F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Valencia.
Grand Prix of Europe 201126 czerwca
Valencia Street Circuit
Długość toru: 5,419 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,883 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:37,587 - Sebastian Vettel (Red Bull), 2010
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:38,683 - Timo Glock (Toyota), 2009
Największa średnia prędkość wyścigu:
193,983 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2008
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1S. VettelRed Bull RB721:39,116711:37,305311:36,975515
2.2M. WebberRed Bull RB7161:39,956951:38,058421:37,163619
3.3L. HamiltonMcLaren MP4-2641:39,244521:37,727331:37,380513
4.5F. AlonsoFerrari 150° Italia131:39,7251141:37,930441:37,454520
5.6F. MassaFerrari 150° Italia11:38,413881:38,566651:37,535620
6.4J. ButtonMcLaren MP4-2671:39,453531:37,749361:37,645614
7.8N. RosbergMercedes GP W0251:39,266971:38,373371:38,231315
8.7M. SchumacherMercedes GP W0231:39,198961:38,365681:38,240318
9.9N. HeidfeldRenault R31151:39,8771091:38,78169-117
10.14A. SutilForce India VJM0461:39,3298101:39,034610--14
11.10W. PietrowRenault R31121:39,69010111:39,0684---14
12.15P. di RestaForce India VJM04141:39,85210121:39,4226---16
13.11R. BarrichelloWilliams FW3391:39,60211131:39,4898---19
14.16K. KobayashiSauber C30171:40,13110141:39,5257---17
15.12P. MaldonadoWilliams FW33111:39,6907151:39,6453---10
16.17S. PerezSauber C3081:39,4945161:39,6578---13
17.18S. BuemiToro Rosso STR6101:39,6795171:39,7113---8
18.19J. AlguersuariToro Rosso STR6181:40,2325------5
19.20H. KovalainenLotus T128191:41,66410------10
20.21J. TrulliLotus T128201:42,2349------9
21.24T. GlockVirgin MVR-02211:42,5539------9
22.23V. LiuzziHRT F111221:43,58410------10
23.25J. d'AmbrosioVirgin MVR-02231:43,7356------6
24.22N. KarthikeyanHRT F111241:44,3639------9
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB7) - 1:36,975 w III bloku
107% najlepszego czasu w Q1: 1:45,302

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
IceMan11, 25.06.2011 16:58[!]
Przy każdym torze rekord, który jest pokazywany pochodzi z najszybszego okrążenia podczas wyścigu. Rekord to rekord no nie? Powinno to być najszybsze okrążenie danego obiektu jakie kiedykolwiek było zrobione, czyli oficjalny rekord toru w Walencji powinien wynosić 1:36.975, a nie czas Timo Glocka 1:38.683.
NEO86, 25.06.2011 17:04[!]
Ale sam przyznasz że lepszy czas jednego okrążenia łatwiej ustanowić w kwalifikacjach niż w wyścigu
Masio, 25.06.2011 17:06[!]
Myślę, że pierwsza czwórka w wyścigu będzie taka:
1.Vettel - będzie prowadził przez cały wyścig.
2.Hamilton - pojedzie swój wyścig.
3.Alonso - tak samo jak Lewis.
4.Webber - jak zwykle straci na starcie.

Ciekawe co tym razem panowie z LRGP zrobili, że Nick nawet nie mógł ustanowić czasu. ;)

@IceMan11
Na szczęście na tej stronie są rekordy i z kwalifikacji i z wyścigu, ale zgadzam się z tobą. ;)
IceMan11, 25.06.2011 17:35[!]
@NEO86 - no ale bardziej zasłużony jest ten z kwalifikacji gdzie wszyscy mają te same opony i tyle samo paliwa niż tak jak Glock założył sobie świeże gumy na kilka okrążeń i pojechał najszybciej podczas gdy jego bolid był średni na tym torze. No wiem nie ma się o co rzucać. Przynajmniej tak jak napisał Masio mamy na tej stronie czasy z kwalifikacji :)
RY2N, 25.06.2011 17:45[!]
Jeżeli patrzeć tylko przez pryzmat wyników w Walencji to powiedziałbym że zakaz dmuchania w dyfuzor na wolnych obrotach bardziej uderzył w Ferrari i RedBulla niż w Mc Larena jeżeli chodzi o czołówkę (oraz LRGP jeżeli chodzi o środek stwaki). Ale może to tylko taka specyfika toru. Przydałaby się też jakaś analiza statystyczna średnich odchyłek czasów pozostałych zawodników z czołówki względem Vettela na poszczególnych torach, od początku sezonu żeby coś powiedzieć więcej.
IceMan11, 25.06.2011 17:53[!]
@RY2N - no nie wiem czy 0.4s przewagi to uderzenie. Mi się wydaję, że wszystko jest po staremu tylko Maci się "kryły" podczas treningów, ale specem nie jestem . Po prostu tak to widzę :)
NEO86, 25.06.2011 18:08[!]
Ja również uważam że ważniejszy jest czas z kwalifikacji i dobrze że na tej stronie jest podział na czasy z kwalifikacji i wyścigu :)
RY2N, 25.06.2011 18:17[!]
@IceMan11
Może nie uderzenie ale wydaje mi się, że porzednio różnica była większa. Zwłaszcza, że Lewis miał jakiś uślizg na ostatnim kółku i byc może pojechałby jeszcze szybciej niż to zrobił.
akkim, 25.06.2011 18:28[!]
Jak w życiu tak i tutaj są pewne realia,
i ich nie podgrzeje epitetów balia,
chciano nogę podłożyć a dziś pierwsza próba,
tylko, czy na pewno ten zabieg się udał ?
Aeromis, 25.06.2011 18:43[!]
@RY2N
Vettel wyjechał na tor, więc nie był zadowolony z czasu i pewnie mógłby wyśrubować lepszy wynik. Na tym torze różnice czasowe chyba jednak w ogóle nie są zbyt wielkie, więc te 0,4sek to bardzo dużo i tak. Jeśli ktoś na zmianie przepisów skokrzystał to chyba Ferrari tylko, Alonso dobrze, Massa bardzo ładnie. Nie wierze i nie wierzyłem aby to był ruch który miałby dokopać RBR i wygląda na to, że tak nie jest co tabela świetnie pokazuje. Poza tym jak pisałem - jeśli wszyscy jadą wolniej to różnice czasowe są bardziej istotne z matematycznego punktu widzenia, acz to "tylko" kwalifikacje.
adnowseb, 25.06.2011 19:41[!]
@kovalf1
Mylisz pojęcie,(dobre wyniki niczego nie zmieniają) Sutila wywalić owszem, za zachowanie.
Bandytyzm nie powinien być tolerowany przez zespół.
Ps.Bardzo dobra pozycja Hamiltona i Alonso. Już nie mogę doczekać się wyścigu.
marrcus, 25.06.2011 22:02[!]
adnowseb, czy ty sie dobrze czujesz?, czy może wiesz coś więcej niż wszyscy ???
adnowseb, 25.06.2011 22:16[!]
@marrcus
odpisuję @kovalf1 na pytanie czy dalej chcemy wywalić Sutila po jego udanych kwalifikacjach.
(Więc piszę ,że niezależnie jak wysoko byłby w kwalifikacjach zespół powinien go odprawić z kwitkiem)
Wnioskuję ,że ostatnio nie przeglądałeś newsów odnośnie Sutila,stąd to zdziwienie.
Poinformuje Cię ,że Sutil zaatakował współwłaściciela stajni Lotus Renault stłuczonym kieliszkiem raniąc go dotkliwie.
robertunio, 26.06.2011 00:19[!]
Sebastian jako Jedyny przelamal bariere 1:37, co potwierdza Jego klase i mam nadzieje ze jest w trakcie powtarzania swojego ubieglorocznego rezultatu, czego mu jak najbardziej zycze. Auf Wiedersehen unfair FIA!
RY2N, 26.06.2011 07:57[!]
Nie wieszajcie już tak psów na FIA. Oni są po to żeby wymuszać przestrzeganie regulaminów.
Stonowana reakcja wszystkich zespołów utwierdza mnie w przekonaniu, że decyzja była słuszna tylko co najwyżej spóźniona.

Być może FIA późno sobie uświadomiła do czego prowadzi rozwiązanie aktywnego dmuchanego dyfuzora, a być może wynalazcy ich wprowadzili początkowo w błąd twierdząc że to rozwiązanie nie wpływa na zmianę aerodynamiki.

Tak czy inaczej wielokrotnie w przeszłości takie rozwiązania "na krawędzi interpretacyjnej" były blokowane w trakcie sezonu (amortyzatory Renault, podłoga Ferrari itp). Nawet jeżeli FIA znała szczególy działania tego rozwiązania od początku roku to i tak jeżeli sobie uświadomiła dopiero teraz, że przy pomocy ulepszonej konstrukcji dmuchanego dyfuzora będzie można wywołać niemalże dowolne siły docisku (a według mnie tak jest) to i tak powinna tego zabronić jak najszybciej. W przeciwnym wypadku można doprowadzić do takich przeciążeń, że kierowcy będą tracili przytomność na zakrętach (takie same motywy były za zakazem tzw. "spódniczek" w latach 70-tych jak i stała walka o limitowanie rozmiarów i skuteczności skrzydeł).
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca