F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Vettel: Red Bull dysponuje mocnym tempem na pojedynczym kółku

Sirotkin: Nowe przednie skrzydło to krok w dobrym kierunku

Vasseur: Giovinazzi znajduje się na liście życzeń Saubera

Ricciardo: Jestem przygotowany do odrabiania strat

Red Bull spodziewa się szybkiego wyjaśnienia przyszłości Ricciardo

Verstappen dyktuje tempo w drugim treningu do GP Niemiec

Ricciardo najszybszy na otwarcie weekendu w Niemczech

Ricciardo rozpocznie wyścig w Niemczech z końca stawki

Miami odkłada decyzję co do organizacji wyścigu F1

Mercedes podpisał umowę z Bottasem na sezon 2019

Formuła 1 przejdzie na 18-calowe felgi od sezonu 2021

19.07.2018

Alonso: Widzę wielu zadowolonych ludzi po ostatnich zmianach

Renault wprowadzi nowe przednie skrzydło w GP Niemiec

Haas zrezygnował z udziału w testach na Węgrzech

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Więcej wiadomości

  Archiwum 2003
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Drugi dzień testów na torach Paul Ricard, Valencia i Fiorano

Marek Roczniak, 22 maja 2003, wyświetlenia: 923<< | lista | T- | T+ | >>
P.Kierowca Konstruktor Op. Czas okr. Strata Okr. 
Czasy uzyskane na torze Paul Ricard
1.Kimi Raikkonen McLaren Mercedes 1:11,255   84 
2.Juan Pablo Montoya Williams BMW 1:11,453 +0,198 91 
3.David Coulthard McLaren Mercedes 1:11,527 +0,272 91 
4.Marc Gene Williams BMW 1:12,033 +0,778 107 
5.Olivier Panis Toyota 1:12,858 +1,603 68 
6.Allan McNish Renault 1:13,062 +1,807 96 
7.Alex Wurz McLaren Mercedes 1:16,118 +4,863 17 
Czasy uzyskane w Walencji
1.Nick Heidfeld Sauber Petronas 1:11,804   105 
2.Jenson Button B.A.R Honda 1:12,422 +0,618 130 
3.Jacques Villeneuve B.A.R Honda 1:12,626 +0,822 52 
Czasy uzyskane na torze Fiorano
1.Michael Schumacher Ferrari 0:57,806   44 
Środowe testy na torze Paul Ricard stały pod znakiem pierwszej jazdy próbnej nowego bolidu zespołu McLaren, jednakże najlepszy czas dnia, którego autorem był Kimi Raikkonen, został uzyskany za kierownicą zmodyfikowanej wersji zeszłorocznego auta – MP4-17D. Taki sam bolid prowadził wczoraj także drugi kierowca z zespołu McLaren – David Coulthard, plasując się na trzeciej pozycji, natomiast główny kierowca testowy stajni z Woking – Alex Wurz, na którego barkach spoczął obowiązek testowania nowej maszyny – MP4-18, sklasyfikowany został na ostatniej pozycji. Austriak przejechał 17 okrążeń, uzyskując gorszy o blisko pięć sekund czas w stosunku do Raikkonena, co jest jednak zupełnie normalne, gdyż był to dopiero pierwszy dzień testów nowego bolidu, którego celem było przede wszystkim sprawdzenie poprawności funkcjonowania wszystkich systemów. Zespół Williams reprezentowany był wczoraj ponownie przez Juana Pablo Montoyę i kierowcę testowego Marca Gene. Kolumbijczyk znalazł się na drugiej pozycji, tracąc niecałe 0.2 sekundy do najszybszego kierowcy z zespołu McLaren, natomiast Gene, który zaliczył największą liczbę okrążeń ze wszystkich kierowców – 107, uzyskał czwarty czas. Olivier Panis (Toyota), korzystający wczoraj z białego kasku uplasował się na piątej pozycji, a ostatni uczestnik środowych testów we Francji, kierowca testowy Renault – Allan McNish, sklasyfikowany został na przedostatniej pozycji.

Podczas drugiego dnia testów w Walencji na hiszpańskim torze obecne były ponownie tylko dwa zespoły – Sauber i B.A.R, przy czym oba reprezentowane były tym razem przez głównych kierowców. Nick Heidfeld zastąpił za kierownicą bolidu C22 kierowcę testowego zespołu Sauber – Neela Janiego i uzyskał najlepszy czas przejazdu jednego okrążenia. Z kolei Jenson Button i Jacques Villeneuve zastąpili kierowców testowych zespołu B.A.R – Takumę Sato i Anthony'ego Davidsona, plasując się kolejno na drugiej i trzeciej pozycji. Z całej trójki zdecydowanie najmniej okrążeń zaliczył Villeneuve, do czego przyczyniły się kolejne problemy techniczne z bolidem B.A.R 005. Na sześć wyścigów, rozegranych dotychczas w tym sezonie to właśnie kłopoty z autem spowodowały, iż Kanadyjczyk aż czterokrotnie nie zdołał dojechać do mety.

Na prywatnym torze testowym Ferrari pojawił się wczoraj zwycięzca trzech ostatnich wyścigów – Michael Schumacher, zastępując za kierownicą bolidu F2003-GA kierowcę testowego Felipe Massę. Niemiec, który w trakcie pierwszego postoju w boksach podczas wyścigu na torze A1-Ring najadł się trochę strachu, przejechał wczoraj 44 okrążenia, skupiając się na testowaniu opon Bridgestone i przygotowywaniu ustawień bolidu do Grand Prix Monako. Włoska stajnia po przeprowadzeniu dochodzenia stwierdziła, iż powodem wystąpienia ognia w Austrii była niewielka ilość paliwa, które w trakcie postoju Rubensa Barrichello na 21 okrążeniu przedostało się do przewodu odsysającego powietrze podczas tankowania paliwa. Brazylijczyk musiał skorzystać z dystrybutora Michaela Schumachera po tym, jak nastąpiła awaria maszyny przygotowanej dla niego. Miało to miejsce tuż przed postojem pięciokrotnego mistrza świata i jest bardzo możliwe, że ze względu na pośpiech mechanicy Ferrari nie zdołali zorientować się, że coś jest nie tak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.07.2018  Nicholas Latifi weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Niemiec
29.06.2018  Zespoły F1 chcą ograniczenia testów w sezonie 2019
16.05.2018  Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii
15.05.2018  Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie
15.05.2018  Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle
Tagi:
Testy
Paul Ricard
Ricardo Tormo
Fiorano

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca