F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2009
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Bahrajnu
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Europy
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2009
Klasyfikacje generalne 2009
Statystyki z sezonu 2009

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Catalunya.
Gran Premio de Espana Telefonica 200910 maja
Circuit de Barcelona-Catalunya
Długość toru: 4,655 km
Liczba okrążeń: 66
Pełny dystans: 307,104 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:20,584 - Q2, Felipe Massa (Ferrari), 2008
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,670 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
198,102 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.23Rubens BarrichelloBrawn BGP0011:22,762--202,48428
2.22Jenson ButtonBrawn BGP0011:22,8990,1370,137202,15017
3.3Felipe MassaFerrari F601:23,0890,3270,190201,68714
4.15Sebastian VettelRed Bull RB51:23,0900,3280,001201,68541
5.14Mark WebberRed Bull RB51:23,1120,3500,022201,63218
6.7Fernando AlonsoRenault R291:23,4200,6580,308200,88714
7.16Nico RosbergWilliams FW311:23,6210,8590,201200,40424
8.21Giancarlo FisichellaForce India VJM021:23,7961,0340,175199,98663
9.1Lewis HamiltonMcLaren MP4-241:23,8391,0770,043199,88329
10.6Nick HeidfeldBMW Sauber F1.091:23,8781,1160,039199,79029
11.5Robert KubicaBMW Sauber F1.091:24,0781,3160,200199,31526
12.10Timo GlockToyota TF1091:24,1341,3720,056199,18244
13.17Kazuki NakajimaWilliams FW311:24,1551,3930,021199,13338
14.8Nelson Piquet JrRenault R291:24,2861,5240,131198,82341
15.4Kimi RaikkonenFerrari F601:24,4901,7280,204198,34316
16.2Heikki KovalainenMcLaren MP4-241:28,7195,9574,229188,8896
107% najlepszego czasu: 1:28,555

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
luki14, 10.05.2009 16:47[!]
O co chodzi z tym 107%? :>
Maraz, 10.05.2009 16:54[!]
To tylko taka orientacyjna informacja. Kiedyś kierowcy powyżej 107% czasu pole position nie byli dopuszczani do wyścigu.
pawlos, 10.05.2009 17:15[!]
Przepaść pomiędzy Alonso a Piquetem
kemek, 10.05.2009 18:39[!]
Kubica najlepszy czas z paliwem na ponad 20 okrążeń...
Przez słaby start Trullego stracił tyle pozycji i nie mógł prawie cały wyścig jechać swoim tempem.
lubczyk, 10.05.2009 18:59[!]
No to nam Fisi poszalał tracąc tylko 1 sekundę do Barichello. Ale to o niczym nie świadczy. Tak myślę.
Falarek, 10.05.2009 19:00[!]
kemek@ nie mógł, poczytaj co mówił po wyścigu: brakowało przyczepności...
noofaq, 10.05.2009 19:59[!]
nie wiem czy zauważyliście, ale kubica serię najlepszych czasów miał zaraz po pierwszym pit stopie - ciężkim autem jechał szybciej niż lekkim samochodem przed pitstopem..

wtedy też szybko dogonił glocka.. a potem już było ciężko..
kemek, 10.05.2009 20:19[!]
Falarek - nawet jeśli by mógł, to i tak miał kogoś tuż przed sobą. A wyprzedzano dziś chyba tylko na starcie (i omijano Massę).
pawel92setter, 10.05.2009 21:18[!]
@pawlos.

Porównaj strategie i to gdzie jechali ;)
rafaello85, 10.05.2009 22:42[!]
Massa naprawdę mocno cisnął. Jeżeli uporają się z awariami to może z tego F60 "będą ludzie".
kuba_new, 11.05.2009 09:40[!]
wyscig masakra
tor na ktorym nie wyprzedza sie prawie wogole co moglismy wczoraj zaobserwowac na ekranach tv niestety
dlatego tez dziwi mnie strategia nalania paliwa pod korek zamiast odciazenia bolidu i proba zaatakoania lekkim bolidem na starcie aby sie w lepszym miejscu znalezc co jak widac mialo wczoraj ogromne znaczenie
gdyby nie wypadek na starcie moze i daloby sie cos jeszcze uzyskac a tak bzianco
5 wyscig i 0 na koncie
to gorzej niz w pierwszym sezonie na slabszym bolidzie
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca