F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2002
GP Australii
GP Malezji
GP Brazylii
GP San Marino
GP Hiszpanii
GP Austrii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Francji
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Stanów Zjednoczonych
GP Japonii
Strona główna sezonu 2002
Klasyfikacje generalne 2002
Statystyki z sezonu 2002

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hungaroring.
Marlboro Magyar Nagydij 200218 sierpnia
Hungaroring
Długość toru: 3,975 km
Liczba okrążeń: 77
Pełny dystans: 306,075 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:14,059 - Michael Schumacher (Ferrari), 2001
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:16,723 - Mika Hakkinen (McLaren), 2001
Największa średnia prędkość wyścigu:
180,348 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2001
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rozgrzewka  [  T-  |  T+  ]
P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.OdstępStrata
1. 1Michael SchumacherFerrari F20021:16,864--
2. 2Rubens BarrichelloFerrari F20021:17,0000,1360,136
3. 4Kimi RaikkonenMcLaren MP4-171:17,6590,6590,795
4. 9Giancarlo FisichellaJordan EJ121:17,9720,3131,108
5. 10Takuma SatoJordan EJ121:18,1320,1601,268
6. 5Ralf SchumacherWilliams FW241:18,1700,0381,306
7. 7Nick HeidfeldSauber C211:18,1820,0121,318
8. 3David CoulthardMcLaren MP4-171:18,2340,0521,370
9. 8Felipe MassaSauber C211:18,2460,0121,382
10. 15Jenson ButtonRenault R2021:18,2840,0381,420
11. 12Olivier PanisBAR 004B1:18,3200,0361,456
12. 16Eddie IrvineJaguar R3B1:18,5000,1801,636
13. 17Pedro de la RosaJaguar R3B1:18,5030,0031,639
14. 11Jacques VilleneuveBAR 004B1:19,0080,5052,144
15. 14Jarno TrulliRenault R2021:19,1380,1302,274
16. 6Juan Pablo MontoyaWilliams FW241:19,1520,0142,288
17. 24Mika SaloToyota TF1021:19,3130,1612,449
18. 25Allan McNishToyota TF1021:19,6500,3372,786
19. 23Mark WebberMinardi PS021:20,6480,9983,784
20. 22Anthony DavidsonMinardi PS021:20,7930,1453,929
107% czasu najszybszego okrążenia: 1:22,244

Kierowcy Ferrari – Michael Schumacher oraz Rubens Barrichello ponownie znaleźli się na czele klasyfikacji podczas 30-minutowej rozgrzewki bezpośrednio poprzedzającej Grand Prix Węgier. Dominacja czerwonych bolidów z włoskiej stajni także i tym razem była dosyć wyraźna, tak więc należy spodziewać się, iż jeden z tych kierowców stanie po dzisiejszym wyścigu na najwyższym stopniu podium. Po wyjątkowo słabej postawie podczas wczorajszej sesji kwalifikacyjnej Kimi Raikkonen (McLaren) uplasował się tym razem na trzeciej pozycji, tracąc do Michaela Schumachera blisko 0.8 sekundy. Tymczasem na czwartej i piątej pozycji sklasyfikowani zostali kierowcy z zespołu Jordan – Giancarlo Fisichella oraz Takuma Sato. Rezultat ten jest zwłaszcza potwierdzeniem bardzo dobrej i zarazem równej formy Włocha na węgierskim torze Hungaroring, która powinna zaowocować zarobkiem punktowym w wyścigu.

Pierwszą szóstkę zamknął Ralf Schumacher, przy czym Niemiec był jednym z najmniej aktywnych kierowców w trakcie trwania dzisiejszej rozgrzewki. Drugi kierowca z zespołu Williams – Juan Pablo Montoya był trochę bardziej aktywny, jednak podobnie jak podczas wczorajszej sesji kwalifikacyjnej także i dzisiaj był wolniejszy od zespołowego partnera o sekundę, co dało mu dopiero 16 pozycję. W pierwszej dziesiątce znaleźli się jeszcze kierowcy z zespołu Sauber – Nick Heidfeld oraz Felipe Massa, a także David Coulthard (McLaren) i Jenson Button (Renault).

Dzisiejszej rozgrzewce towarzyszyła bardzo ładna, słoneczna pogoda. Nawierzchnia toru została już w znacznym stopniu oczyszczona i oferowała lepszą przyczepność, o czym świadczyła znikoma ilość wizyt kierowców na poboczach. Autorem jednej z nich był Barrichello, który po wypadnięciu z toru na jednym z najwolniejszych zakrętów pod koniec rozgrzewki zagrzebał się w żwirowisku i musiał pozostawić tam swój bolid.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca