F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Alonso nie jest przekonany co do propozycji zmiany systemu punktowego F1

Brawn: Pracujemy nad nową umową dla Silverstone

10.07.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2003
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Prywatne testy zespołów Jordan, Jaguar, Renault i Minardi w Austrii

Marek Roczniak, 16 maja 2003, wyświetlenia: 2942<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
1.Giancarlo Fisichella Jordan Ford 1:09,781   37 
2.Antonio Pizzonia Jaguar Cosworth 1:09,907 +0,126 50 
3.Mark Webber Jaguar Cosworth 1:10,036 +0,255 39 
4.Jarno Trulli Renault 1:10,338 +0,557 49 
5.Fernando Alonso Renault 1:10,380 +0,599 64 
6.Allan McNish Renault 1:10,395 +0,614 59 
7.Ralph Firman Jordan Ford 1:10,763 +0,982 35 
8.Justin Wilson Minardi Cosworth 1:11,280 +1,499 31 
9.Jos Verstappen Minardi Cosworth 1:11,717 +1,936 36 
Piątkowe testy rozpoczynające przygotowania do ostatniego w najbliższej przyszłości wyścigu o Grand Prix Austrii z najlepszym czasem przejazdu jednego okrążenia ukończył Giancarlo Fisichella. W zeszłym roku pomimo groźnego wypadku Takumy Sato tor A1-Ring okazał się szczęśliwy dla zespołu Jordan, gdyż to właśnie na nim irlandzka stajnia dzięki bardzo dobrej postawie Fisichelli zdobyła pierwsze punkty w sezonie 2002, zapoczątkowując przy okazji okres trzech udanych wyścigów z rzędu. W tej sytuacji nie powinno nikogo dziwić, iż w tym roku zespół Jordan ponownie będzie liczył na uzyskanie dobrego rezultatu. Na drugiej i trzeciej pozycji uplasowali się kierowcy z zespołu Jaguar – Antonio Pizzonia i Mark Webber. Wydaje się, iż sytuacja w zespole Jaguar ostatnio ustabilizowała się nieco i Pizzonia nie powinien się już obawiać o swoje miejsce przynajmniej do końca tego sezonu. Być może sprawi to, że Brazylijczyk będzie się mógł bardziej skupić na prowadzeniu bolidu i wreszcie pokaże, na co naprawdę go stać. Słabo wypadli tymczasem reprezentanci Renault – Jarno Trulli, Fernando Alonso i kierowca testowy Allan McNish, którzy sklasyfikowani zostali na pozycjach od czwartej do szóstej. Tor Catalunya wydawał się wręcz stworzony dla bolidów R23, co umożliwiło Alonso ukończenie ostatniego wyścigu na drugiej pozycji, jednak tym razem przed Hiszpanem, jak i całym zespołem Renault będzie stało nieco trudniejsze zadanie. Świadczyć o tym może chociażby fakt, iż w zeszłym roku Jenson Button był dopiero siódmy w Austrii, a Trulli nie dojechał w ogóle do mety. Na trzech ostatnich pozycjach podobnie jak przed dwoma tygodniami piątkowe testy ukończyli Ralph Firman (Jordan) i kierowcy z zespołu Minardi – Justin Wilson oraz Jos Verstappen. Ostatnio pojawiły się plotki, jakoby w najbliższym czasie zmianie miał ulec wygląd bolidów włoskiej stajni, co ma być związane ze zwiększeniem wpływów ze strony dwóch holenderskich sponsorów – Trust i Muermans.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: opony użyte w wyścigu
08.07.2018  Vettel wygrywa emocjonujący wyścig o GP Wielkiej Brytanii
08.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: najszybsze okrążenia wyścigu
08.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: wyniki wyścigu
07.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: wynik kwaliifkacji
Tagi:
Grand Prix F1
Testy
Red Bull Ring (A1)

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca