F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Monza.
Gran Premio Santander d'Italia 201012 września
Autodromo Nazionale di Monza
Długość toru: 5,793 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 306,720 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,525 - Q1, Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,046 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
247,586 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2003
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Fernando Alonso
Ferrari 53 okr. 1h16m24,572
2.
Jenson Button
McLaren 53 okr. +0:02,938
3.
Felipe Massa
Ferrari 53 okr. +0:04,223
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=8Fernando AlonsoFerrari F10531h16m24,5721
2.=1Jenson ButtonMcLaren MP4-2553+0:02,9381
3.=7Felipe MassaFerrari F1053+0:04,2231
4.25Sebastian VettelRed Bull RB653+0:28,1961
5.24Nico RosbergMercedes GP W0153+0:29,9421
6.26Mark WebberRed Bull RB653+0:31,2761
7.110Nico HulkenbergWilliams FW3253+0:32,8121
8.111Robert KubicaRenault R3053+0:34,0281
9.33Michael SchumacherMercedes GP W0153+0:44,9481
10.=9Rubens BarrichelloWilliams FW3253+1:04,2131
11.316Sebastien BuemiToro Rosso STR553+1:05,0561
12.715Vitantonio LiuzziForce India VJM0353+1:06,1061
13.712Witalij PietrowRenault R3053+1:18,9191
14.222Pedro de la RosaBMW Sauber C29521 okr. (1 okr.)1
15.=17Jaime AlguersuariToro Rosso STR5521 okr. (06,964)2
16.514Adrian SutilForce India VJM03521 okr. (00,414)2
17.724Timo GlockVirgin VR-01512 okr. (06,757)1
18.=19Heikki KovalainenLotus T127512 okr. (02,395)1
19.420Sakon YamamotoHRT F110512 okr. (55,175)1
20.125Lucas di GrassiVirgin VR-0150zawieszenie2
Niesklasyfikowani
18Jarno TrulliLotus T12746skrzynia biegów1
21Bruno SennaHRT F11011hydraulika0
2Lewis HamiltonMcLaren MP4-250kolizja z Massą0
23Kamui KobayashiBMW Sauber C290elektronika/skrzynia biegów0
Najszybsze okrążenie: Fernando Alonso (Ferrari F10) - 1:24,139 na 52 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 240,850 km/h
 kara przejazdu przez boksy za ścięcie szykany
 wystartował z boksów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
deeze, 12.09.2010 22:49[!]
wlodzio: co jak co, ale podpisuję się pod Twoim komentarzem ryncami i nogyma. Niestety, jeszcze przez jakiś czas sądzę to się nie zmieni...
A.S., 12.09.2010 23:04[!]
Choć rzygać mi się już chce na biadolenie tu na „komentatorów” Polsatu – bo jest to jak grochem o ścianę i nic nie zmienimy, to jednak popieram przedmówców . Gdyby Borowczyk był zgrabną blondynką..., to pomyślałbym, że włazi nie do jednego łóżka, żeby się utrzymać na posadzie, a tak to nie wiem jaki jest powód, że go trzymają. Może trza wysmarować jakiś list otwarty do Polsatu?
Dziś dowiedziałem się, że Tyler Alexander i Ron Dennis stworzyli zespół McLarena... - ręce opadają.
polek, 13.09.2010 00:01[!]
Jeszcze Kochański widać, że się uczy, komentuje płynniej niż na początku, mniej gaf popełnia... Ale ten drugi to ja nie wiem po co tam. Nie dość, że chrzani głupoty, to jeszcze przerywa Kochańskiemu, kiedy ten próbuje coś powiedzieć o toczącej się właśnie na torze akcji, tylko po to, żeby gadać o tym co było dziesięć lat temu gdzieś tam.

List otwarty - popieram :)

Ale najlepsze było jak go Kochański zgasił po awarii u Vettela: "Myślałem, że powiesz, że to team orders" :D

Właśnie - co myślicie o tej akcji z Vettelem? Może Vettel dostał sygnał, że coś nie tak, zwolnił, a potem się okazało, że to tylko komunikacja z silnikiem zaszwankowała? A może rzeczywiście takie dziwne team orders?
Wrzatek, 13.09.2010 16:29[!]
Ja też o tym myślałem, bo jeżeli to było team orders to bardzo dziwne, gdyż mnóstwo czasu stracił.
lll, 14.09.2010 20:18[!]
Pragnę zauważyć, że Lucas di Grassi też nie ukończył wyścigu, a nie zostało to uwzględnione w powyższym rezultacie wyścigu.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca