F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Spa-Francorchamps.
ING Belgian Grand Prix 200716 września
Circuit de Spa-Francorchamps
Długość toru: 7,004 km
Liczba okrążeń: 44
Pełny dystans: 308,176 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Kimi Raikkonen
Ferrari 44 okr. 1h20m39,066
2.
Felipe Massa
Ferrari 44 okr. +0:04,695
3.
Fernando Alonso
McLaren 44 okr. +0:14,343
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=6Kimi RaikkonenFerrari F2007441h20m39,0662
2.=5Felipe MassaFerrari F200744+0:04,6952
3.=1Fernando AlonsoMcLaren MP4-2244+0:14,3432
4.=2Lewis HamiltonMcLaren MP4-2244+0:23,6152
5.19Nick HeidfeldBMW Sauber F1.0744+0:51,8792
6.116Nico RosbergWilliams FW2944+1:16,8762
7.=15Mark WebberRed Bull RB344+1:20,6392
8.14Heikki KovalainenRenault R2744+1:25,1061
9.510Robert KubicaBMW Sauber F1.0744+1:25,6612
10.=11Ralf SchumacherToyota TF10744+1:28,5581
11.312Jarno TrulliToyota TF10744+1:43,6332
12.118Vitantonio LiuzziToro Rosso STR2431 okr.1
13.48Rubens BarrichelloHonda RA107431 okr.1
14.520Adrian SutilSpyker F8-VIIB431 okr.2
15.322Takuma SatoSuper Aguri SA07431 okr.2
16.423Anthony DavidsonSuper Aguri SA07431 okr.1
17.421Sakon YamamotoSpyker F8-VIIB431 okr.2
Niesklasyfikowani
7Jenson ButtonHonda RA10736hydraulika2
17Alex WurzWilliams FW2934ciśnienie paliwa3
14David CoulthardRed Bull RB329hydraulika1
19Sebastian VettelToro Rosso STR28układ kierowniczy2
3Giancarlo FisichellaRenault R271uderzył w bandę/zawieszenie1
Najszybsze okrążenie: Felipe Massa (Ferrari F2007) - 1:48,036 na 34 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 229,266 km/h
 wystartował z boksów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
ptaku, 16.09.2007 18:28[!]
Łysy,w USA Sutil ukończył wyscig na 14 miejscu ale akurat wtedy ukonczylo wyscig tylko 15 zawodników! teraz pokazał ze spykerem potrafi walczyc nie tylko z Toro Rosso ale rowiez z Super Aguri i Honda:):) Moim zdaniem dzisiaj pokazał sie z dobrej strony i zasługuje na lepszy bolid
Kolumb84, 16.09.2007 19:17[!]
Hmm... nie wiem dlaczego wszyscy chwala Kubice?? Ok mial -10 pol na starcie, ale nie pokazal nic rewelacyjnego. Jechal 3 bolidem w stawce i tylko 9 pozycja?? A Borowczyk przed wyscigiem jeszcze go porownywal do Schumachera-no bez przesady. To nie to doswiadczenie. Owszem jechal ladnie pare manewrow ciekawych, ale ani Davida ani Kova nie rozgromil. Natomiast zrobil to QNick i to bez wiekszych problemow. Wiem, wiem zaraz ktos napisze ze Nick wyprzedzal Kovalainena gdy ten byl ciezszy... ok, ale porownajcie F1.07 i R27!! Alonso wesoly na pudle i dobrze... zawsze tak ma gdy Hamilton jest za nim :) Sutil bardzo fajnie. Moze bez rewelacji ale na tle Sakona...hmm... kazdy wie. No i Ferrari... Kimi i Massa pokazali na co ich stac. Poszli do przodu i nudzili - dobrze ze z tylu cos sie dzialo bo wyscig by sie zamienil w procesje. Oczywiscie gratulacje dla mojego ulubionego teamu - SFM. Kimi ma jeszcze szanse wiec DO ATAKU :) Pozdr.
wartek, 16.09.2007 20:19[!]
heidfeld nie tak odrazu lyknal kovalainena, zreszta w poczatkowej fazie wyscigu kubica tez go lyknal
ice_man_86, 16.09.2007 21:16[!]
renault nie jest moze rewelacyjnym bolidem ale złym też nie jest, myślę że w przyszłym sezonie BMW raczej bedzie musiało skupić się na obronie 3 miejsca w klasyfikacji konstruktorów przed renault i moze williamsem
RubiKub, 16.09.2007 21:18[!]
Bardzo dobra jazda Kubicy - szkoda, ze bez punktu...
Czyżby Spyker także korzystal z dokumentacji Ferrari? :D
Matador, 16.09.2007 21:22[!]
bez przesady z tymi zachwytami nad Robertem! ładnie było, ale mógł się bardziej postarać - zwłaszcza w końcówce powinien pójść na całość bo nie miał już nic do stracenia - QNick nie miałby takich dylematów z Kovą - najwyżej by go wypchnął ;) mam wrażenie, że Sutil na jego miejscu lepiej by sobie poradził...
ogólnie to wyścig ciekawy tylko w środku stawki, zwłaszcza że wygrały dwa Fiaty..:(....
JWRC, 16.09.2007 21:41[!]
zastanawia mnie jedna rzecz. czy po wyscigu na Wegrzech w tym roku mowiliscie, ze Massa jest kiepski? przeciez przeciez startowal z P14 a skonczyl na P13 a jechal Ferrari czyli najlepszym bolidem w stawce! a Kubica skonczyl na P9 jadac gorszym bolidem. wtedy mowiliscie, ze to klopoty z bolidem. hmmm... czy to troche niesprawiedliwe z waszej strony tak nisko oceniajac Kubice? moim zdaniem pojechal bardzo dobrze i mysle, ze dzisiaj bylby w stanie powalczyc o miejsce na podium gdyby nie wymiana silnika.
Kolumb84, 16.09.2007 21:57[!]
Klega Matador ma racje. Nick szedlbym na calosc. P9 nie daje mu zadnego punktu wiec gdyby go gdzies obrocilo to nic by nie stracil. A jechal 'asekuracyjnie' - niby chcial wyprzedzac ale sie za to nie zabral uczciwie. Co do Massy to pomimo tego ze jest to moj ulubieniec to nie jest najlepszym kierowca. Jak ma PP i dobry bolid to wygrywa, a wyprzedzac tez za bardzo nie potrafi. Wiec nie robmy z Roberta gwiazdy na miase MiSZcza. Przynajmniej jeszcze nie...moze za rok, albo dwa jak juz bedzie jasne co wyrosnie z tego 'nieoszlifowanego diamentu'. Pozdr.
Hitokiri, 16.09.2007 22:10[!]
Kubica nigdy nie będzie jak Schumacher, ani za rok, ani za dwa.
wojtassss, 16.09.2007 22:42[!]
Matador, nie wiem czemu nie odrozniasz fiatow od ferrari. Nie wiesz ze to zupelnie co innego? To tak jakbym przyrownal Maclareny do.....Rovera naprzykład:P
Iwan, 16.09.2007 23:15[!]
JWRC i Kolumb84, a nie zapomnieliście może o tegorocznym GP na Silverstone i tego jak Massa w nim pojechał ??

Kimi i Felipe, ładny pokaz i ta spora przewada nad Macami, czyżby Mclaren w tym wyscigu po tym werdykcie zrezygnował w końcu z używania części od Ferrari ?? ;p Kubica pokazał że jednak wyprzedzac potrafi, tylko miał pecha jadąc za dwiema cysternami.... Widać że Sutil ma potęcjał na dobrego kierowce tylko bolid troszku za słaby. Rosberg szaleje, ma bolid który może wyprzedzić Renówki, tylko czemu Wurzowi tak nie idzie.
Kolumb84, 16.09.2007 23:57[!]
Wurz jest juz obecny w F1 od tylu lat, ze gdyby mial talent a nie tylko umial jezdzic to dawno bylby w czolowym teamie z takim doswiadczeniem. Ja mysle ze Alex'owi brakuje tego czegos co pozwala Rosbergowi wyciagac wiecej z FW29. Jesli sie myle to mnie sprostujcie ;]
DarkArt, 17.09.2007 00:05 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
"wojtassss, 16.09.2007 22:42    
Matador, nie wiem czemu nie odrozniasz fiatow od ferrari. Nie wiesz ze to zupelnie co innego? To tak jakbym przyrownal Maclareny do.....Rovera naprzykład:P"
Chodzi o jeden koncern... Ferrari nalezy do Fiata; juz kapujesz? McLarena mozna porownac do... McLarena. A silnikowo do Merca A-Klasse ;) Ale czemu do Rovera? Co ma Rover do Maka oprocz tego, ze kiedys byl pod skrzydlami BMW? :D
wojtassss, 17.09.2007 00:15[!]
Oczywiscie ze wiem ze to jeden koncern, i co z tego?? W ten sposob mozna porownac lanosa do kuchenki mikrofalowej Daewoo. Ferrari nie ma ani jednej czesci wspolnej z fiatem, wiec po co te porownania???
Zomo, 17.09.2007 01:31[!]
to frustraci ktorych nie stac nawet na kolo z Ferrari probuja dewaluowac jego wartosc - moze stac ich na mercedesa beczke wiec lubia jak trojramienna gwiazda smiga przed czerwonymi bolidami ;)
co do Ferrari to NIE MA NA SWIECIE bardziej utytulowanej marki wyscigowej, nie tylko w F1 ale ogolnie, biorac pod uwage nie tylko sezona 2007 ale caly rozwoj motoryzacji... a to ze koleje rzeczy potoczyly sie jak potoczyly... no coz - lotus skonczyl podobnie....
Poza tym mamy juz w wyscigach 5 Niemcow i 2 z 3 czolowych teamow oparte sa na technice niemieckiej - dobrze ze jacys Wlosi psuja te germaniska sielanke :)
Falarek, 17.09.2007 01:31[!]
wojtasss___Nie wiem jak jest teraz ale gdzieś kiedyś czytałem że podobno legendarne Ferrari F40 miało w środku przełączniki od Fiata Pandy :) Co do tych Fiatów to jeśli Merc wygrywa z Fiatem to jest to naturalne ale jeśli Fiat wgrywa z Mercem to dla Niemców musi to być duży ból....
TobaccoBoy, 17.09.2007 09:50[!]
DartArt - Ferrari ma raptem około 80%-75% akcji Ferrari (resztę Philip Morris, Arabowie z Mutabali i Pierro Ferrari) i jest całkowicie autonomiczna jednostką względem Fiata. W zasadzie współpraca sie kończy na przekazywaniu kasy i wymianie co niektórych pracowników...........
Uszaty22, 17.09.2007 10:54 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
http://www.pitpas...p;fes_image_number=4
Można powiedzieć ze wygrały Fiaty. Co pisze na nosie??
Tak jak można powiedzieć ze Mercedesy miały 3 i 4 miejsce mimo ze mają też tylko ileś tam procentów.
JWRC, 17.09.2007 18:39[!]
uwazam, ze Massa wcale nie jest lepszy od Kubicy! na pewno ma lepszy samochod i mysle, ze dzieki temu osiaga takie wyniki. przejrzyj sobie statystyki kiedy Massa nie jezdzil w Ferrari tylko w Sauberze- zdobywal tylko po kilka punktow w sezonie (max 12).
GTC, 17.09.2007 20:29[!]
TobaccoBoy> nie do końca masz rację. Grupę Ferrari stworzył Fiat kilka lat temu i nadał jej status niezależnej spółki, aby zabezpieczyć firmę z Maranello przed przejęciem i tym samym utratą narodowego charakteru. Gdyż Fiat miał wtedy poważne problemy finansowe, w 2002 roku istniało ryzyko przyłączenia Fiata do GM i tym samym Ferrari. Kilka lat później Ferrari pozostało jedyną marką w spółce ponieważ Maserati zostało wyłączone z tej spólki i współpracuje w tej chwili bardzo blisko z Alfą Romeo. W praktyce jednak Ferrari jest mocno "zintegrowane" z koncernem z Turynu.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca