F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Yeongam.
Korean Grand Prix 201024 października
Korea International Circuit
Długość toru: 5,615 km
Liczba okrążeń: 55
Pełny dystans: 308,630 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
-
Najszybsze okrążenie wyścigu:
-
Największa średnia prędkość wyścigu:
-
nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Fernando Alonso
Ferrari 55 okr. 2h48m20,810
2.
Lewis Hamilton
McLaren 55 okr. +0:14,999
3.
Felipe Massa
Ferrari 55 okr. +0:30,868
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.28Fernando AlonsoFerrari F10552h48m20,8101
2.22Lewis HamiltonMcLaren MP4-2555+0:14,9991
3.37Felipe MassaFerrari F1055+0:30,8681
4.53Michael SchumacherMercedes GP W0155+0:39,6881
5.311Robert KubicaRenault R3055+0:47,7341
6.1115Vitantonio LiuzziForce India VJM0355+0:53,5711
7.39Rubens BarrichelloWilliams FW3255+1:09,2571
8.423Kamui KobayashiBMW Sauber C2955+1:17,8891
9.422Nick HeidfeldBMW Sauber C2955+1:20,1071
10.110Nico HulkenbergWilliams FW3255+1:20,8512
11.417Jaime AlguersuariToro Rosso STR555+1:24,1461
12.51Jenson ButtonMcLaren MP4-2555+1:29,9391
13.819Heikki KovalainenLotus T127541 okr. (1 okr.)2
14.1021Bruno SennaHRT F110532 okr. (1 okr.)2
15.820Sakon YamamotoHRT F110532 okr. (17,333)1
Niesklasyfikowani
14Adrian SutilForce India VJM0346kolizja z Kobayashim1
5Sebastian VettelRed Bull RB645silnik1
12Witalij PietrowRenault R3039wypadek1
24Timo GlockVirgin VR-0131kolizja z Buemim1
16Sebastien BuemiToro Rosso STR530kolizja z Glockiem1
25Lucas di GrassiVirgin VR-0125wypadek3
18Jarno TrulliLotus T12725kolizja z di Grassim/hydraulika3
6Mark WebberRed Bull RB618wypadek/kolizja z Rosbergiem0
4Nico RosbergMercedes GP W0118kolizja z Webberem0
Najszybsze okrążenie: Fernando Alonso (Ferrari F10) - 1:50,257 na 42 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 109,998 km/h
 wyścig zatrzymany na prawie 50 minut po 3 okrążeniach z powodu opadów deszczu
 kara przejazdu przez boksy za przekroczenie dozwolonej prędkości w alei serwisowej
 kara obniżenia pozycji startowej o 5 miejsc do następnego wyścigu za spowodowanie kolizji

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 5 6 7 Odśwież T- T+
mariok77, 24.10.2010 23:05[!]
@vermaden
Co prawda pamięć ludzka jest ulotna i pozwoliłem sobie sprawdzić na wikipedii, jednak w 2002 roku Juan Pablo Montoya zdobył 7 razy PP, jego kolega zespołowy Ralf Schumacher nie zdobył ani razu PP, więc w tym sezonie już sam Vettel bije JPM o głowę na dwa GP przed końcem sezonu. Jeżeli dodamy do tego PP Webbera to mamy łącznie 14 PP dla RBR. Liczba 8 odnosi się do sytuacji gdy obybwa bolidy RBR startowały z pierwszej lini i tego niechlubnego rekordu chyba nikt nie pobije.Oczywiście masz rację jeżeli myślisz o przełożeniu PP na wygraną w wyścigu, bo jeżeli o to chodzi,to wyczyn JPM jest niezagrożony, gdyż nie wygrał ani razu w tamtym sezonie.
skan, 25.10.2010 01:49[!]
A mnie rozbawił Borówa tekstem o asfalcie, który przez to, że jest nowy to nie wsiąkał w niego deszcz XD

No i ogólnie realizator był do niczego bo pokazywał całe ostatnie okrążenie samotnego alonso, podczas gdy hulkenberg awansował do punktowanej 10! A i jeszcze w trakcie wyścigu przerwał parę pogoni zakończonych wyprzedzaniem...

Ale plus za ubłocone bolidy :)
Kamikadze2000, 25.10.2010 17:02[!]
@Mr President - przestań z tym "mistrzem z przypadku"! Tytułu nie zdobył ani fartownie, ani też przez przypadek. Honda zapowiadała świetny sprzęt w roku 2009, i gdyby nie odeszła, myślę, że przy konsekwentności Jensona mogliby zdominować nawet większość sezonu, a nie tylko połowę! A to, że dostał mistrzowski bolid po latach jeżdżenia syfem - to tylko pogratulować, że wykorzystał swoją szansę, w przeciwieństwie do Baricza! ;|

Co do porównań, zgodzę się w pełni - Jenson to zdecydowanie zbyt spokojny kierowca, w porównaniu do Hamiltona. I nieraz na tym traci, ale też kilka razy zyskał! :)) pzdr ;)
MMM, 27.10.2010 17:16[!]
mi tez naprawde podobały się ubłocone bolidy, jak w rallycrosie albo WRC :P tez bardziej kibicuję Weberowi niz Vettelowi, ale bardziej mi szkoda w tym wyścigu Vettela bo miał awarię a Weber... no cóż, popełnił błąd, zdarza sie.
Strony  •  < 1 2 3 4 5 6 7 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca