F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sakhir.
Gulf Air Bahrain Grand Prix 200715 kwietnia
Bahrain International Circuit
Długość toru: 5,412 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,238 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:29,848 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:30,252 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
209,143 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Felipe Massa
Ferrari 57 okr. 1h33m27,515
2.
Lewis Hamilton
McLaren 57 okr. +0:02,360
3.
Kimi Raikkonen
Ferrari 57 okr. +0:10,839
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=5Felipe MassaFerrari F2007571h33m27,5152
2.=2Lewis HamiltonMcLaren MP4-2257+0:02,3602
3.=6Kimi RaikkonenFerrari F200757+0:10,8392
4.19Nick HeidfeldBMW Sauber F1.0757+0:13,8312
5.11Fernando AlonsoMcLaren MP4-2257+0:14,4262
6.=10Robert KubicaBMW Sauber F1.0757+0:45,5292
7.212Jarno TrulliToyota TF10757+1:21,3712
8.13Giancarlo FisichellaRenault R2757+1:21,7012
9.34Heikki KovalainenRenault R2757+1:29,4112
10.=16Nico RosbergWilliams FW2957+1:29,9162
11.=17Alex WurzWilliams FW29561 okr.2
12.211Ralf SchumacherToyota TF107561 okr.2
13.28Rubens BarrichelloHonda RA107561 okr.2
14.821Christijan AlbersSpyker F8-VII552 okr.2
15.520Adrian SutilSpyker F8-VII534 okr.3
16.323Anthony DavidsonSuper Aguri SA0751silnik2
Niesklasyfikowani
15Mark WebberRed Bull RB341skrzynia biegów2
14David CoulthardRed Bull RB336półoś napędowa3
22Takuma SatoSuper Aguri SA0734silnik1
18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR226hydraulika4
7Jenson ButtonHonda RA1070kolizja z Coulthardem0
19Scott SpeedToro Rosso STR20kolizja z Sutilem0
Najszybsze okrążenie: Felipe Massa (Ferrari F2007) - 1:34,067 na 42 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 197,887 km/h
 kara przejazdu przez boksy za wyprzedzanie podczas neutralizacji

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Gregg, 15.04.2007 20:25[!]
Dopiero początek sezonu. W poprzednich sezonach (2005, 2006) na początku Renault dominowało, a potem inni dołączali. Będą jeszcze w tymsezonie przetasowania. Mam nadzieję, że Renault dołączy sie do rywalizacji. Kubica jest zdolny, ale jeździ wśród najlepszych, różnice w czołówce w umiejętnosciach są minimalne o wyniku decyduje najdrobniejszy bląd lub niedyspozycja.Życze Kubkowi jak najlepiej i chętnie widział bym go jako mistrza świata, ale jestem realistą. Narazie będzie grał drugie skrzypce w BMW. Obym się mylił.
Ulver, 15.04.2007 20:55[!]
a propos klapki - najwyższa prędkość Kubicy na speed trap była relatywnie niska, Nicka zresztą też...
za to najwyższą miały Williamsy;)
Wrzatek, 15.04.2007 22:58[!]
Widać różnicę w pakietach.
rmn, 15.04.2007 23:26[!]
co do Coultharda to silnik sie nie rozlecial, tylko półoś
marrcus, 15.04.2007 23:44[!]
7 Jenson Button Honda RA107 0 kolizja z Sutilem 0
19 Scott Speed Toro Rosso STR2 0 kolizja z Sutilem 0

ciekawe, a to spryciula załatwił obu naraz a sam dojechał hehe
Wrzatek, 15.04.2007 23:49[!]
Niemiecka szkoła.
rannt, 16.04.2007 00:23[!]
oprócz DC świetnie jechał dziś jeszcze Anthony Davidson w SuperAguri - w pewnym momencie był szósty (rzecz jasna miał wtedy o jeden pit-stop mniej niż pozostali), co pozwala w ogóle zaistneć na moment w punktowanych okolicach. Jak dotąd nie zdarzało się to superogórom. Spośród japońskich producentów jechał drugi za Trullim, lepiej od Baricha, Buttona, Schumiego młodszego i Sato. Szkoda, że silnik mu poszedł, ciekawie było wiedzieć, jak np. dopiera się do Williamsa Wurza
Zureq, 16.04.2007 07:42[!]
Miejsce Roberta na miare mozliwosci. Podejrzewam ze nawet gdyby klapka była zamknieta to i tak byłby 6. Heidfeld był w znakomitej dyspozycji.
Siux, 16.04.2007 08:24[!]
Po 3 pierwszych wyścigach, trzeba stwierdzić, że Maki wyszły zwycięsko z rywalizacji z czewonymi. To dziwi (a mnie cieszy). Ferrari są szybsze, a jednak włosi nie potrafili tego wykorzystać. Można przypuszczać, że nabierając doświadczenia z oponami, Maki będą z wyścigu na wyścig bliżej Ferrari i to srebrne strzały będą na koniec sezonu święcić triumfy.
McMarcin, 16.04.2007 08:30[!]
Dobry wyścig dla Ferrari, spodziewałem się na starcie podobnego manewru jak w Malezji, ale Massa nie dał się zaskoczyć. Kimi jakby okrzepł w Ferrari i już nie szaleje, jak kiedyś w McLarenie. Zaliczył spokojny wyścig. Lewis Hamilton rośnie na prawdziwą gwiazdę McLarena, jednak sądzę, że Dennis będzie stawiał na Alonso, który według mnie w Bahrajnie po prostu oszczędzał auto - nie wydaje mi się, żeby mógł z innych przyczyn mieć taką stratę do Hamiltona. To oczywiście wykorzystał Heidfeld, który szalał na torze ;) Robert pojechał moim zdaniem dosyć zachowawczo - jednak raz, że miał otwartą klapkę, dwa - trzeba było w końcu zdobyć pierwsze punkty. Polak cel zreazliwał. Świetna postawa DC - już dawno nie widziałem, aby David tak szalał. Zawodzą nadal Renault i Honda. Jak patrzyłem na Rubensa, to żal mi się go robiło. Kończąc - zapowiada się ciekawy sezon, bo z pewnością w Hiszpanii Alonso nie odpuści i będzie chciał wygrać ;)
zoolwik, 16.04.2007 08:46[!]
nick ma 15 punktow, wiec nieduzo straty do czolowki, jesli bmw nie zatrzyma sie w rozwoju (w co nie wierze) to kto wie czy nie bedzie niespodzianki w tym sezonie, wg maksymy gdzie 4sie bije (mac,ferr) tam 5ty korzysta ;)
Marcin, 16.04.2007 14:35[!]
czy nie sądzicie, że Robert zaspał trochę po tym jak na torze pojawił sie SC?Nie jestem znawcą,ale czy w tym czasienie mógł podjechać troche bliżej do Nika,wyprzedzić go nie mógł, ale chyba mógł być tuz za nim no nie?
zitol, 16.04.2007 14:42[!]
mógł ale i tak miał problemy z prędkością.. wiec by go potem blokował... ale nick zaspał ewidentnie.. kimi zresztą też..
Marcin, 16.04.2007 14:57[!]
a może dostał taki rozkaz od szefostwa,zeby Niko miał przynajmniej spokój z tyłu i mógł sie skoncentrowac na podchodzeniu Alonsa,co mu w końcu pięknie wyszło...Tak sobie myśle,bo przecież cały team wiedział że Kubica ma słabszy bolid, kazali mu może właśnie tak zrobić
ice_man_86, 16.04.2007 18:40[!]
Alonso wg mnie oszczędzał bolid na swoje domowe GP
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca