F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2008
GP Australii
GP Malezji
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Turcji
GP Monako
GP Kanady
GP Francji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Chin
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2008
Klasyfikacje generalne 2008
Statystyki z sezonu 2008

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Santander d'Italia 200814 września
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.1Kimi RaikkonenFerrari F20081:28,047--236,86053
2.14Sebastien BourdaisToro Rosso STR31:29,2581,2111,211233,64652
3.10Mark WebberRed Bull RB41:29,6811,6340,423232,54452
4.2Felipe MassaFerrari F20081:29,6961,6490,015232,50552
5.22Lewis HamiltonMcLaren MP4-231:29,7211,6740,025232,44152
6.3Nick HeidfeldBMW Sauber F1.081:29,8071,7600,086232,21853
7.16Jenson ButtonHonda RA1081:29,8271,7800,020232,16652
8.12Timo GlockToyota TF1081:29,9481,9010,121231,85453
9.5Fernando AlonsoRenault R281:29,9611,9140,013231,82051
10.7Nico RosbergWilliams FW301:30,0191,9720,058231,67153
11.8Kazuki NakajimaWilliams FW301:30,2152,1680,196231,16853
12.4Robert KubicaBMW Sauber F1.081:30,2982,2510,083230,95552
13.23Heikki KovalainenMcLaren MP4-231:30,3002,2530,002230,95053
14.15Sebastian VettelToro Rosso STR31:30,5102,4630,210230,41453
15.11Jarno TrulliToyota TF1081:30,8532,8060,343229,54452
16.6Nelson Piquet JrRenault R281:30,9182,8710,065229,38053
17.9David CoulthardRed Bull RB41:32,4594,4121,541225,55749
18.20Adrian SutilForce India VJM011:33,4585,4110,999223,14651
19.17Rubens BarrichelloHonda RA1081:33,9185,8710,460222,05342
20.21Giancarlo FisichellaForce India VJM011:37,3049,2573,386214,3266
107% najlepszego czasu: 1:34,210

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
A.S., 14.09.2008 19:26[!]
kuba - nie dajmy się zwariować, bo wychodzi na to, że tylko HAM miał ustawiony bolid na mokro. Po prostu Lewis w deszczu jeździ lepiej, ewidentnie RAI miał auto bardziej na sucho i dlatego szalał dopiero pod koniec, jednak ani taktyka McLarena, ani Ferrari nie była dziś trafiona bo wygrał Vettel...
kuba, 14.09.2008 19:43[!]
Ależ zgadzam się z Tobą w całej rozciągłości. I nie umniejszam wcale jazdy Hamiltona w deszczu - bo jest naprawdę imponująca. Porównałem tylko Kimiego i Hamiltona ( gdzie ten pierwszy miał ustawienia ewidentnie na suchy tor)- dlaczego było tak a nie inaczej.
noofaq, 14.09.2008 21:08[!]
AS: nie rozmawiamy o tym co miał Hamilton bo wiadomo że wszystko miał najlepsze (100 razy lepsze od reszty zawodników - tylko czemu nie wygrał? :o )

rozmawiamy o tym co dzieje sie za jego plecami bo niestety Lewis nie jeździ sam w F1 ;)
mielony, 14.09.2008 23:40[!]
Vettel oficjalnie się wypowiedział, że jego STR było ustawione na suchy tor. A po mokrym jechał koncertowo. Fakt, że dobra widoczność i wyprzedzać nie musiał ale mimo to...
Nie wiem jak ustawienia Kimiego i Lewisa (a Kubicy i Heidfelda? a Kovy?) ale coraz częściej potwierdza się reguła, że Ferrari (+ w tym sezonie Kimi) na mokrym i/lub zimnym torze (a jeszcze na twardych oponach - Spa) sobie nie bardzo radzą. To da się wyjaśnić - Maki są bardziej agresywne (w szczególności styl Lewisa) niż Ferrari , na zimnym lepiej dogrzewają opony. Ferki są bardziej "łagodne" i "miękkooponolubne".
A poza tym na Wyspach jest zwykle chłodniej niż we Włoszech :)
Druga to, że STR i RedBull na mokrym sporo zyskują (to było widać już w 2007).
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca