F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 1999
GP Australii
GP Brazylii
GP San Marino
GP Monako
GP Hiszpanii
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Austrii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Europy
GP Malezji
GP Japonii
Strona główna sezonu 1999
Klasyfikacje generalne 1999
Statystyki z sezonu 1999

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Magny-Cours.
Mobil 1 Grand Prix de France 199927 czerwca
Circuit de Nevers Magny-Cours
Długość toru: 4,250 km
Liczba okrążeń: 72
Pełny dystans: 306,000 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,864 - Nigel Mansell (Williams), 1992
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:17,070 - Nigel Mansell (Williams), 1992
Największa średnia prędkość wyścigu:
191,081 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 1998
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opis kwalifikacji  [  T-  |  T+  ]
Pierwsze trzy pozycje startowe zostały ustalone już na samym początku sesji kwalifikacyjnej, ponieważ kilka minut po jej rozpoczęciu zaczął padać deszcz i warunki jazdy pogarszały się aż do końca sesji. Rubens Barrichello, Jean Alesi i Olivier Panis byli jedynymi kierowcami, którzy zdecydowali się wyjechać na tor na samym początku sesji i jak widać, bardzo się im to opłaciło. Dla Barrichello jest to drugie pole position, jakie udało mu się wywalczyć w trakcie startów w Formule Jeden i co ciekawe, odbyło się to w bardzo podobnych okolicznościach, jak za pierwszym razem, w 1994 roku na torze Spa w Belgii, kiedy to Brazylijczyk jeździł w zespole Jordan. Na kilka minut przed końcem sesji Michael Schumacher pojechał bardzo dobre okrążenie i znalazł się na szóstej pozycji. Mika Hakkinen niestety nienajlepiej radził sobie w takich warunkach i efektem tego jest czternasta pozycja startowa. Najgorzej jednak poszło Damonowi Hillowi, ponieważ w ogóle nie zdołał się zakwalifikować do jutrzejszego wyścigu. Na szczęście dla niego i czterech pozostałych kierowców, którym także nie udało się zakwalifikować, FIA postanowiła, iż ze względu na zaistniałą sytuację cała piątka wystartuje do jutrzejszego wyścigu.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca