F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Valencia.
Telefonica Grand Prix of Europe 200923 sierpnia
Valencia Street Circuit
Długość toru: 5,419 km
Liczba okrążeń: 57
Pełny dystans: 308,883 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:37,842 - Q2, Sebastian Vettel (STR), 2008
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:38,708 - Felipe Massa (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
193,983 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2008
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Opony użyte w wyścigu  [  T-  |  T+  ]
 Kierowca Konstruktor Przejazd 1 Przejazd 2 Przejazd 3 Przejazd 4 
 Lewis Hamilton McLaren Mercedes Supermiękkie Supermiękkie Miękkie  
 Heikki Kovalainen McLaren Mercedes Supermiękkie Supermiękkie Miękkie  
 Luca Badoer Ferrari Supermiękkie Supermiękkie Supermiękkie Miękkie 
 Kimi Raikkonen Ferrari Supermiękkie Supermiękkie Miękkie  
 Robert Kubica BMW Sauber Supermiękkie Miękkie Supermiękkie  
 Nick Heidfeld BMW Sauber Supermiękkie Supermiękkie Miękkie  
 Fernando Alonso Renault Miękkie Miękkie Supermiękkie  
 Romain Grosjean Renault Miękkie Miękkie Supermiękkie Supermiękkie 
 Jarno Trulli Toyota Miękkie Supermiękkie   
 Timo Glock Toyota Miękkie Miękkie Supermiękkie Supermiękkie 
 Jaime Alguersuari STR Ferrari Miękkie Supermiękkie Supermiękkie  
 Sebastien Buemi STR Ferrari Supermiękkie Supermiękkie Supermiękkie wycofał się 
 Mark Webber RBR Renault Miękkie Miękkie Supermiękkie  
 Sebastian Vettel RBR Renault Miękkie Miękkie Miękkie wycofał się 
 Nico Rosberg Williams Toyota Miękkie Miękkie Supermiękkie  
 Kazuki Nakajima Williams Toyota Miękkie Supermiękkie Supermiękkie wycofał się 
 Adrian Sutil Force India Mercedes Miękkie Supermiękkie Supermiękkie  
 Giancarlo Fisichella Force India Mercedes Miękkie Supermiękkie   
 Jenson Button Brawn Mercedes Miękkie Miękkie Supermiękkie  
 Rubens Barrichello Brawn Mercedes Miękkie Miękkie Supermiękkie  
Zespoły nie zawsze zmieniają opony podczas postojów.
Powyższe zestawienie obejmuje również ewentualne karne przejazdy przez boksy.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca