F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Spa-Francorchamps.
ING Belgian Grand Prix 200930 sierpnia
Circuit de Spa-Francorchamps
Długość toru: 7,004 km
Liczba okrążeń: 44
Pełny dystans: 308,052 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:45,070 - Q2, Kimi Raikkonen (Ferrari), 2007
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:47,930 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
229,266 km/h - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Wypowiedzi po wyścigu  [  T-  |  T+  ]
Scuderia Ferrari Marlboro

Kimi Raikkonen (P1): „Wspaniałe zwycięstwo dla mnie i dla zespołu. Szampan smakuje tak samo dobrze zawsze, gdy znajdziesz się na podium, jednak uczucie, jakie towarzyszy ci kiedy wygrasz, jest zdecydowanie inne. Ten tor ma wszystko, czego kierowca by chciał i jazda tutaj to przyjemność, jednak nie ma jakiegoś sekretnego wyjaśnienia, dlaczego wygrałem tutaj cztery razy. Chcieliśmy wygrać przynajmniej jeden wyścig w tym roku i to nam się udało. Nasz samochód nie był najlepszym w stawce, jednak udało nam się złożyć wszystko w całość i ten rezultat osiągnęliśmy dzięki pracy całego zespołu. Wystartowałem dobrze, jednak Rubens został na polu startowym przede mną i musiałem go ominąć. Potem, na pierwszym zakręcie oraz na końcu prostej udało mi się zdobyć drugie miejsce. Za samochodem bezpieczeństwa myślałem przede wszystkim o utrzymywaniu opon i hamulców w odpowiedniej temperaturze, aby być w stanie zaatakować Fisichellę na restarcie i w ten sposób udało mi się go wyprzedzić całkiem łatwo. Podczas pierwszego postoju być może lepiej by było zostać na bardziej miękkiej oponie, jednak łatwo jest mówić takie rzeczy po fakcie. W ostatniej części wyścigu, kiedy wyglądało na to, że nie będę w stanie odjechać Giancarlo, zmieniłem lekko sposób, w jaki korzystałem z KERS tak, aby bronić się na prostej na Stavelot i zdołałem utrzymać się na prowadzeniu. Monza będzie trudnym wyzwaniem, ponieważ nasz samochód nie jest specjalnie dobry na krawężnikach, ale postaramy się zrobić co w naszej mocy”.

Luca Badoer (P14): „Dziś zrobiłem wszystko co w mojej mocy. Niestety, na pierwszym zakręcie po starcie starłem oponę w jednym miejscu i dlatego miałem duże wibracje podczas pierwszego przejazdu. Kiedy zmieniliśmy opony sytuacja poprawiła się, jednak tempo na twardszych oponach nie było tak dobre, jak na miękkiej mieszance. Kolejny raz poprawiłem swoje tempo i naprawdę chciałbym pojechać na Monzy – jednym z torów, które znam najlepiej, wśród których jest również Fiorano i Mugello. Jestem bardzo zadowolony za Kimiego i zespół – to jest fantastyczna wygrana, która jest dokładnie tym, czego potrzebowaliśmy w tej części sezonu”.

(deeze)
 
Force India Formula One Team

Giancarlo Fisichella (P2): „To był kolejny fantastyczny dzień i wspaniały rezultat. Przed przyjazdem do Spa, gdyby ktoś zapytał wszystkich w zespole, czy bylibyśmy zadowoleni z finiszowania na ósmym miejscu, to powiedzielibyśmy, że jest to fantastyczny rezultat, ale drugie miejsce to po prostu marzenie. Jeśli mam być jednak zupełnie szczery, to jestem trochę rozczarowany, ponieważ mogliśmy wygrać. Nie miałem szczęścia z samochodem bezpieczeństwa, bo Kimi wyprzedził mnie podczas wznowienia wyścigu dzięki KERS. Będąc za nim byłem szybszy, ale z powodu KERS nie mogłem go wyprzedzić, ponieważ nie sposób było być szybszym na długiej prostej. Tak czy inaczej to fantastyczny rezultat, osiągnięty zarówno przez zespół na torze, jak i ludzi w fabryce. Po kwalifikacjach byłem pewny zdobycia punktów i jest to pozytywne dla mistrzostw i dla kolejnych wyścigów. Wielkie podziękowania dla wszystkich”.

Adrian Sutil (P11): „To był wspaniały weekend dla zespołu, zwłaszcza dla Giancarlo. Pojechał dzisiaj świetny wyścig i zdobył drugie miejsce, co jest wielkim osiągnięciem dla wszystkich. Bez wątpienia wykonaliśmy duży krok naprzód i myślę, że dzisiaj wszystko było możliwe, zatem możemy z optymizmem myśleć o kolejnym wyścigu. Osobiście jestem trochę rozczarowany, ponieważ ktoś wjechał we mnie na pierwszym zakręcie i wyścig był praktycznie zakończony w tym momencie. Myślę, że był to Alonso, który wjechał prosto w mój tył i obrócił mnie, niszcząc następnie moje przednie skrzydło. Ostatecznie było to rozczarowujące, jako że samochód był szybki i próbowałem odrabiać straty, ale było to frustrujące. Nadal jestem bardzo zadowolony z samochodu i drugie miejsce dla zespołu to świetny wynik. Mam nadzieję, że będę mógł uzyskać podobny rezultat na Monzy”.

(Marek Roczniak)
 
Red Bull Racing

Sebastian Vettel (P3): „Jeśli spojrzysz na klasyfikację mistrzostw, to dziś osiągnęliśmy dobry rezultat. Oczywiście, start ze środka stawki nie należał do najłatwiejszych, ale udało się nam dobrze ruszyć. Być może byłem zbyt konserwatywny w połowie pierwszego okrążenia, widząc Nicka jadącego poza torem – bardzo często bolidy powracają na tor, jednocześnie tracąc przy tym kontrolę; straciłem pozycję względem Nico Rosberga i musiałem ją odzyskać po restarcie. Podczas pierwszego przejazdu straciłem zbyt wiele czasu do liderów wyścigu, lecz podczas drugiego i trzeciego bolid był fantastyczny, nie popełniłem żadnego błędu i cisnąłem jak w kwalifikacjach na każdym okrążeniu. Prowadzenie tego bolidu było fantastyczne i byliśmy szybsi, niż goście z przodu stawki. Odebraliśmy dziś trochę punktów Brawnom, więc to dobrze dla zespołu i dobrze, że zebrałem więcej punktów od Jensona i Rubensa w klasyfikacji generalnej kierowców. Ogromne podziękowania dla mojego zespołu i gratulacje dla Renault – po tym wszystkim, co ostatnio przeszliśmy, dobrze jest znów ukończyć wyścig. Udowodniliśmy, że wróciliśmy do walki”.

Mark Webber (P9): „Miałem dobre pierwsze okrążenie i zapowiadało się na to, że zdobędę dzisiaj punkty. Jednakże podczas mojego pierwszego pit-stopu zostałem wypuszczony tuż przed Nickiem Heidfeldem, za co zostałem ukarany przejazdem przez boksy. Starałem się wrócić z powrotem do walki o punkty, a gdy miałem pustą drogę przed sobą, co nie zdarzało się często, mieliśmy dobre tempo, choć to nie wystarczyło. Bardzo frustrujący jest brak punktów na tym torze – myślę, że na nie zasługiwałem po takiej jeździe, ale kara wszystko zniszczyła. Nikt nie ma zamiaru się jednak usprawiedliwiać; tak to jest, więc musimy to zostawić za sobą i zająć się następnym wyścigiem”.

(Igor Szmidt)
 
BMW Sauber F1 Team

Robert Kubica (P4): „Miałem udany start i znalazłem się na drugiej pozycji po pierwszym zakręcie. Byłem nieco zaskoczony, gdy zobaczyłem jadącego obok Kimiego w Eau Rouge, a przed piątym zakrętem zahamował bardzo późno i wypadł na chwilę z toru. To bardzo niebezpieczne miejsce. Na tor wrócił tuż przede mną i postanowiłem zachować się ostrożnie, ponieważ było w tym miejscu wiele wypadków w ten weekend. Mimo, iż doszło między nami do małego kontaktu, byłem w stanie kontynuować jazdę. Brakowało nam momentami nieco prędkości, jednak miło jest móc znów walczyć o podium. Dzisiejszy rezultat jest naprawdę dobry i zespół zdobył sporo punktów. Niestety nie było szans na nic więcej. Dzisiejszy rezultat pokazuje, że jesteśmy dość konkurencyjni na torach wymagających małego docisku, co jest dobrym prognostykiem przed Monzą. Musimy jednak sprawdzić teraz, dlaczego bolid był szybszy i bardziej konkurencyjny podczas wczorajszych kwalifikacji”.

Nick Heidfeld (P5): „Mimo, że był to dobry rezultat dla zespołu to muszę przyznać, że czuję się zawiedziony. Po starcie z trzeciego pola moje oczekiwania były większe, lecz przegrałem wyścig na pierwszym okrążeniu. Przed wyścigiem trzeba przemyśleć możliwe rozwiązanie i wybrać mieszankę na start. Twardsze opony były szybsze, jednak oczywiste jest, że gorzej się nagrzewały. Ponieważ świeciło słońce, wybraliśmy twardszą mieszankę, za co słono zapłaciłem. Po starcie chciałem przechytrzyć Jarno na dohamowaniu do La Source, jednak straciłem przyczepność, bo opony nie były dość ciepłe. Na szczycie przed piątym zakrętem kilku kierowców wypadło na żwir, również ja, przez co straciłem kolejne pozycje. Później, po moim pierwszym postoju, musiałem w alei serwisowej ostro nacisnąć na hamulec, by nie uderzyć w Marka, którego i tak byłem w stanie od razu wyprzedzić na torze. Podczas ostatniego przejazdu moje tempo było naprawdę dobre i zmniejszałem stratę do Roberta. Fakt, że byłem szybszy nie pozwolił mi go wyprzedzić, ponieważ gdy jest się mniej niż dwie sekundy za innym bolidem, to zaczyna tracić się przyczepność, jadąc w zaburzonej strudze powietrza”.

Mario Theissen, szef BMW Motorsport: „Po najlepszych w sezonie kwalifikacjach mieliśmy nasz najlepszy wyścig w tym roku. Zajmując czwartą i piątą lokatę jesteśmy jedynym zespołem, którego obu kierowcom udało się ukończyć wyścig w czołowej ósemce, dzięki czemu zdobyliśmy dziewięć punktów w klasyfikacji konstruktorów. Nick stracił szansę na podium na mrożącym krew w żyłach pierwszym okrążeniu. Natomiast Robert uszkodził przednie skrzydło na początku, jednak nie przeszkodziło mu to w kontynuowaniu wyścigu. Gratuluję całej ekipie naprawdę dobrego występu”.

(Qnik)
 
Vodafone McLaren Mercedes

Heikki Kovalainen (P6): „To był dobry wyścig dla mnie. Nawet jeśli ogólne tempo tutaj nie było tak dobre, jak w poprzednich dwóch wyścigach, to jednak nasza strategia zadziałała perfekcyjnie i byłem w stanie wyprzedzić wielu facetów, którzy zjeżdżali na pit-stopy przede mną. Chciałbym skierować wielkie podziękowania dla wszystkich chłopaków w Woking, Brixworth i Sttutgarcie za wszystkie ich wysiłki. Szóste miejsce jest efektem mocnego, niezawodnego samochodu, świetnej strategii, fantastycznego silnika i pierwszorzędnego systemu KERS – wszystkiego co pomogło mi awansować o dziewięć pozycji dzisiaj. Nadal mamy trochę pracy do wykonania, aby być w pełni konkurencyjnymi na torach ze średnim dociskiem, ale Monza powinna być inną historią, gdyż jest to tor z bardzo niskim dociskiem i tradycyjnie jesteśmy tam dosyć dobrzy. Na koniec – jestem naprawdę zadowolony z Kimiego: pojechał świetny wyścig i wiedziałem, że będzie trudno go pokonać na tym obiekcie”.

Lewis Hamilton (nie ukończył): „Są takie dni, kiedy sprawy idą źle – i to był właśnie jeden z takich dni. Miałem słaby start, system zapobiegający zgaszeniu silnika zadziałał i starałem się odzyskać stracone pozycje, ale znalazłem się w kanapce samochodów na pierwszym zakręcie i straciłem kawałek mojego przedniego skrzydła. Kiedy Romain Grosjean zakręcił Jensonem na piątym zakręcie, wszyscy próbowali ich ominąć, więc ja też zwolniłem, próbując uniknąć uszkodzeń i zostałem zgarnięty przez jednego z kierowców za mną, który również próbował uniknąć wypadku. Rozczarowujący dzień, ale wrócimy i postaramy się wygrać ten wyścig w przyszłym roku”.

(Michał Roszczyn)
 
Brawn GP Formula One Team

Rubens Barrichello (P7): „Powinienem być zadowolony z siódmego miejsca i dwóch punktów po tak trudnym wyścigu. Powinniśmy byli wywieźć dziś o wiele więcej, jednak problem ze sprzęgłem na starcie wyeliminował jakąkolwiek szansę na podium, co jest frustrujące dla mnie i zespołu. Zmieniliśmy moją strategię na końcu mojego pierwszego okrążenia, aby zatankować więcej na pierwszy przejazd, co było dobrym posunięciem i dało mi to szansę na walkę o punkty. Od tego momentu miałem sporo frajdy, jadąc w wyścigu i atak na pozycję Marka Webbera na zakręcie Blanchimont był z pewnością jednym z ciekawszych momentów w wyścigu. Wyciek oleju sprawił nam kilka bardzo nerwowych okrążeń, jednak byłem w stanie utrzymać tempo i dowieźć samochód do mety, co było dużą ulgą”.

Jenson Button (nie ukończył): „Miałem naprawdę dobry start i zyskałem kilka pozycji w pierwszych kilku zakrętach, by znaleźć się przed Lewisem i Rubensem. Miałem dobre tempo, wchodząc w piąty zakręt zaraz za Eau Rouge. Byłem po zewnętrznej Heikkiego i skręciłem do wewnątrz do zakrętu, jednak Romain po prostu przeholował na dohamowaniu i uderzył w moją tylną oponę. To zakończyło mój dzisiejszy wyścig. To frustrujące, gdyż byłem na niezłej pozycji po zyskaniu kilku oczek z dużą ilością paliwa na pokładzie, jednak lepiej jest mieć moje pierwsze nieukończenie wyścigu tutaj, gdzie nie byłem tak konkurencyjny, niż kiedy jadę z przodu. Jesteśmy zdeterminowani, aby powrócić do walki w następnym wyścigu i być tam bardziej konkurencyjnymi na torze, który powinien pasować naszemu samochodowi”.

(deeze)
 
AT&T Williams

Nico Rosberg (P8): „Daliśmy dzisiaj z siebie absolutnie wszystko, tak więc nie jestem zbytnio niezadowolony z osiągniętego rezultatu. Nawet pomimo tego, że auto nie spisywało się najlepiej już od piątku, zrobiliśmy postęp i osiągnęliśmy całkiem dobry rezultat podczas kwalifikacji. Bazując na tym oraz dzięki dobremu startowi udało nam się zdobyć kolejny punkt, kończąc wyścig na ósmym miejscu. To więcej niż mogłem oczekiwać, biorąc pod uwagę początek weekendu. Auto ciężko się dziś prowadziło i mieliśmy wiele problemów z oponami. Kiedy słońce zachodziło opony spisywały się dobrze, zwłaszcza bardziej miękka mieszanka podczas ostatniego przejazdu. W tych warunkach mogłem jechać szybciej”.

Kazuki Nakajima (P13): „Zmagaliśmy się z brakiem tempa przez cały weekend, a zwłaszcza kwalifikacje były ciężkie, co oczywiście miało wpływ na nasz potencjał podczas wyścigu. Dla odmiany wyścig był dużo lepszy niż sobota, ale oczywiście cała nasza uwaga skupia się teraz na tym, co możemy zrobić, aby mieć pewność, że wynik jaki osiągniemy we Włoszech będzie dużo lepszy”.

Sam Michael, dyrektor techniczny: „To nie był konkurencyjny wyścig w naszym wykonaniu, ale koniec końców zdobyliśmy punkt, a Nico świetnie walczył o swoją pozycję. W kilku momentach byliśmy konkurencyjni dzisiaj, ale niestety nie przez cały wyścig. Co jest oczywiste, to że na torach wymagających małego docisku nie jesteśmy tak konkurencyjni, jak na torach z normalnym dociskiem, a mamy dwa podobne wyścigi w ciągu dwóch tygodni, tak więc musimy się skoncentrować na poprawieniu tego i zdobyciu większej liczby punktów we Włoszech”.

(MDK)
 
Panasonic Toyota Racing

Timo Glock (P10): „Miałem całkiem udany start i po zjeździe SC z toru podróżowałem na czwartej pozycji, co dawało całkiem dobre szanse na zdobycz punktową. Jednak podczas pierwszego pit-stopu mieliśmy problemy z maszyną do tankowania, co kosztowało mnie cenne sekundy i miejsca. Mechanicy spisali się świetnie i szybko poradzili sobie z problemem, ale i tak straciliśmy sporo czasu. Zdecydowanie był to problem z maszyną do tankowania, będziemy więc musieli przeanalizować co się dokładnie stało, aby uniknąć podobnych problemów w przyszłości. Dałem z siebie wszystko, a auto było całkiem szybkie, ale to zdecydowanie nie był nasz dzień”.

Jarno Trulli (nie ukończył): „Nie jestem w stanie powiedzieć, jak bardzo jestem rozczarowany. Naprawdę oczekiwałem dobrego wyniku, ponieważ nasza sytuacja po kwalifikacjach była bardzo dobra. Na pierwszym zakręcie byłem tuż za Heidfeldem i spodziewałem się, że na wyjściu z zakrętu pojedzie szybciej niż to zrobił. Nie jestem pewien czy miał jakiś problem, ale po prostu lekko uderzyłem w jego tył i uszkodziłem przednie skrzydło. Auto wpadło w wibracje i nie miałem innego wyboru, jak tylko odwiedzić pit-stop. Potem już nic nie mogłem zrobić, a ponadto zespół zauważył problem z osłonami hamulców i zdecydował, że bezpieczniej będzie przerwać ściganie”.

Tadashi Yamashina, szef zespołu: „Niestety nie byliśmy w stanie uzyskać wiele podczas dzisiejszego wyścigu, pomimo wielce obiecujących pozycji startowych. Przepraszam naszych fanów, ponieważ oczekiwali oni znacznie lepszego rezultatu. Wyścig Jarno rozstrzygnął się na pierwszym okrążeniu, a z kolei Timo miał problem z maszyną do tankowania, co uniemożliwiło mu zdobycie punktów. Tak więc był to dla nas bardzo frustrujący dzień, zwłaszcza że auta są bardzo konkurencyjne i osiągnęliśmy zakładany cel poprawienia szybkości podczas kwalifikacji. Będziemy pracować w fabryce nad rozwiązaniem problemu przy tankowaniu i nad jeszcze lepszym przygotowaniem auta na GP Włoch”.

(MDK)
 
Scuderia Toro Rosso

Sebastien Buemi (P12): „Pojechałem równy wyścig, nie popełniając błędów, a wszystko w bolidzie działało bardzo dobrze. Szkoda, że nie mogłem wyprzedzić Kovalainena, mimo iż byłem od niego szybszy, lecz przynajmniej próbowałem. Być może strategia jednego pit-stopu byłaby dla mnie lepsza. Nie byłem zaangażowany w wypadek podczas pierwszego okrążenia, ale być może zebrałem jakieś szczątki, ponieważ na pierwszych kółkach przednie skrzydło nie działało najlepiej, więc próbowałem jechać po tarkach, aby lekko nim wstrząsnąć i ewentualnie zgubić odłamki, co po pewnym czasie pomogło. Ogólnie rzecz biorąc myślę, że miałem dobry wyścig i mam nadzieję, że uda nam się to powtórzyć na Monzy, wykorzystując specjalny pakiet aerodynamiczny”.

Jaime Alguersuari (nie ukończył): „Mój wyścig nie trwał zbyt długo. Takie rzeczy zdarzają się w wyścigach i musisz się z nimi po prostu godzić. Mój start nie był najgorszy i wydawało się, że samochód całkiem dobrze sobie radzi. Na zakręcie numer dwa Jenson się obrócił i Hamilton musiał uciekać na lewo, aby uniknąć z nim kontaktu i zjechał na część toru, po której jechałem ja. Doszło do kontaktu, a mój bolid był zbyt uszkodzony, abym mógł kontynuować nim jazdę. Miejmy nadzieję, że pójdzie nam lepiej w najbliższych wyścigach”.

(Igor Szmidt)
 
ING Renault F1 Team

Fernando Alonso (nie ukończył): „Dzisiaj straciłem szansę na podium. Miałem dobry start, zyskałem kilka pozycji, a strategia zdawała się sprawdzać. Samochód był lepszy niż się spodziewaliśmy i byłem na trzecim miejscu, gdy zjechałem na swój postój i stało się jasne, że coś było nie tak z lewym przednim kołem i zespół poprosił mnie, bym zakończył swój udział w wyścigu. Myślimy, że uszkodzenie to powstało na pierwszym zakręcie na początku wyścigu. W każdym razie Monza jest za dwa tygodnie i nie mogę się doczekać, by tam odbić sobie dzisiejsze niepowodzenie”.

Romain Grosjean (nie ukończył): „Bardzo dobrze wystartowałem, awansowałem na trzynastą pozycję i utrzymywałem dobre tempo, ale wtedy Button zahaczył o mnie na piątym zakręcie i to był koniec wyścigu dla mnie. To frustrujące, ponieważ chciałbym ukończyć wyścig i nauczyć się więcej o samochodzie na tym szczególnym torze. Mam nadzieję na lepszy występ na Monzy”.

(Michał Roszczyn)

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cobra, 30.08.2009 18:44[!]
Hehe, Button ma żal do Grosjeana, a Grosjean do Buttona. :)
Xerkses, 30.08.2009 18:47[!]
Webber znowu 9 największy pechowiec
Sar trek, 30.08.2009 19:34[!]
Co do Sutila, to nie obrócił go Alonso, lecz Rosberg, który miał bardzo miało miejsca, bo po prawej miał bolid Alonso.
Maraz, 30.08.2009 20:10[!]
Musiał nie zobaczyć powtórki przed udzieleniem wypowiedzi, bo było oczywiste, że Alonso tu nie zawinił, a był też ofiarą.
cobra, 30.08.2009 20:27[!]
"Kolejny raz poprawiłem swoje tempo i naprawdę chciałbym pojechać na Monzy – jednym z torów, które znam najlepiej, wśród których jest również Fiorano i Mugello."
Czyżby szanse na P17-P18? ;]
w.macko92, 30.08.2009 20:43[!]
Alo: "W każdym razie Monza jest za dwa tygodnie i nie mogę się doczekać, by tam odbić sobie dzisiejsze niepowodzenie”

hmmm...Ferdek już coś szykuje :P
Hans_Kloss, 30.08.2009 21:55[!]
Wina była ewentualnie Grosjean'a. Był z tyłu, to on ma uważać :P
rmn, 30.08.2009 22:27[!]
Kubica raz mówi, że w Q brakuje mu mocy a potem, że samochód był konkurencyjn?
Pawel, 30.08.2009 23:20[!]
Fisico niezasowolony z 2 miejsca, kto by pomyslał...:)

Podobał mi się komentarz Borowczyka: "Robert Kubica dogrzewa opony, coś niesamowitego proszę państwa", wg tego komentarza to najciekawszą częścią wyścigu jest okrążenie rozgrzewkowe :)

Luca Badoer: "Jestem bardzo zadowolony za Kimiego i zespół" powinny być chyba "z Kimiego i zespołu", ale może się mylę.
uriah, 30.08.2009 23:24[!]
Grosjean ''ale wtedy Button zahaczył o mnie na piątym zakręcie i to był koniec wyścigu dla mnie'' normalnie rozwalil mnie romek tym komentarzem ;p
Przemysław, 31.08.2009 09:37[!]
Kimi chyba wypił sporo tego szampana bo się niesamowicie rozgadał :D 400% normy poprostu.
rafael_feb, 31.08.2009 09:41[!]
@Paweł - a zauważyłeś kiedy Borowczyk to powiedział? nie na "okrążeniu rozgrzewkowym" ani za SC, tylko po wyjeździe z boksów, po zmianie opon na twardą mieszankę. Dogrzewanie opon w czasie wyścigu na normalnym okrążeniu nie zdarza się zbyt często, stąd komentarz pana Borowczyka. Jak zwykle warto pośmiać się z naszego ulubionego komentatora bez powodu...
svt, 31.08.2009 10:06[!]
Baricz znowu totalnie zawalił start. Co do Borówy to żal go słuchać, niestety.
Przemysław, 31.08.2009 10:36[!]
a propos Badoera- padłem jak to zobaczyłem http://premium.f1...gpspa/diapoa_676.jpg
Zomo, 31.08.2009 11:17[!]
Przesadzacie z tym Badoerem - mlody jest, uczy sie dopiero :-)
Co do Kubicy, to nawet jesli mial bolid w gorszej kondycji niz Nick, co bylo zauwazalne, to wydaje sie ze na szybkim torze jak SPA byl konkurencyjny wobec innych. I to pewnie mial na mysli.
rafaello85, 31.08.2009 17:39[!]
Badoer chciałby pojechać na Monzy... Ja chciałbym mieć rakiete kosmiczną, tylko co z tego? Luca obiecywał poprawę na Spa, nic z tego nie wyszło. Na Monzy też nie będzie lepiej.
oskar17, 31.08.2009 21:42[!]
Najlepszym Komentem Borowczyka było : "No i go załatwili" xD
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca