F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yas Marina.
Etihad Airways Abu Dhabi Grand Prix 20091 listopada
Yas Marina Circuit
Długość toru: 5,554 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 305,470 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.1L. HamiltonMcLaren MP4-2411:39,873611:39,695811:40,948620
2.15S. VettelRed Bull RB571:40,666721:39,984721:41,615721
3.14M. WebberRed Bull RB581:40,667741:40,272731:41,726721
4.23R. BarrichelloBrawn BGP00161:40,5741061:40,421741:41,786724
5.22J. ButtonBrawn BGP00121:40,3781131:40,148751:41,892725
6.9J. TrulliToyota TF10931:40,5171151:40,373761:41,897624
7.5R. KubicaBMW Sauber F1.0941:40,5201181:40,545771:41,992725
8.6N. HeidfeldBMW Sauber F1.0951:40,5581191:40,635781:42,343624
9.16N. RosbergWilliams FW31101:40,84211101:40,661791:42,583725
10.12S. BuemiToro Rosso STR4111:40,9081171:40,4309101:42,713727
11.4K. RaikkonenFerrari F60141:41,10012111:40,7268---20
12.10K. KobayashiToyota TF109121:41,03510121:40,7777---17
13.2H. KovalainenMcLaren MP4-2491:40,80812131:40,9834---16
14.17K. NakajimaWilliams FW31131:41,09611141:41,1487---18
15.11J. AlguersuariToro Rosso STR4151:41,50312151:41,6897---19
16.7F. AlonsoRenault R29161:41,66712------12
17.21V. LiuzziForce India VJM02171:41,70110------10
18.20A. SutilForce India VJM02181:41,86310------10
19.8R. GrosjeanRenault R29191:41,95012------12
20.3G. FisichellaFerrari F60201:42,18412------12
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (McLaren MP4-24) - 1:39,695 w II bloku
 kara przesunięcia o pięć miejsc na starcie za wymianę skrzyni biegów po kwalifikacjach

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
paolo, 31.10.2009 18:08[!]
YAHoO: Jeśli o mnie chodzi to stwierdzam tylko fakty i szczerze McLarenowi i Lewisowi gratuluję. I nie chodzi tylko o Ferrari ale również o całą resztę w tym renault, BMW Toyotę i innych. Byli kompletnie zagubieni na początku sezonu, najbardziej w lesie ze wszystkich, a jako pierwsi odnieśli zwycięstwo (spoza "nowej" czołówki) i wygrali drugą połowę sezonu. Jeśli tak bardzo leży ci na sercu los Ferrari to weź pod uwagę, że nikt nic ani o Ferrari, ani o drugim kierowcy nie wspominał. Po prostu McLaren, który jeszcze tuż przed Australią malował samochód farbkami bo mu aero nie działało jak trzeba spisał się znakomicie i Hamilton jako pierwszy spoza czołowej dwójki wygrał wyścig. Takie też miejsce (prawdopodobnie) McLaren zajmie na koniec sezonu. Nie widzę tu żadnych podtekstów o Ferrari.Ale jeśli chcesz to proszę bardzo. Dlaczego ten niby poważny zespół próbuje forsować niedorzeczny pomysł wystawiania 3 bolidów skoro cięcia kosztów, brak miejsca w pit lane itp. i do tego jak trzeba było to nie mieli kogo wsadzić jako trzeciego? Dwa razy.

MairJ23: Nieźle dajesz czadu. Słyszałeś o Google? (tak jak narciarskie gogle tylko przez 2 o) wystarczy wpisać program tv.
Kamikadze2000, 31.10.2009 19:09[!]
No Hamilton poszalal. Jednakze PP z Jego strony nie powinno dziwic, gdyz obecnie McL z KERS jest najlepszy w stawce. Gdyby nie problemy Kovala, mielibysmy dublet. Robert calkiem nizle. :))
push_mss, 31.10.2009 19:14[!]
@MairJ23 & @Dżejson - jak nie Mercedes dla McLarena to wrócą do silników których używali przed Mercedesem w 1994 roku - do Peugeota :D
YAHoO, 01.11.2009 13:25[!]
@paolo:
Nie zależy mi na kłótniach, po prostu zadałem pytanie i Ty mi na nie w przejrzysty i zrozumiały sposób odpowiedziałeś - to wszystko :)

A z tym Ferrari chodziło mi o to, że nawet jak zakończony został rozwój F60 to ciągle się mówi, że McLaren wygrał pojedynek rozwojowy, mimo iż w przypadku Ferrari rozwój się zakończył w połowie sezonu... Nikt nie wie jak wyglądałaby sytuacja gdyby Scuderia również pracowała w pocie czoła nad obecnym samochodem. Rok temu te dwa zespoły szły łeb w łeb, więc nie rozumiem czemu sytuacja miałaby być zupełnie inna, gdyby oba zespoły dawały z siebie maksimum w tym roku.
marios76, 02.11.2009 23:18[!]
pasior---> możesz mi przypomnieć o tych srebrnych strzałeczkach? Coś pisałeś że Hamilton i Kovalainen dublet zaliczą? Coś nie wyszło, bo Lewis czekał w garażu, a Heikki jednak pojechał... A mógł być dublet... A cieńki Kubica z takimi błędami ,pechem , a przed strzałami... BEZCENNE:) Możesz to wytłumaczyć, bo ja już nie wiem jak słaby musi być zespół, żeby oba bolidy były za BMW, straszne... :) Ale może cię nauczy szacunku:D
No może tu odpiszesz? Miej odwagę... no
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca