F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Sepang.
Petronas Malaysian Grand Prix 20104 kwietnia
Sepang International Circuit
Długość toru: 5,543 km
Liczba okrążeń: 56
Pełny dystans: 310,408 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:32,582 - Q1, Fernando Alonso (Renault), 2005
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:34,223 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
205,397 km/h - Giancarlo Fisichella (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Sebastian Vettel
Red Bull 56 okr. 1h33m48,412
2.
Mark Webber
Red Bull 56 okr. +0:04,849
3.
Nico Rosberg
Mercedes 56 okr. +0:13,504
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.25Sebastian VettelRed Bull RB6561h33m48,4121
2.16Mark WebberRed Bull RB656+0:04,8491
3.14Nico RosbergMercedes GP W0156+0:13,5041
4.211Robert KubicaRenault R3056+0:18,5891
5.114Adrian SutilForce India VJM0356+0:21,0591
6.142Lewis HamiltonMcLaren MP4-2556+0:23,4711
7.147Felipe MassaFerrari F1056+0:27,0681
8.91Jenson ButtonMcLaren MP4-2556+0:37,9181
9.517Jaime AlguersuariToro Rosso STR556+1:10,6021
10.510Nico HulkenbergWilliams FW3256+1:13,3991
11.216Sebastien BuemiToro Rosso STR556+1:18,9382
12.59Rubens BarrichelloWilliams FW32551 okr. (1 okr.)2
13.68Fernando AlonsoFerrari F1054silnik1
14.1025Lucas di GrassiVirgin VR-01533 okr. (238,242)1
15.720Karun ChandhokHRT F110533 okr. (17,748)1
16.721Bruno SennaHRT F110524 okr. (1 okr.)1
17.118Jarno TrulliLotus T127515 okr. (1 okr.)1
Niesklasyfikowani
19Heikki KovalainenLotus T1274610 okr. (5 okr.)2
12Witalij PietrowRenault R3032skrzynia biegów1
15Vitantonio LiuzziForce India VJM0312przepustnica1
3Michael SchumacherMercedes GP W019mocowanie koła0
23Kamui KobayashiBMW Sauber C298silnik0
24Timo GlockVirgin VR-012kolizja z Trullim0
Nie wystartowali
22Pedro de la RosaBMW Sauber C290silnik0
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB6) - 1:37,054 na 53 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 198,541 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
sylweq, 04.04.2010 13:32[!]
Kamikadze2000 - jest już wypowiedź Alonso na ten temat. Jego bolid miał problem ze skrzynią przez praktycznie cały wyścig. Wg. mnie należy mu się duże uznanie za to że potrafił tak jechać. A nie pie.... jak Marycy na Polsacie że robi odwrotnie niż to co powinien robić - że powinien lepiej wychodzić z zakrętu a nie w niego wchodzić. On przy redukcjach czyli dużych dohamowaniach miał problem w ogóle z opanowaniem bolidu - stąd tak dziwnie i szeroko wjeżdżał w zakręty. Więc biorąc to pod uwagę - pojechał na prawdę po mistrzowsku (chociaż w sumie tak sobie myślę że pewnie przy wyprzedzaniu Buttona, doszedł do wniosku że to już ostatnie kółko i zwiększył obroty silnika i to silnik wykończyło).

@kumien - mnie się wydaje że redukcja kosztów nie musi powodować braku widowiska. Tylko to wymaga mądrych i przemyślanych decyzji - redukcji kosztów tam gdzie potrzebna redukcja a uwolnienie tam gdzie można stosunkowo niewielkim kosztem podnieść widowiskowość. Wiem że nie napisałem żadnych konkretów ale wg. mnie nie jest to niemożliwe.
rafaello85, 04.04.2010 14:00[!]
RBR odniósł dziś w pełni zasłużony dublet. Na chwilę obecną to najszybsza stajnia w stawce. Jak uporają się z problemami technicnzymi, to ciężko będzie ich pokonać.
Kubicomaniak, 04.04.2010 15:32[!]
Nie byłbym taki "hop" , ten dublet wcale nie był taki zasłużony , chociaż fakt że to nie ich wina że najgroźniejsi rywale sami się wyeliminowali z walki z RBR o zwycięstwo przez swoją lekkomyślną taktykę w qualu. Ale tak czy inaczej Ferrari i McLaren jeśli chodzi szybkość są tuż tuż za Redbullami.
Kamikadze2000, 04.04.2010 20:22[!]
@sylweq - również przeczytałem i popieram. Alonso pokazał dziś, jakim jest kierowcą. Klasa sama w sobie. Szkoda tej awarii, no ale nie ma co płakac nad rozlanym mlekiem. Będzie szansa na rehabilitacje w kolejnych rundach, których jest jeszcze aż 16! :))

Pozdrawiam!!! :))
Metalpablo, 04.04.2010 21:00[!]
Wyscig dosc fajny:). Komentarz jest tragiczny na polsacie. Panowie sa do wymiany. Zero emocji w ich wypowiedziach,bo komentarzem to raczej nie mozna tego nazwac, no i tyle bledow robia, ktos kogos wyprzedza a oni tego nie widza,albo Borowczyk myli powtorki z relacja na zywo.
NEO86, 05.04.2010 11:14[!]
No nareszcie. Brawo Sebastian należało Ci się to zwycięstwo. Brawa też dla Adriana za to że nie spanikował, zachował chłodny umysł i nie dał się wyprzedzić Hamiltonowi. Słowa uznania dla Jaime który świetnie pojechał i pięknie walczył na torze.

Szacunek również dla Alonso który nie w pełni sprawnym bolidem kręcił takie czasy i tak pięknie walczył
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca