F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2007
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Stanów Zjednoczonych
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Europy
GP Węgier
GP Turcji
GP Włoch
GP Belgii
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2007
Klasyfikacje generalne 2007
Statystyki z sezonu 2007

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Catalunya.
Gran Premio de Espana Telefonica 200713 maja
Circuit de Barcelona-Catalunya
Długość toru: 4,655 km
Liczba okrążeń: 65
Pełny dystans: 302,449 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.5Felipe MassaFerrari F20071:22,680--202,68514
2.2Lewis HamiltonMcLaren MP4-221:22,8760,1960,196202,20620
3.1Fernando AlonsoMcLaren MP4-221:22,9660,2860,090201,98617
4.4Heikki KovalainenRenault R271:22,9800,3000,014201,95232
5.10Robert KubicaBMW Sauber F1.071:23,1290,4490,149201,59020
6.6Kimi RaikkonenFerrari F20071:23,4750,7950,346200,7557
7.9Nick HeidfeldBMW Sauber F1.071:23,4830,8030,008200,73522
8.14David CoulthardRed Bull RB31:23,5240,8440,041200,63718
9.3Giancarlo FisichellaRenault R271:23,5600,8800,036200,55157
10.16Nico RosbergWilliams FW291:23,6931,0130,133200,23260
11.11Ralf SchumacherToyota TF1071:24,0031,3230,310199,49337
12.22Takuma SatoSuper Aguri SA071:24,1101,4300,107199,23923
13.7Jenson ButtonHonda RA1071:24,1861,5060,076199,05964
14.8Rubens BarrichelloHonda RA1071:24,2871,6070,101198,82116
15.23Anthony DavidsonSuper Aguri SA071:24,2911,6110,004198,81159
16.20Adrian SutilSpyker F8-VII1:25,1912,5110,900196,71157
17.18Vitantonio LiuzziToro Rosso STR21:25,2072,5270,016196,67418
18.21Christijan AlbersSpyker F8-VII1:25,2602,5800,053196,55261
19.12Jarno TrulliToyota TF1071:26,0943,4140,834194,6486
20.19Scott SpeedToro Rosso STR21:26,2383,5580,144194,3236
21.15Mark WebberRed Bull RB31:26,3233,6430,085194,1314
107% najlepszego czasu: 1:28,468

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal, 13.05.2007 17:06[!]
a Kimi ciągle ma pecha... czy to MCLaren czy Ferrari Kimi nie dojeżdzą do mety...-jakieś fatum,czy coś w tym stylu,
owca, 13.05.2007 17:19[!]
Kovalainen tak jakby sie troche ogarnął
Jakuzo, 13.05.2007 18:23[!]
Jak jechal na 3 stopy to krecil szybsze kolka. Akurat tutaj mu sie udalo zejsc z czasem ponizej 1.23.xx
pawlos, 13.05.2007 18:38[!]
Nie za bardzo widzę związku między większą ilością stopów a lepszym czasem pojedyńczego okrążenia. No chyba że Renault zastosowało dla Kovalainena bardziej miękką mieszankę oponi niż inni.
Jakuzo, 13.05.2007 18:47[!]
Owszem wieksza ilosc stopow = mniej paliwa na pokladzie = lepsze czasy.
zitol, 13.05.2007 18:52[!]
Brawo dla Roberta! W pierwszej fazie wyścigu, kiedy Kimi jeszcze jechał udało mu się zrobić lepszy czas :D
pawlos, 13.05.2007 18:55[!]
A czy tuż przed tankowaniem bolid jadący na 3 stopy ma mniej paliwa niż ten który jedzie na 2 stopy? Chyba raczej oba są w tym momencie porównywalnie ciężkie i to zazwyczaj wtedy wykręca się najlepsze okrążenia. Wiadomo natomiast że bolid 3 stopowy będzie szybszy po wyjeździe z boksów. Jeśli już to na plus napewno mogą zadziałać tu opony, bo np. bolid 3 stopowy, kiedy jedzie z małą ilością paliwa, ma wtedy mniej zdegradowane opony.
zitol, 13.05.2007 19:09[!]
@pawlos
Po prostu nie zużywa tak opon, a po drugie ma więcej okazji do zrobienia fastest lap'u,, bo połowe wyscigu jedzie prawie pusty... i tyle :)
pawlos, 13.05.2007 19:14[!]
@zitol
I to jest w 100% poprawna argumentacja:)
Jakuzo, 13.05.2007 19:46[!]
Ile mozna tlumaczyc... troche logiki wystarczylo.
pawlos, 13.05.2007 20:04[!]
@Jakuzo, Twoje tłumaczenie do mojego ciężkiego umysłu wogole nie trafiło. Zbyt mało było w nim merytoryki
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca