F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Rosberg: Vettel może mieć problem z pokonaniem Leclerca

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Aguri Suzuki podsumowuje występy Ide i Yamamoto

Szef zespołu Super Aguri Honda tłumaczy niepowodzenia Ide i Sakona w Formule 1.
Mariusz Karolak, 19 grudnia 2006, wyświetlenia: 1663<< | lista | T- | T+ | >>
Aguri Suzuki nie wyklucza przyszłej roli w Formule 1 dwóch japońskich kierowców, którzy zadebiutowali w tym sporcie w zakończonym niedawno sezonie.

Chodzi oczywiście o Sakona Yamamoto i Yujiego Ide, partnerów Takumy Sato. Żaden z nich nie znalazł dla siebie miejsca w zespole Super Aguri na przyszły sezon, bowiem jego szef zdecydował się powierzyć drugie auto Anthony'emu Davidsonowi. Bezapelacyjnym liderem zespołu od samego początku jest wspomniany już Sato.

31-letni Ide był pierwszym z tegorocznych partnerów Sato. W Formule 1 nie zagościł na długo. FIA odebrała mu superlicencję zaledwie po czterech wyścigach Grand Prix. „Wydaje mi się, że umieściłem go w Formule 1 zbyt wcześnie. Co prawda brał udział w zawodach bez żadnego przygotowania i wsparcia niezbędnego w tym sporcie, ale oczekiwałem, że będzie rozwijał się w szybkim tempie samoistnie jako kierowca Formuły 1.” – oświadczył Aguri Suzuki.

Nowy tester Toyoty, Francuz Franck Montagny, zastąpił Ide na kilka wyścigów w pierwszej części sezonu. Ukończył 3 z 7 eliminacji, w jakich wziął udział, z czego 3 razy z wyścigu wyeliminowała go usterka samochodu.

Później partnerem Sato został 24-letni Sakon Yamamoto. Pojawił się w Formule 1 w czerwcu i był obecny aż do finałowego wyścigu sezonu 2006, do Grand Prix Brazylii. To właśnie występ na torze Interlagos okazał się dla niego jednym z lepszych, gdyż osiągnął siódmy czas przejazdu jednego okrążenia w czasie wyścigu.

Suzuki tak skomentował tego zawodnika: „On również nie miał zbyt wielu szans na wcześniejsze przetestowanie auta, ale sądzę, że rozwijał się znacznie lepiej, poprawiał swe wyniki z wyścigu na wyścig. Był szybki w Brazylii, a jego menedżment okazał się bardzo profesjonalny. To bardzo obiecujący kierowca”.

Źródło: PaddockTalk.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.11.2013  Super Aguri wraca do ścigania w bolidach jednomiejscowych
11.05.2009  Akita zaprzecza możliwości powrotu Super Aguri do F1
06.05.2009  Super Aguri powróci do Formuły 1?
30.07.2008  Niemiecka firma zakupiła pozostałości po Super Aguri
09.07.2008  Sato twierdzi, że prowadzi rozmowy z kilkoma zespołami F1
Tagi:
Super Aguri
Ide Y.
Yamamoto S.
Montagny F.
Sato T.
Suzuki A.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
GroM, 19.12.2006 09:59[!]
Prawda taka ze Super Aguri zniszczylo ich nie wazne czy byli dobrzy czy nie, nie testowali nic. Hamilton tez bedzie wrzucony odrazu na gleboka wode, ale on zima bedzie testowal.
Kid, 19.12.2006 13:21[!]
"FIA odebrała mu superlicencję zaledwie po czterech wyścigach Grand Prix."

Według mnie nie powinno być w tym zdaniu "zaledwie" tylko "dopiero". To co on robił na torze stwarzało większe zagrożenie niż żwirowe pułapki na poboczu.
Pussik, 20.12.2006 00:21 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Był szybki w Brazylii, a jego menedżment okazał się bardzo profesjonalny. To bardzo obiecujący kierowca”.

Co to jest menadżment? Jak tłumaczyć, to tłumaczyć.

<i>Zapewne chodzi o działalność menedżerską i PR ludzi ze sztabu Yamamoto.</i>
oligator, 20.12.2006 05:48[!]
Od IDE pachnialo porazka od pierwszego wjechania na tor. majac najwolniejszy bolid i gorsze osiagi od SATO mowil w wywiadzie - 'jak taki bolid pedzi...'. Dobrze ze Albers na Imoli nie ucierpial bardziej.
McMarcin, 20.12.2006 10:17[!]
Aguri musi postawić na dobrego zawodnika, zamiast obstawać przy kierowcach z Japonii. Dobrze, że pojawił się Ant. Jednak SA na pewno będzie nadal cieżko, bo są zespołem prywatnym, a tych jest już niewiele - Williams, Red Bull/Torro Ross.
oligator, 20.12.2006 13:53[!]
no ale jesli SA02 to bedzie RA106 to moze byc niezle...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca