F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2010
GP Bahrajnu
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Turcji
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Brazylii
GP Abu Zabi
Strona główna sezonu 2010
Klasyfikacje generalne 2010
Statystyki z sezonu 2010

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Gilles Villeneuve.
Grand Prix du Canada 201013 czerwca
Circuit Gilles Villeneuve
Długość toru: 4,361 km
Liczba okrążeń: 70
Pełny dystans: 305,270 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:12,275 - Ralf Schumacher (Williams), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:13,622 - Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
207,165 km/h - Michael Schumacher (Ferrari), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Lewis Hamilton
McLaren 70 okr. 1h33m53,456
2.
Jenson Button
McLaren 70 okr. +0:02,254
3.
Fernando Alonso
Ferrari 70 okr. +0:09,214
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.=2Lewis HamiltonMcLaren MP4-25701h33m53,4562
2.21Jenson ButtonMcLaren MP4-2570+0:02,2542
3.=8Fernando AlonsoFerrari F1070+0:09,2142
4.25Sebastian VettelRed Bull RB670+0:37,8172
5.26Mark WebberRed Bull RB670+0:39,2912
6.44Nico RosbergMercedes GP W0170+0:56,0842
7.111Robert KubicaRenault R3070+0:57,3003
8.716Sebastien BuemiToro Rosso STR5691 okr. (1 okr.)3
9.415Vitantonio LiuzziForce India VJM03691 okr. (04,199)2
10.114Adrian SutilForce India VJM03691 okr. (01,357)2
11.23Michael SchumacherMercedes GP W01691 okr. (00,756)3
12.417Jaime AlguersuariToro Rosso STR5691 okr. (01,888)3
13.110Nico HulkenbergWilliams FW32691 okr. (00,787)4
14.39Rubens BarrichelloWilliams FW32691 okr. (01,116)3
15.97Felipe MassaFerrari F10691 okr. (27,433)4
16.319Heikki KovalainenLotus T127682 okr. (1 okr.)3
17.312Witalij PietrowRenault R30682 okr. (00,553)4
18.620Karun ChandhokHRT F110664 okr. (2 okr.)2
19.425Lucas di GrassiVirgin VR-01655 okr. (1 okr.)3
Niesklasyfikowani
24Timo GlockVirgin VR-0150hydraulika5
18Jarno TrulliLotus T12742hamulce5
22Pedro de la RosaBMW Sauber C2930silnik2
21Bruno SennaHRT F11013skrzynia biegów1
23Kamui KobayashiBMW Sauber C291wypadek0
Najszybsze okrążenie: Robert Kubica (Renault R30) - 1:16,972 na 67 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 195,080 km/h
 kara przejazdu przez boksy za przekroczenie limitu prędkości w alei serwisowej
 do końcowego rezultatu doliczone 20 sekund kary za przekroczenie limitu prędkości w alei serwisowej
 kara przejazdu przez boksy za falstart i spowodowanie kolizji z de la Rosą tuż po starcie

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Błeno, 13.06.2010 21:09[!]
Wyścig był spoko, postawa Schumachera tragiczna po jego wyjeździe przed Roberta miałem stracha że się rozwalą ale też uszanowanie dla Buemiego ciskał ciskał i dopiął swego, a Robert dostanie reprymendę i dobra.
Lolkoski, 13.06.2010 21:17[!]
Fajny wyścig z dużą ilością emocji i akcji - chyba mniej wytrzymałe opony to dobry sposób na poprawę widowiska.
Świetny występ Mcl i Alonso, słabiej RBR-y - taktyka z twardszą mieszanką okazała się błędna, ale nie zawsze wszystko wychodzi.
Kubek jak na uszkodzone skrzydło - choć może nie miało to dużego wpływu na tempo - nieźle, inna sprawa, że za incydent z Sutilem powinna być kara - głupie to było w jego wykonaniu.
Znowu incydent Hamiltona przy wyjeździe z alei, ale tym razem nie było niebezpiecznie i tu słusznie kar nie było.
michael85, 13.06.2010 21:21[!]
Wyścig emocjonujący i ciekawy. Ferrari chyba wraca do gry. Alonso Walczył o zwycięstwo. Kubica ładnie i równo. Schumi niestety nie może zaliczyć wyścigu do udanych jednak pisanie, że powinien dostać karę za blokowanie kogokolwiek jest wręcz śmieszne. Karę za blokowanie powinni otrzymać ale frajerzy z "taniego" Lotusa itp. To Lotus chyba najczęściej blokował normalnych kierowców. Alonso z pewnością przez nich stracił podobnie jak Robert.
Sgt Pepper, 13.06.2010 21:27[!]
Czytałem wywiad na f1.pl Kubek bagatelizuje sprawę przedniego skrzydła i twierdzi że nie ma ono zbyt wiele znaczenia na takim torze. To ja w takim razie zapytam: Po jaką cholerę Renówka klepie te skrzydła co rusz to inne, a nie weźmie się za konkretne poprawki ? Przecież to miała być tajna broń na Kanadę, bo innej nie przywieźli.
DANI, 13.06.2010 21:29[!]
Co do Schumachera to bardzo dobry start dobre tempo w pierwszej fazie GP niestety po starciu z Kubica jego wyscig zostal zrujnowany i jeszcze ta ilosc okrazen na miekkiej mieszance przypieczetowala nieudany wyscig dla Schumiego mimo wszystko szkoda bo moglo byc duzo lepiej.
tytus77, 13.06.2010 21:48[!]
co do Kubice i jego manewru na Sutilu to nie wiem po co na na prostej zjezdzal do wew jak wiedzial zaraz po lewej zaraz sulil sie pojawi? przeciez mogl normalnie jechac po lewej i trzymac linie zjezdajac do depo... moim zdaniem to jego blad i chyba kara jednak bedzie bo zagrozenie bylo duze...
AdamSlomek, 13.06.2010 22:08[!]
Brawo dla Liuzziego, za bezpardonową walkę z Schumim. Z chamem trzeba po chamsku;)
villy, 13.06.2010 22:34[!]
Niestety myślę, że rzeczywiście stewardzi powinni się zastanowić nad sytuacją z Kubicą i Sutilem, bo to było niebezpieczne. Ale z drugiej strony, jeśli traktować kierowców równo to powinno się skończyć na upomnieniu. Bo jeśli Hamilton dostaje 3 upomnienia bez prawdziwej kary, to Kubica tym bardziej powinien dostać jako że to by było jego pierwsze. No cóż, dowiemy się czy są równi i równiejsi.
Lolkoski, 13.06.2010 22:36[!]
Kubica dostał reprymendę, podobnie Alguersuari
A.S., 13.06.2010 23:19[!]
Jak dla mnie sezon mógłby się już skończyć w tym momencie. Oj jak ja lubię taki układ tabeli. Ja już tak do końca poproszę. Super weekend dla McLarena i Lewisa. Choć powiem, że bałem się w końcówce, że gumy nie dadzą rady i maki będą musiały zaliczyć jeszcze jeden pitstop.
Poza tym wyścig naprawdę emocjonujący. Dużo walki na torze – super. A więc można, tylko muszą to nie być tilkodromy.
Co do Schumachera... pozostaje tylko powiedzieć kończ waść wstydu oszczędź.
kumien, 14.06.2010 00:03[!]
A.S. odnośnie Michaela to wieje bezstronnością :/ Lewis na pewno przejechałby około 30 kółek na miękkiej mieszance.

Co do wyscigu to nie mam słów. Dawno nie widziałem tyle akcji. I niektórzy narzekali na Kanadę.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca