F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Marina Bay.
SingTel Singapore Grand Prix 201026 września
Marina Bay Street Circuit
Długość toru: 5,073 km
Liczba okrążeń: 61
Pełny dystans: 309,316 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:44,014 - Q2, Felipe Massa (Ferrari), 2008
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:45,599 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
159,656 km/h - Lewis Hamilton (McLaren), 2009
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Fernando Alonso
Ferrari 61 okr. 1h57m53,579
2.
Sebastian Vettel
Red Bull 61 okr. +0:00,293
3.
Mark Webber
Red Bull 61 okr. +0:29,141
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=8Fernando AlonsoFerrari F10611h57m53,5791
2.=5Sebastian VettelRed Bull RB661+0:00,2931
3.26Mark WebberRed Bull RB661+0:29,1411
4.=1Jenson ButtonMcLaren MP4-2561+0:30,3841
5.24Nico RosbergMercedes GP W0161+0:49,3941
6.=9Rubens BarrichelloWilliams FW3261+0:56,1011
7.111Robert KubicaRenault R3061+1:26,5592
8.167Felipe MassaFerrari F1061+1:53,2971
9.614Adrian SutilForce India VJM0361+2:12,4161
10.710Nico HulkenbergWilliams FW3261+2:12,7911
11.112Witalij PietrowRenault R30601 okr. (1 okr.)1
12.117Jaime AlguersuariToro Rosso STR5601 okr. (02,127)1
13.43Michael SchumacherMercedes GP W01601 okr. (06,767)2
14.116Sebastien BuemiToro Rosso STR5601 okr. (04,516)3
15.525Lucas di GrassiVirgin VR-01592 okr. (81,032)2
16.319Heikki KovalainenLotus T12758pożar2
Niesklasyfikowani
24Timo GlockVirgin VR-0149hydraulika2
22Nick HeidfeldBMW Sauber C2936kolizja z Schumacherem2
2Lewis HamiltonMcLaren MP4-2535kolizja z Webberem1
20Christian KlienHRT F11031hydraulika2
23Kamui KobayashiBMW Sauber C2930wypadek0
21Bruno SennaHRT F11029uderzył w Kobayashiego1
18Jarno TrulliLotus T12727hydraulika4
15Vitantonio LiuzziForce India VJM031zawieszenie0
Najszybsze okrążenie: Fernando Alonso (Ferrari F10) - 1:47,976 na 58 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 157,422 km/h
 kara doliczenia 20 sekund do końcowego wyniku za ścięcie zakrętu na 1 okrążeniu
 wystartował z boksów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 5 Odśwież T- T+
Arya, 26.09.2010 23:02[!]
Flow, ja bym dodała, że Vettel ja skasuje innego kierowcę to sam też przynajmniej traci i nie ma punktów, a Webber, przynajmniej w incydentach z Hamiltonem, spokojnie sobie jedzie dalej. W dzisiejszym wyścigu to nawet zupełnie nic nie stracił, wręcz zyskał, bo gdyby Lewis go wyprzedził, nawet jadąc wolniej zdołałby się utrzymać przed nim, jak widać w tym GP żeby móc wyprzedzić trzeba mieć świeże opony i być dużo szybszym jak Kubica, inaczej nie da rady.
I super, jeden poważny rywal mniej, w dodatku mniejsza strata do Vettela i Alonso :]
christoff.w, 26.09.2010 23:48[!]
Niezla przewage Robcio sobie wyrobil nad Massa. Oczywiscie jego piec wyprzedzen przejdzie do "historii",przynajmniej dla nas rodakow.Dopiszemy rodzynkowi do jego wyscigowego cv tuz obok jednego podium i jednego pp. ;)
MairJ23, 27.09.2010 00:16[!]
Jak wszyscy to wszyscy - ja sie tez wypowiem :)
1. Kubica wyprzedza.
Robert musial zjechac ale po tym jak zmienili mu opony zaczal szalec :). Nie wiem co wy widzicie w tym negatywnego... czy nie widac jak ciasny jest tor w Singapurze ? Czy nie widac jak sie tam ciezko wyprzedza ? No ale kazdy musi sie czepiac tego ze Robert mial swieze Gumy zalozone - owszem mial - ael wyprzedzac z takimi tez trzeba umiec. Zwroccie uwage jak ustawil bolid jak mijal Petrova. Nie wspominajac juz o manewrze na Sutilu. Calkiem niezle jak na Polaka z Krakowa :) - mi sie podobalo :)
2. Incydent wyscigowy web-ham.
Tu musze sie zgodzic z kilkoma przedmowcami - Hamilton tez by tak samo postapil jak Mark - tez by sie tam wciskal. Szczegolnei ze tak na serio Hamilton z przodu to jeszcze nie byl - pol odleglosci bolidu to nic. Tu jest walka o mistrzostwo swiata a nie o karnet na kolacje. Wyliczanki ile to Vettel sie rozbil a ile Webber sa zupelnie bez sensu.

Nie podoba mi sie jazda Senny - czemu Klien nie jezdzac tym bolidem prawie wcale objechal zasiedzianego w HRT Bruno ?
Czyzby to mialo rozwiac juz do konca mit Senny w siostrzencu tego wspanialego kierowcy ? Chyba tak... mysle ze w przyszlym roku juz go nie zobaczymy. (chyba ze jako Paydriver nadal)
Tempo Alonso i Vettela masakryczne :) chlopaki si epostarali w tych arcy trudnych warunkach (night-lights, humidity, bumpy road, WC pressure )
Alonso takimi wlasnei wycigami przypomina nam ze jest 2 krotnym mistrzem swiata co do tej pory po zakonczeniu sezonu 2006 bylo nieco trudne w jego wykonaniu. Ale jest - wrocil i walczy o mistrza kolejny raz w swojej karierze i powiem szczerze ze chyba go wywalczy jak tak dalej bedzie sie sprawowal.
kemek, 27.09.2010 09:48[!]
Najbardziej chamska jest ta kara dla Hulkenberga i Sutila z punktu widzenia Petrova. Jechał ze 3 sekundy za nimi, przepuścił liderującą dwójkę, ostatecznie był z 6 sekund za HUL i SUT na mecie swojego ostatniego okrążenia, a po karze 20 sekund dla nich, i tak jest za nimi. (;
Masio, 27.09.2010 15:17[!]
Cóż za emocjonujący wyścig. :D

Dawno nie widziałem tylu akcji. Tak właśnie powinien toczyć cię każdy wyścig. Szkoda tego 6 miejsca Kubicy, ale pit-stop opłacił się i później wyprzedził 6 kierowców bezpośrednio na torze. I tak właśnie Robert powinien jeździć w każdym wyścigu. Jak tylko widziałem jak Robert wyprzedza, to przypomniał mi się Ayrton Senna z GP Europy 1993 i Fernando Alonso z GP Belgii 2008.

Zastanawiało mnie też czy nałożą karę na Webbera za kolizję z Hamiltonem. Według mnie Mark nie zawinił, gdyż miał mało miejsca, aczkolwiek mógł puścić Anglika gdy ten już go wyprzedził. Gdyby został ukarany, to mogłoby to mieć negatywny wpływ na jego walkę o tytuł.

Gratulacje także dla Fernando i Ferrari. Teraz już Singapur nie jest pechowy dla teamu z Maranello. ;)

Jeżeli chodzi o kolizję Heidfelda i Schumachera, to mi się przypomniała ich kolizja z GP Australii 2005.
Strony  •  < 1 2 3 4 5 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca