F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Albert Park.
Qantas Australian Grand Prix 201028 marca
Albert Park Circuit
Długość toru: 5,303 km
Liczba okrążeń: 58
Pełny dystans: 307,574 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:24,408 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:24,125 - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,011 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Jenson Button
McLaren 58 okr. 1h33m36,531
2.
Robert Kubica
Renault 58 okr. +0:12,034
3.
Felipe Massa
Ferrari 58 okr. +0:14,488
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.31Jenson ButtonMcLaren MP4-25581h33m36,5311
2.711Robert KubicaRenault R3058+0:12,0341
3.27Felipe MassaFerrari F1058+0:14,4881
4.18Fernando AlonsoFerrari F1058+0:16,3041
5.14Nico RosbergMercedes GP W0158+0:16,6832
6.52Lewis HamiltonMcLaren MP4-2558+0:29,8982
7.615Vitantonio LiuzziForce India VJM0358+0:59,8471
8.=9Rubens BarrichelloWilliams FW3258+1:00,5362
9.76Mark WebberRed Bull RB658+1:07,3193
10.33Michael SchumacherMercedes GP W0158+1:09,3913
11.617Jaime AlguersuariToro Rosso STR558+1:11,3012
12.222Pedro de la RosaBMW Sauber C2958+1:14,0841
13.619Heikki KovalainenLotus T127562 okr. (2 okr.)1
14.820Karun ChandhokHRT F110535 okr. (3 okr.)2
Niesklasyfikowani
24Timo GlockVirgin VR-0141zawieszenie2
25Lucas di GrassiVirgin VR-0126hydraulika3
5Sebastian VettelRed Bull RB625mocowanie koła1
14Adrian SutilForce India VJM039silnik1
12Witalij PietrowRenault R309wypadł z toru1
21Bruno SennaHRT F1104hydraulika0
16Sebastien BuemiToro Rosso STR50kolizja z Kobayashim0
10Nico HulkenbergWilliams FW320kolizja z Kobayashim0
23Kamui KobayashiBMW Sauber C290kolizja z Buemim i Hulkenbergiem0
Nie wystartowali
18Jarno TrulliLotus T1270hydraulika/nie wyjechał z boksów0
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB6) - 1:28,358 na 47 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 197,144 km/h
 wystartował z boksów

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 5 6 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 28.03.2010 15:39[!]
@Simi - czy ja wiem... Obaj pojechali świetnie, ale przecież nie jeżdżą byle czym. Alonso nie miał do wyprzedzania nie wiadomo kogo. Jakoś, gdy dotarł do czołówki, już się tak nie przebijał. Tak więc Jego występ był dobry, ale bez przesady. Co do Lewisa, tak jak pisze @Sgt Pepper - ładnie wyprzedzał i wszystko pięknie, ale tak na prawdę przez to właśnie miał małe szanse na dotarcie do mety na jednym komplecie tzn. w szybkim tempie.

Poza tym Brytyjczyk posiadał jeden z najszybszych (o ile najszybszy) bolid w stawce, o długich prostych nie wspominając. Te Jego ataki na prostych. Gdy posiadał jeszcze w dobrym stanie ogumienie, brał kogo chciał i jak chciał na prostych. Pozdro :))
Przemysław, 28.03.2010 16:06[!]
Ja ponawiam ponowione pytanie "blader'a". Dlaczego tłum buczał kiedy Button otrzymał "talerz" za zwycięstwo?
marrcus, 28.03.2010 16:12[!]
bo może był dla Marka zarezerwowany
prolim, 28.03.2010 16:50[!]
Tłum buczał ze względu na tą osobę, która wręczała Button'owi trofeum... Ponoć to był premier Australii i jest bardzo niepopularny tam, czyt. nie lubią gościa :).

Weźcie do kupy wszystkie wnioski związane z Hamiltonem i tyle, wszystko o czym piszecie jest prawdą. Hamilton nie dbał o opony, bo był przekonany, że wszyscy zjadą jeszcze raz. Team też nie wiedział, że da radę tyle przejechać na tych oponach, ta strategia okazała się błędna. Hamilton zjechał do boksów po raz pierwszy również ze względu na niemożliwość wyprzedzenia Kubicy, ale i opony nie były w dobrym stanie - ich decyzja była jak najbardziej poprawna z punktu widzenia strategii - tracił czas za Kubicą, a i tak musiał zjechać i tak, to lepiej odrabiać wcześniej niż później. Hamilton szarżował, bo taką miał strategię opon, Webber w sumie równym tempem jechał - było to niewątpliwie dobre dla wyścigu, ale dla pozycji jego niekoniecznie. Hamilton jest niedojrzały, ale czasami jest to jego wielką zaletą.

Musicie wziąć pod uwagę wszystkie okoliczności związane z Kubicą - jechał w o wiele słabszym aucie, mimo to miał lepsze tempo niż Rosberg. W gorszym aucie jest łatwiej o błąd, mimo to, naciskany, nie popełnił nawet drobnego uślizgu (nie licząc wyjazdu na suchych oponach). Rewelacyjny start, to też element wyścigu - dojrzale się zachował na pierwszym zakręcie i szczęście mu dopisało. Pod koniec był szybszy od Massy i Alonso. Poza tym, cieszmy się, mam już dość malkontenctwa. Niewiele będzie takich momentów w sezonie. Nie ma co się spierać na temat bolidu, sam Robert powiedział, że ich tempo to jeszcze nie to, ale pracują! Chciałem dodać, że Kubica podjął próbę wyprzedzenia na początku wyścigu Webbera, tak, tego samego, który jechał 2 s. szybciej od Roberta w końcówce...

Alonso przebijał się na tych oponach z końca stawki - to je dużo kosztowało - więc nie dziwcie się, że nie dał rady wyprzedzić, bardzo słabo dysponowanego Massę.
MairJ23, 28.03.2010 17:18[!]
Oj ju zprzestancie wychwalac tu tak tego naszego Roberta :)
Robert jak kazdy z nas wie umei jezdzic ze stayl wynikiem i nawet pod presja - umie si ejuz nawet bronic - co mu na poczatku kariery slabo wychodziolo... ale ja go chce zobaczyc nei jak si ebroni tylko jak atakuje - a tego rodzaju akcje w wykonaniu naszego kierowcy to rzadkosc - tak zgadza si e- trzeba lepszy bolid. Co pokazuje innym ekipom ze jest tam koles ktory umie trzymac nerwy na wodzy i umie dowiezc bolid na tak zniszczonych oponach i jeszcze sie obronic przed wilkami z tylu :) - na 14 okrazen do konca ja jzu widzialem jak Lewis bedzie go atakowal i juz widzialem ze Kubica nei zdobedzie tego 2giegio miejsca - a tu prosze... pieknie.
Ale wracaja c do Lewisa - bylem na voice conference podczas wyscigu z moim kumplem z brazylii i musze przyznac ze obojgu nam szczeki spadaly - jakie szybkie reakcje ma ten mlodzian (Hamilton) i jak doskonale tworzy jednosc ze swoim bolidem - umei zareagowac w kazdej sytuacji i jedzi en amaxa - bardzo jestem pozytywnei zaskoczony jego jazda - pokazal w szystkim ze nei jest zwyklym kierowca wyscigowym. Niesamowite manewry Hamiltona dzisiaj a jego kolizja z Markiem to byla wina tego drugiego - nikogo dzisiaj nei uszkodzil Ham - moze troche samego siebie :) skrzydelko prawie stracil ale to tez pokazalo jak mocnym bolidem jest McLaren - nawet tempo mu nei spadlo po tej akcji - wrecz odwrotnei - prul do przodu jakby nic si enie stalo.
Swietny wyscig innymi slowy :P
pozdro

a i jeszcze dodam ze podobaly mi sie dwa radiowe przekazy - ALo i HAM - Alo jak powiedzial inzynierowi ze ma mu juz nei mowic jak daleko z anim jest HAM a HAM powiedzial zswojemu inzynierowi ze pomysl ze zmiana opon byl glupi i ze kto wogole na ten pomysl wpadl - takich rzeczy na radiu si enei mowi :)
ciekaw jestem co McLaren na to powie :) znow afera :P lol
christoff.w, 28.03.2010 21:44[!]
MairJ23 ,masz problem z pisaniem "nie" ,"juz" itp. (np: "umei" zamiast "umie" czy "nei" zamiast "nie" i to co chwile!) bez nerwow,pisz i patrz na to co piszesz.

A teraz na temat czyli zauwazylem ze najszybsze okrążenie kwalifikacyjne: 1:24,408 - Michaela Schumacher'a z 2004 roku chyba juz trzeba zaktualizowac po wczorajszych bo Vettel wykrecil lepsze!?!


p.s: juz tylko cztery dni do treningow w Malezji!!! Youpiii ;)
Strony  •  < 1 2 3 4 5 6 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca