F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.07.2018

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2003
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kierowcy Ferrari zdominowali piątkowe kwalifikacje na torze A1-Ring

Marek Roczniak, 16 maja 2003, wyświetlenia: 2987<< | lista | T- | T+ | >>
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 1Michael SchumacherFerrari F2003-GA1:07,908--
2. 2Rubens BarrichelloFerrari F2003-GA1:08,1870,2790,279
3. 14Mark WebberJaguar R41:08,5120,3250,604
4. 16Jacques VilleneuveBAR 0051:08,6800,1680,772
5. 17Jenson ButtonBAR 0051:08,8310,1510,923
6. 3Juan Pablo MontoyaWilliams FW251:08,8390,0080,931
7. 5David CoulthardMcLaren MP4-17D1:08,9470,1081,039
8. 6Kimi RaikkonenMcLaren MP4-17D1:08,9780,0311,070
9. 15Antonio PizzoniaJaguar R41:09,0240,0461,116
10. 11Giancarlo FisichellaJordan EJ131:09,2810,2571,373
11. 7Jarno TrulliRenault R231:09,4500,1691,542
12. 9Nick HeidfeldSauber C221:09,4790,0291,571
13. 8Fernando AlonsoRenault R231:09,6800,2011,772
14. 20Olivier PanisToyota TF1031:09,7640,0841,856
15. 10Heinz-Harald FrentzenSauber C221:10,0550,2912,147
16. 21Cristiano da MattaToyota TF1031:10,3700,3152,462
17. 19Jos VerstappenMinardi PS031:10,8940,5242,986
18. 18Justin WilsonMinardi PS031:11,0560,1623,148
19. 12Ralph FirmanJordan EJ131:11,1710,1153,263
20. 4Ralf SchumacherWilliams FW25---
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:12,662

Tak jak można się tego było spodziewać, dominującą rolę podczas dzisiejszych kwalifikacji, decydujących o kolejności wyjeżdżania na tor kierowców do finałowej sesji kwalifikacyjnej, odegrali reprezentanci Ferrari – Michael Schumacher i Rubens Barrichello. Tym razem bolid F2003-GA był już wyraźnie szybszy od konkurencji, gdyż sklasyfikowany na trzeciej pozycji kierowca z zespołu Jaguar – Mark Webber miał już ponad 0.6 sekundy straty do pięciokrotnego mistrza świata. Australijczyk swoją postawą podczas dzisiejszych kwalifikacji potwierdził tylko, iż nie na darmo zespół Jaguar pokłada w nim zaufanie, godząc się na przedłużenie obecnego kontraktu do końca sezonu 2005. Co więcej, tym razem także i drugi kierowca z brytyjskiej stajni – Antonio Pizzonia po zaprezentowaniu bardzo dobrej formy podczas popołudniowych treningów zdołał załapać się do pierwszej dziesiątki i chociaż był wolniejszy od swojego partnera o ponad pół sekundy, to jednak jest to i tak spory postęp. Jeszcze lepiej podczas dzisiejszych kwalifikacji wypadli kierowcy z zespołu B.A.R – Jacques Villeneuve i Jenson Button, gdyż kwalifikując się prowizorycznie na czwartej i piątej pozycji są na najlepszej drodze do wywalczenia jutro bardzo dobrych pozycji startowych, o ile pozwoli im na to obrana strategia. Szósty czas uzyskał Juan Pablo Montoya, który jako ostatni kierowca miał mniej niż sekundę straty do Michaela Schumachera. Tymczasem młodszy z braci Schumacherów – Ralf, będący jednocześnie partnerem Kolumbijczyka w zespole Williams, wypadł z toru już na drugim zakręcie i nie ukończył swojego okrążenia, przez co do jutrzejszej sesji kwalifikacyjnej przystąpi jako pierwszy zawodnik. Kierowcy z zespołu McLaren – David Coulthard i Kimi Raikkonen uplasowali się kolejno na siódmej i ósmej pozycji, natomiast pierwszą dziesiątkę zamknął Giancarlo Fisichella, który po ukończeniu porannych testów na pierwszej, a popołudniowych treningów na 15 pozycji ostatecznie dzień zakończył w miarę pozytywnym akcentem. Szansę na uzyskanie bardzo dobrego czasu miał również drugi kierowca z zespołu Jordan – Ralph Firman. Niestety Brytyjczyk na ostatnim zakręcie popełnił błąd, w wyniku którego uderzył w barierę z opon, jednak co ciekawe po obiciu się od niej zdołał przejechać tyłem przez miejsce, w którym liczony jest czas przejazdu całego okrążenia. Firman był co prawda wolniejszy o 0.1 sekundy od czasu uzyskanego przez kierowcę z zespołu Minardi – Justina Wilsona, ale dzięki zaliczeniu okrążenia pomiarowego do decydującej sesji kwalifikacyjnej przystąpi zaraz po Ralfie Schumacherze.

Pomimo obiecującej postawy podczas popołudniowych treningów kierowcy Renault – Jarno Trulli i Fernando Alonso zgodnie z przewidywaniami niezbyt dobrze radzili sobie na torze A1-Ring podczas dzisiejszej sesji kwalifikacyjnej. Efektem tego są pozycje poza pierwszą dziesiątką, ale decydująca sesja kwalifikacyjna odbędzie się dopiero jutro, tak więc z ostatecznym werdyktem należy się jeszcze wstrzymać. Nienajlepiej wypadli dzisiaj także kierowcy z zespołów Sauber i Toyota, kwalifikując się tuż przed kierowcami z zespołu Minardi. Dzisiejsza sesja kwalifikacyjna odbyła się przy słonecznej pogodzie i była dwukrotnie przerywana po wypadkach Ralfa Schumachera i Ralpha Firmana.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: opony użyte w wyścigu
08.07.2018  Vettel wygrywa emocjonujący wyścig o GP Wielkiej Brytanii
08.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: najszybsze okrążenia wyścigu
08.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: wyniki wyścigu
07.07.2018  GP Wielkiej Brytanii: wynik kwaliifkacji
Tagi:
Grand Prix F1
Red Bull Ring (A1)

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca