F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Premio Petrobras do Brasil 200918 października
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Mark Webber
Red Bull 71 okr. 1h32m23,081
2.
Robert Kubica
BMW Sauber 71 okr. +0:07,626
3.
Lewis Hamilton
McLaren 71 okr. +0:18,944
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.114Mark WebberRed Bull RB5711h32m23,0812
2.65Robert KubicaBMW Sauber F1.0971+0:07,6262
3.141Lewis HamiltonMcLaren MP4-2471+0:18,9442
4.1115Sebastian VettelRed Bull RB571+0:19,6522
5.922Jenson ButtonBrawn BGP00171+0:29,0052
6.14Kimi RaikkonenFerrari F6071+0:33,3402
7.112Sebastien BuemiToro Rosso STR471+0:35,9912
8.723Rubens BarrichelloBrawn BGP00171+0:45,4543
9.210Kamui KobayashiToyota TF10971+1:03,3242
10.93Giancarlo FisichellaFerrari F6071+1:10,6651
11.921Vitantonio LiuzziForce India VJM0271+1:11,3883
12.42Heikki KovalainenMcLaren MP4-2471+1:13,4993
13.=8Romain GrosjeanRenault R29701 okr. (1 okr.)2
14.211Jaime AlguersuariToro Rosso STR4701 okr. (06,707)2
Niesklasyfikowani
17Kazuki NakajimaWilliams FW3130kolizja z Kobayashim1
16Nico RosbergWilliams FW3127skrzynia biegów2
6Nick HeidfeldBMW Sauber F1.0921brak paliwa1
20Adrian SutilForce India VJM020kolizja na starcie0
7Fernando AlonsoRenault R290kolizja na starcie0
9Jarno TrulliToyota TF1090kolizja na starcie0
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB5) - 1:13,733 na 25 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 198,675 km/h
 ukarany doliczeniem 25 sek. do końcowego rezultatu za niebezpieczne ruszenie z postoju

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
paolo, 19.10.2009 14:02[!]
Moim zdaniem Włodek słoneczko zgodzi się z tymi co twierdzą, że BMW bee tylko, że łatwo gdybać po fakcie. Moim zdaniem wykonali wczoraj kawał dobrej roboty i jak przysłowie mówi "darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda". Jedyny problem jaki był to wyjazd za szalonymi samurajami ale nikt nie jest jasnowidzem. Te 5,5-6 sekund mogło tam uciec ale o czym my tutaj rozmawiamy? O zwycięstwie? Powtórzę, że cudowne zwycięskie Renault z cudownym inżynierem magikiem Alonso, któremu we Włoszech (i nie tylko) już ołtarze budują, nie osiągnęli takiego wyniku w tym roku. A to podobno BMW jest bee, a Renault świetnie się rozwijało rok temu itd. Wielki sukces i dajcie niemieckim szwajcarom święty spokój. Nawet jeśli taktyka nie była idealna to i tak wyprzedzili Brawna (następnego z ołtarzami) w boksach bo przecież nie w walce na torze i finiszowali na drugim miejscu!
klip150, 20.10.2009 06:46[!]
już to było tu pisane ale chyba nie wszyscy przeczytali. Gdyby wydłużyli pierwsze tankowanie Robert mógł nie wyjechać przed Barichello i nici z drugiego miejsca. Na pierwsze nie było chyba szansy. Trzeci wydłużony stint na miękkich był tylko na dojazd do mety. Dzięki spokojnej jeździe Robert dojechał bez problemów. Czyli taktyka nie była taka zła.
Jędruś, 20.10.2009 14:00[!]
Naprawdę nie spodziewałem się tak dobrego debiutu Kobayashiego zwłaszcza po tym co pokazywał w GP2 Main.
Naprawdę jego debiut był imponujący w porównaniu do choćby Grosjeana.

Brawo dla BrawnGP, brawo dla Buttona.Dawno dawno nie było takiego zespołu który tak ostro zadebiutował i zgarnął dosłownie wszystko.
Wielka szkoda Rubensa.Przez Hamiltona(który zawsze się wpierdzieli gdy go nie potrzeba)stracił podium i resztki szans na mistrzostwo.
Brawo dla Roberta.Pierwsze podium w samej końcówce sezonu i w dodatku wyprzedził Heidfelda w generalce.
Śiwetnie Mark.Drugie zwycięstwo potwierdza, że wcale nie odstajesz od Vettela.
Vettel i Button z samego końca stawki podjechali pod podium.Widać ,iż walka o mistrzostwo między nimi toczyła się nie przez przypadek.
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca