F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Suzuka.
Japanese Grand Prix 20119 października
Suzuka Circuit
Długość toru: 5,807 km
Liczba okrążeń: 53
Pełny dystans: 307,471 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:28,954 - Q2, Michael Schumacher (Ferrari), 2006
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:31,540 - Kimi Raikkonen (McLaren), 2005
Największa średnia prędkość wyścigu:
219,983 km/h - Fernando Alonso (Renault), 2006
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Najszybsze okrążenia w wyścigu
P.NrKierowcaBolid Op. Czas okr.StrataOdstępKm/hOkr.
1.4Jenson ButtonMcLaren MP4-261:36,568--216,48252
2.17Sergio PerezSauber C301:36,5690,0010,001216,47939
3.8Nico RosbergMercedes GP W021:36,6140,0460,045216,37950
4.5Fernando AlonsoFerrari 150° Italia1:36,6820,1140,068216,22650
5.2Mark WebberRed Bull RB71:36,8280,2600,146215,90047
6.1Sebastian VettelRed Bull RB71:36,9160,3480,088215,70452
7.10Witalij PietrowRenault R311:37,0530,4850,137215,40047
8.19Jaime AlguersuariToro Rosso STR61:37,4110,8430,358214,60841
9.3Lewis HamiltonMcLaren MP4-261:37,6451,0770,234214,09449
12Pastor MaldonadoWilliams FW331:37,6451,0770,000214,09450
11.6Felipe MassaFerrari 150° Italia1:37,8001,2320,155213,75550
12.7Michael SchumacherMercedes GP W021:37,9161,3480,116213,50153
13.15Paul di RestaForce India VJM041:37,9701,4020,054213,38443
14.14Adrian SutilForce India VJM041:38,1331,5650,163213,02943
15.9Bruno SennaRenault R311:38,4071,8390,274212,43642
16.11Rubens BarrichelloWilliams FW331:39,0802,5120,673210,99353
17.20Heikki KovalainenLotus T1281:39,2972,7290,217210,53250
18.21Jarno TrulliLotus T1281:39,5612,9930,264209,97449
19.16Kamui KobayashiSauber C301:39,7243,1560,163209,63144
20.22Daniel RicciardoHRT F1111:41,4374,8691,713206,09049
21.24Timo GlockVirgin MVR-021:41,7045,1360,267205,54946
22.25Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-021:41,7945,2260,090205,36845
23.18Sebastien BuemiToro Rosso STR61:42,1075,5390,313204,7386
24.23Vitantonio LiuzziHRT F1111:42,4095,8410,302204,13437
107% najlepszego czasu: 1:43,328

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
m3nel23, 09.10.2011 12:18[!]
0.001 WOW!
punksnotdead, 09.10.2011 12:20[!]
Jeeej, szkoda, że to nie Perez wykręcił NO, bo było faktycznie bardzo blisko, a dla świeżego kierowcy to chyba spora satysfakcja. :)
Adakar, 09.10.2011 12:23[!]
ehh a tak Perez by sobie zapisał best lapa
rado123F1, 09.10.2011 12:47[!]
Brawo dla Lotusa, bo widać, że strata czasowa jest już znośna, a tempo wyścigowe, mimo dalekich miejsc, było całkiem niezłe
katinka, 09.10.2011 13:16[!]
Swietnie Sergio Perez, oh szkoda tak niewiele zabraklo do NO, jak mgnienie powieka. A Lewis jej, 9 czas okrazenia, jakby jechal jakims innym MP4-26.
Kim Jeong Yeop, 09.10.2011 13:23[!]
" A Lewis jej, 9 czas okrazenia, jakby jechal jakims innym MP4-26. " ...albo nie potrafił wykorzystać potencjału samochodu ^ ^
lerloare, 09.10.2011 13:29[!]
Heikki ma zły czas wpisany, zamiast 1:39 ma 1:37 :)
NEO86, 09.10.2011 13:47[!]
Mało brakowało a Perez zapisałby na swoim koncie NO
Karol24, 09.10.2011 13:52[!]
Niepotrzebnie Button pobił czas Pereza. Meksykanin miałby swój największy sukces w karierze.
marios76, 09.10.2011 14:27[!]
Button zrobił fastesta, bo komentatorzy Polsatu robili siku- ze strachu, że go Alonso dopadnie. Po prostu pokazał potencjał- opon jeszcze nie zdążył zajechać. Ale Perez przyznam świetnie wypadł!
rvs, 09.10.2011 15:55[!]
Sądząc po tym, że Alonso gonił Buttona, oraz minie Witmarsha, istniała możliwość, że Button jechał w trybie fuelsafe, wydaje mi się nawet, że nie wiedzieli do końca, czy dojadą:) Gratulacje!
katinka, 09.10.2011 16:42[!]
@Kim Jeong Yeop
Hamilton jak nie popelnia bledow zawsze wykorzystuje potencjal bolidu i walczy do konca, koniec i kropka. Byl wolniejszy na swoim najszybszym okrazeniu od Buttona az o wiecej niz sekunde, to nie do uwierzenia, bo takiej roznicy w szybkosci miedzy nimi po prostu nie ma. Jakies dziwaczne to, ze w wyscigach F1, ktore sa walka o pozycje i kazda setna sekundy, opony preferuja tylko kierowcow jezdzacych delikatnie, czy jakos tak, a inni z agresywnym stylem jazdy, ktory zawsze mi sie podobal nie maja szansy, bo juz po kilku kolkach bolid slizga sie i nie trzyma toru, nie rozumiem tego.
marla, 09.10.2011 17:49[!]
@katinka
Widocznie na ten czas taka różnica jest. W pierwszej części sezonu przecież Button niejednokrotnie był około sekundę za Hamiltonem. Zwyżka/zniżka formy w ciągu sezonu to normalna sprawa. A w tym przypadku dochodzą problemy Lewisa związane z szumem wokół niego. Co do opon, no to sorry, przy całej sympatii do Hamiltona, można jeździć agresywnie (choć ja nie lubię tego słowa), a jednak nie niszczyć bardzo szybko opon (patrz: Alonso). Na tym właśnie polega cała filozofia wokół opon - żeby znaleźć złoty środek.
MairJ23, 09.10.2011 18:58[!]
Button przyspiszyl na tym okrazeniu bo mial na plecach nie kogo innego jka Alonso ktory juz prawie sie zblizyl do magicznej sekundy straty za JB wiec chyba Button nie chcial stracic pozycji P1 i musial pocisnac... a tak, jakby mial przewage wieksza nad P2 to by Perez mial swoje FL a tak - musi poczekac :)
Kamikadze2000, 09.10.2011 20:00[!]
@katinka - Hamilton po prostu nie jeździ tak płynnie, jak robi to Jenson. On także potrafi jechac agresywnie, ale również jak najmniej narażac ogumienie na zniszczenie. Z tego też moim zdaniem wynika nieraz początek wyścigu, w którym Hamilton jedzie szybciej, gdyż taki styl jazdy preferuje - potrafi szybko doprowadzic opony do pracy. Ale też szybciej je kończy. Jenson zaczyna spokojnie, ale potem jedzie rewelacyjnie, jak dzisiaj. Będąc ponad trzy sekundy za Hamiltonem, w ciągu kilku kółek znalazł się za nim. Podobnie było na Węgrzech - cały czas do niego odrabiał wraz z każdym kolejnym okrążeniem. Zawsze trzeba było jeździc, dbając o opony, ale teraz ma to jeszcze większe wrażenie. Jeżeli uważasz, że wcześniej agresywni mieli lepiej, to pomyśl o takich kierowcach, jak Jenson. Oni wtedy mogli miec gorzej. Moim zdaniem obecna maszyna (przy współpracy z Jensonem) nie jest też pod Lewisa, jak wcześniej. To też może odgrywac rolę. Hamilton wreszcie ma partnera na równych zasadach i najwyraźniej ciężko mu się walczy. Zespół nie skupiał całej uwagi, jak było za czasów Kovala. Spójrz także na te kwestie. pzdr :)

@marla - dlatego to Alonso jest najlepszym kierowcą. :0
katinka, 09.10.2011 22:01[!]
@marla @Kamikadze2000
Moze i tak, przeciez forma nie musi byc taka sama przez caly sezon, no i jeszcze te problemy Lewisa, ale 1 sek to tak jakos duzo sie wydaje dla tych kierowcow. To prawda tez, ze Lewis nie jezdzi plynnie tak jak Jens, nie wiem moze to o to chodzi i bolid chyba tez bardziej Buttonowi pasuje, a zespol no coz nie jest juz tym "drugim domem" dla Hamiltona, tym McLarenem za Rona Dennisa.
Faktycznie Alonso swoj styl jazdy potrafil przystosowac do tych opon, znalazl ten balans, ale to swietny kierowca i jak mowia kompletny, choc nie wiem co to znaczy.
Ale ja i tak tych opon chyba nie rozumiem, zawsze mi sie wydawalo, ze kierowcy nie powinni sie martwic o opony i np. czy zabraknie im paliwa do mety, bo sciganie polega na walce, checi dogonienia rywala i wyprzedzeniu, a jak to zrobic, gdy gumy zuzywaja sie z predkoscia swiatla i trzeba zwolnic, coby nie wypasc z toru? Pozdrawiam.
distinto, 09.10.2011 22:05[!]
Tu już nie chodzi o tą tysięczną część sekundy, checo zrobił to na 37 kółku z większą ilością paliwa w bolidzie :O
MairJ23, 10.10.2011 00:42[!]
@distinto to prawda ale Jenson zrobil to na dosc zuzytych oponach - poprostu sytuacja go do tego zmusila - i jak widac udalo mu sie zadanie. Oczywiscie chodzi mi o odejscie od Alonso na wiecej niz poltorej sekundy... a rezultatem byl FL
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca