F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Interlagos.
Grande Premio Petrobras do Brasil 201127 listopada
Autódromo José Carlos Pace
Długość toru: 4,309 km
Liczba okrążeń: 71
Pełny dystans: 305,909 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:09,822 - Q1, Rubens Barrichello (Ferrari), 2004
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:11,473 - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
Największa średnia prędkość wyścigu:
208,517 km/h - Juan Pablo Montoya (Williams), 2004
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Mark Webber
Red Bull 71 okr. 1h32m17,434
2.
Sebastian Vettel
Red Bull 71 okr. +0:16,983
3.
Jenson Button
McLaren 71 okr. +0:27,638
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.12Mark WebberRed Bull RB7711h32m17,4343
2.11Sebastian VettelRed Bull RB771+0:16,9833
3.=4Jenson ButtonMcLaren MP4-2671+0:27,6383
4.15Fernando AlonsoFerrari 150° Italia71+0:35,0483
5.26Felipe MassaFerrari 150° Italia71+1:06,7332
6.214Adrian SutilForce India VJM04701 okr. (1 okr.)3
7.18Nico RosbergMercedes GP W02701 okr. (08,801)2
8.315Paul di RestaForce India VJM04701 okr. (09,949)2
9.716Kamui KobayashiSauber C30701 okr. (04,590)2
10.510Witalij PietrowRenault R31701 okr. (02,718)3
11.219Jaime AlguersuariToro Rosso STR6701 okr. (03,248)2
12.218Sebastien BuemiToro Rosso STR6701 okr. (11,343)2
13.417Sergio PerezSauber C30701 okr. (10,745)2
14.211Rubens BarrichelloWilliams FW33701 okr. (04,327)3
15.57Michael SchumacherMercedes GP W02701 okr. (04,159)3
16.320Heikki KovalainenLotus T128692 okr. (1 okr.)3
17.89Bruno SennaRenault R31692 okr. (29,690)4
18.221Jarno TrulliLotus T128692 okr. (08,208)2
19.425Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-02683 okr. (1 okr.)2
20.222Daniel RicciardoHRT F111683 okr. (20,846)2
Niesklasyfikowani
23Vitantonio LiuzziHRT F11161alternator2
3Lewis HamiltonMcLaren MP4-2646skrzynia biegów3
12Pastor MaldonadoWilliams FW3326wypadek1
24Timo GlockVirgin MVR-0221niedokręcone koło1
Najszybsze okrążenie: Mark Webber (Red Bull RB7) - 1:15,324 na 71 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 198,878 km/h
 kara przejazdu przez boksy za kolizję z Schumacherem

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
jpslotus72, 27.11.2011 20:16[!]
Nie przesadzajcie z tym - "Do zobaczenia w marcu"... :) Oczywiście mówimy do tego czasu "do widzenia" bolidom w walce o punkty, ale Serwis w zimie nie śpi - ta pora też ma swoje newsy i swoje emocje (dopinanie składów kierowców, podglądanie zespołowych fabryk przez dziurkę od klucza... i oczywiście, dla rozrywki, lepienie "ogórkowych" bałwanów). Trzeba się jedynie przestawić na inny rodzaj ścigania - wyścig w F1 nigdy nie ustaje - przenosi się tylko czasowo z torów do biur projektanckich, laboratoriów testów materiałowych i tuneli aerodynamicznych. Więc ja mówię wszystkim - do zobaczenia jutro! :)

Dla przykładu, jedna z atrakcji jakie nas czekają - występ Pietrowa na Race of Champions! :)
Karol26, 27.11.2011 20:37[!]
:) Szkoda, że koniec sezonu ale pocieszający fakt jest taki, że już w styczniu prezentacje ;D Kurcze ale czas nudny teraz... Zawsze taki smutek na koniec sezonu ale co poradzić. Sezon bardzo ciekawy jak dla mnie i przełomowy :) Czekam z niecierpliwością na start w marcu i nowy sezon!
marios76, 27.11.2011 20:43[!]
I co? Prawda jest taka: Mansellowi zarzucano kosmiczny bolid, a tu się okazuje, że najlepszą technologię i zespół ma po prostu Red Bull! Nikt inny nie potrafi przez radio naprawić skrzyni biegów! Mc Laren pewnie żałuje, że nie umie- bo zaszła taka potrzeba:(
Masio, 27.11.2011 20:43[!]
Spodziewałem się znacznie ciekawszego wyścigu. Co do tego mam mieszane uczucia.

Wspaniale, że Webberowi udało się wygrać wyścig w tym sezonie. Jednak myślałem, że tak się nie stanie. To spora zasługa także Vettela i całego Red Bulla. Podejrzewałem ich wtedy o kolejny taki incydent jak na Silverstone. Na szczęście nie doszło tym razem do tego. Już wydawało się, że jak zwykle Sebb odjedzie i wygra wyścig. Na wicemistrzostwo zasłużył zdecydowanie Jenson Button. Alonso i Massa nie pojechali zbyt ciekawie. Wydawało się jednak, że to Hiszpan będzie 3 na koniec roku, ale Jenson chciał też być na podium w wyścigu. Podczas walki Massy i Hamiltona myślałem, że znowu dojdzie do kolejnego incydentu. Szkoda, że Lewis nie ukończył. Adrian Sutil zdobył upragnione 9 miejsce w klasyfikacji. Wiedziałem, że to mu się uda. Di Resta, Kobayashi i Pietrow pojechali też dobrze.
Senna dziś też zaciekle walczył przez cały wyścig. Szkoda tej kolizji z Schumim i tej kary za ten incydent. Gdyby nie to, to mógłby dziś zdobyć punkty.
Rubens Barrichello także wycisnął dziś z samochodu co mógł. Dobrze też, że ukończył ten być może ostatni wyścig w karierze, ale jednak wolałbym, żeby przejechał 71 okrążeń.

Teraz dla nas, fanów Formuły 1 przychodzi czas na "sen zimowy", który potrwa do 18 marca 2012.
Mam nadzieję, że tego właśnie dnia, Mark Webber odniesie zwycięstwo w swoim domowym GP Australii. ;) No to cóż, do zobaczenia!!!
akkim, 27.11.2011 20:44[!]
Jakie spanie, jakie do widzenia i jakie żegnamy,
109 zostało i znów zaczynamy ;)
Ten sezon się skończył znowu dla tych samych,
więc raszta do roboty, bo pora na zmiany.
TommyYse, 27.11.2011 21:09[!]
Dla mnie nie ma czegoś jak przerwa w f1 :p

Będę cały czas nią żył, a przerwę wykorzystam na przeczytanie wielu artykułów o formule. Ściągnę sobie także niektóre wyścigi i obejrzę jeszcze raz :D
Aeromis, 27.11.2011 22:43[!]
Zamiast słyszeć skrzynia trzeszczy wolałbym jednak - zespół Cie potrzebuje.
Co do tempa WEB to mam jednak spore "ale", gonił go Alonso w "bezradnym Ferrari" (w sumie tylko na początku wyścigu szło mu dobrze, potem coraz wolniej w stosunku do reszty) i Button na "białych" oponach..., ciężko było powstrzymać VET, ale się udało ;)
Hiphip hurra, A.Sutil skopał Nicka i Witalija wdzierając się do klasyfikacji na 9 miejsce, jednak nie ma to jak zastraszyć kierowcę - od razu zacznie mu iść lepiej, oby FI utrzymało obecny skład, bo gdzie tam Hulkenbergowi to Sutila. Szkoda jednak że dla FI był o ten jeden most za daleko, mieli szanse wyprzedzić Renault, ale jakoś czuć było w powietrzu że im zabraknie i tak też się stało.
Kamikadze2000, 28.11.2011 11:10[!]
Czy to ustawione, czy też nie - Webber zwyciężył! Nawet, jeżeli mamy podział na kierowcę nr 1 i 2, to co w tym złego!? Nawet w latach 70-tych, które tak są wielbione i uważane za "złote", miały podział na zawodników. Peterson nie mógł walczyc z Andresttim o tytuł w 1978 roku. Podobnie był z Cevertem, który jeździł ze Stewartem. F1 to także sport drużynowy, więc to także częśc tego sportu. Jakoś nikomu nie przeszkadzał fakt ewidentnego faworyzowania Hamiltona w McL z Kovalem czy Alonso, albo też Alonso z Massą i Fisichellą. To normalne. Poza tym Webber jest słabszym kierowcą od Vettela, co raczej nie podlega wątpliwości. ;)

@Aeromis - jeżeli kogoś Hulk miałby zastąpic, to tylko di Restę. :)
marios76, 30.11.2011 22:05[!]
@Kamikadze2000 Nic złego- Webberowi nie pozwalano przecież atakować Vettela więc są kwita. Tylko po co robić wała z kibica i tak rządzić w rozdaniu medali?? Parodia sportu. Albo niech będzie oficjalnie: stosujemy TO, bo jest nam potrzebne i dozwolone... Albo niech nie pie...rzą głupot, że nie stosują- bo nikt w to już nie wierzy :D Żenada po prostu. To mi nie pasuje.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca