F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Hockenheim.
Grosser Preis Santander von Deutschland 201025 lipca
Hockenheimring
Długość toru: 4,574 km
Liczba okrążeń: 67
Pełny dystans: 306,458 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:13,306 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,780 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
215,852 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Łączny wynik kwalifikacji
P.NrKierowcaBolidCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr. 
 P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr.P. / Czas / Okr. 
1.5S. VettelRed Bull RB621:15,152721:14,249911:13,791622
2.8F. AlonsoFerrari F1011:14,808811:14,081821:13,793622
3.7F. MassaFerrari F1031:15,2161241:14,478531:14,290724
4.6M. WebberRed Bull RB641:15,334831:14,3401141:14,347625
5.1J. ButtonMcLaren MP4-2571:15,823871:14,716951:14,427623
6.2L. HamiltonMcLaren MP4-2551:15,505651:14,488861:14,566620
7.11R. KubicaRenault R3061:15,736881:14,835971:15,079623
8.9R. BarrichelloWilliams FW32141:16,398761:14,6981081:15,109825
9.4N. RosbergMercedes GP W01111:16,1789101:15,018991:15,179725
10.10N. HulkenbergWilliams FW32131:16,387791:14,94310101:15,339522
11.3M. SchumacherMercedes GP W01101:16,0849111:15,0269---18
12.23K. KobayashiBMW Sauber C2981:15,9516121:15,0846---12
13.12W. PietrowRenault R30161:16,52110131:15,3077---17
14.14A. SutilForce India VJM03121:16,2208141:15,4678---16
15.22P. de la RosaBMW Sauber C29151:16,4504151:15,5507---11
16.17J. AlguersuariToro Rosso STR5171:16,6647161:15,5887---14
17.16S. BuemiToro Rosso STR591:16,0298171:15,9747---15
18.18J. TrulliLotus T127181:17,58312------12
19.19H. KovalainenLotus T127191:18,30011------11
20.24T. GlockVirgin VR-01201:18,3436------6
21.21B. SennaHRT F110211:18,59210------10
22.15V. LiuzziForce India VJM03221:18,9523------3
23.20S. YamamotoHRT F110231:19,84411------11
24.25L. di GrassiVirgin VR-0124-1------1
Najszybsze okrążenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB6) - 1:13,791 w III bloku
 ukarany przesunięciem o pięć miejsc na starcie za wymianę skrzyni biegów
 ukarany przesunięciem o 10 miejsc na starcie za wymianę skrzyni biegów i zmianę 7 biegu

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
marios76, 25.07.2010 11:02[!]
@SvedruS źle to policzyłeś ;) Vettel przejechał okrążenie toru o dł. 4574 metra w czasie 73,791 sekundy- pokonując średnio 62 metry w ciągu sekundy- 0,002 sek to 1/500 sek- więc podziel 62 metry na 500 i wyjdzie 12,4 centymetra przy liczeniu średniej prędkości toru. Jak chcesz to przełożyć na linię mety, to prędkość w jej rejonie jest nieco wyższa niż średnia z okrążenia, więc procentowo- szacunkowo należy przyjąć że było to kilkanaście centymetrów dystansu, które zabrakło Alonso do wyrównania wyniku. Gdyby linia mety była w punkcie gdzie bolidy osiągają najniższą prędkość- różnica byłaby mniejsza niż 10 cm, a tam gdzie jadą okoł 300 km/h- było by około 20 cm ;) pozdrawiam, a w wyścigu liczę na pobudkę Ferrari- limit pecha już chyba wyczerpali. Sprawdzimy za 4,5 godziny:)
paolo, 25.07.2010 12:40[!]
Był czas, że nazywałem Schumachera "szwabskim terminatorem". Teraz nadszedł czas kiedy nawet jeśli Ferrari jest mocne to strach się bać czy jakiejś głupoty zespół nie zarządzi. Za starych czasów to im więcej się działo tym więcej Ferrari ugrało, teraz wszyscy są przeciwko nim....... No zobaczymy. Mocni są wyjątkowo bez dwóch zdań. Zobaczymy czy znowu to zestefanują czy zbrawnują.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca