F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 1950
GP Wielkiej Brytanii
GP Monako
Indianapolis 500
GP Szwajcarii
GP Belgii
GP Francji
GP Włoch
Strona główna sezonu 1950
Klasyfikacje generalne 1950
Statystyki z sezonu 1950

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio d'Italia 19503 września
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 6,300 km
Liczba okrążeń: 80
Pełny dystans: 504,000 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.210Nino FarinaAlfa Romeo 159802h51m17,400-
2.448Dorino Serafini
Alberto Ascari
Ferrari 37547/80
33/80
+1:18,600-
3.236Luigi FagioliAlfa Romeo 15880+1:35,600-
4.958Louis RosierTalbot-Lago T26C755 okr.-
5.1124Philippe EtancelinTalbot-Lago T26C755 okr.-
6.1138Emmanuel de GraffenriedMaserati 4CLT/48728 okr.-
7.118Peter WhiteheadFerrari 125728 okr.-
Niesklasyfikowani
50David MurrayMaserati 4CL56skrzynia biegów-
32Cuth HarrisonERA B51chłodnica-
12Raymond SommerTalbot-Lago T26C48skrzynia biegów-
40Guy MairesseTalbot-Lago T26C42przewód olejowy-
4Franco RolMaserati 4CLT/4839wycofał się-
60Piero Taruffi
Juan Manuel Fangio
Alfa Romeo 15825/34
9/34
silnik-
56Pierre LeveghTalbot-Lago T26C29skrzynia biegów-
18Juan Manuel FangioAlfa Romeo 15923skrzynia biegów-
2Johnny ClaesTalbot-Lago T26C22przegrzanie silnika-
16Alberto AscariFerrari 37521silnik-
22Clemente BiondettiFerrari 166S17silnik-
64Henri LouveauTalbot-Lago T26C-GS16hamulce-
62Franco ComottiMaserati 4CLT/50 Milano15wycofał się-
42Maurice TrintignantSimca-Gordini T1513przewód wodny-
6Louis ChironMaserati 4CLT/4813ciśnienie oleju-
46Consalvo SanesiAlfa Romeo 15811silnik-
44Robert ManzonSimca-Gordini T157układ przeniesienia napędu-
30Prince BiraMaserati 4CLT/501silnik-
28Paul PietschMaserati 4CLT/480silnik-
Nie wystartowali
52Felice BonettoMilano 010nie wystartował-
Najszybsze okrążenie: Juan Manuel Fangio (Alfa Romeo 159) - 2:00,000 na 7 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 176,543 km/h
 jechał na zmianę z Ascarim
 jechał na zmianę z Fangio
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca