zwłaszcza że w pewnym momencie musiałem przyhamować. Straciłem przez to parę pozycji, potem dość szybko udało mi się wyprzedzić Vitantonio Liuzziego i Nico Rosberga. Goniłem Marka Webbera, kiedy Liuzzi obrócił się na pierwszym zakręcie i na tor wyjechał samochód bezpieczeństwa”.

„Zmieniliśmy opony i dotankowaliśmy bolid. Niestety, nowy komplet opon nie spisywał się najlepiej – jak się okazało, dokonaliśmy złego doboru ogumienia. Zaryzykowaliśmy i nie opłaciło się. Opony zużywały się w sposób zmniejszający ich przyczepność, po prostu w pewnych warunkach na powierzchni gumy tworzą się kuleczki. Jedzie się wtedy jak po lodzie. Jeszcze gorszy był trzeci komplet opon, na którym ślizgałem się praktycznie od początku. W tych warunkach nie pozostało mi nic innego jak walczyć o jak najlepszą pozycję w danych warunkach. Dojechałem dwunasty i zgromadziłem kolejne, przydatne doświadczenia”.

„Nie czuję się zawiedziony, bo czasy osiągane w pierwszej fazie wyścigu świadczą o tym, że jesteśmy w stanie walczyć z teoretycznie silniejszymi i bardziej doświadczonymi rywalami. Udało mi się stoczyć kilka emocjonujących i efektownych pojedynków, wyprzedziłem w walce na torze Liuzziego, Rosberga i Webbera”.

„Teraz czekają nas trzy dni testów na Monzy. Będę jeździł przez dwa dni. Na tym torze za dwa tygodnie rozegrany zostanie wyścig o Grand Prix Włoch i mam nadzieję, że dane zgromadzone podczas najbliższych sesji testowych pozwolą nam na lepszy dobór opon przed tym wyścigiem”.

Źródło: Oficjalna strona Roberta Kubicy / Proximus
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2019  Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu
20.02.2019  Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42
15.02.2019  Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42
04.02.2019  Alonso: Największą radość dałby mi trzeci tytuł mistrza świata F1
23.01.2019  Zanardi trzyma kciuki za powodzenie powrotu Kubicy do Formuły 1
Tagi:
Kubica R.
BMW

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
stig, 28.08.2006 16:43[!]
Piter>masz racje. Ta krótka walka z Fisico była świetna. W ogóle jazda Roberta była imponująca.Zupełnie inaczej ogląda się teraz wyścigi - takich emocji dawno nie przeżywałem:)
Armado, 28.08.2006 23:03[!]
Niestety nie tylko komentarze ale i cale artykuły i wypowiedzi "znawcow" "dziennikarzy" sa czesto zenujace. Te wszystkie onety, interie, rmfy itp to o kant dupy roztrzasc, bo tylko wprowadzaja ludzi w blad.
A te wszystkie glupie komentarze wynikaja z tego, ze od miesiaca w Polsce jest nagle 5mln Wielkich Fanow Kubicy, ale niestety fanow F1 jest niewiele wiecej niz bylo wczesniej. Jak Kubica bedzie mial jakis gorszy sezon, to wiekszosc Wielkich Fanow bedzie mylic Kubice z Malyszem.
3ob3rt, 29.08.2006 11:56[!]
Panowie po co to czytać skoda nerwów a Robert i tak bezie robił swoje. A teraz dodatkowo bedzie na nowym silniku. Wiec jeżeli nie popełni wraz ze zespołem żadnego błędu typu (opony ilość pitstopów) to nawet te prostaki z innych forów bedą mieć usta zamknięte. A tak poważnie to czy to nie zazdrość ?.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca