F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Sezon 2011
GP Australii
GP Malezji
GP Chin
GP Turcji
GP Hiszpanii
GP Monako
GP Kanady
GP Europy
GP Wielkiej Brytanii
GP Niemiec
GP Węgier
GP Belgii
GP Włoch
GP Singapuru
GP Japonii
GP Korei Południowej
GP Indii
GP Abu Zabi
GP Brazylii
Strona główna sezonu 2011
Klasyfikacje generalne 2011
Statystyki z sezonu 2011

  Wszystkie sezony
2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006  2005  2004  2003  2002  2001  2000  1999  1998  1997  1996  1995  1994  1993  1992  1991  1990  1989  1988  1987  1986  1985  1984  1983  1982  1981  1980  1979  1978  1977  1976  1975  1974  1973  1972  1971  1970  1969  1968  1967  1966  1965  1964  1963  1962  1961  1960  1959  1958  1957  1956  1955  1954  1953  1952  1951  1950
Jaśniejszym kolorem oznaczone sezony, w których nie było GP
na torze Catalunya.
Gran Premio de Espana Santander 201122 maja
Circuit de Barcelona-Catalunya
Długość toru: 4,655 km
Liczba okrążeń: 66
Pełny dystans: 307,104 km
Poprzednie rekordy na tej wersji toru:
Najszybsze okrążenie kwalifikacyjne:
1:19,954 - Q2, Rubens Barrichello (Brawn), 2009
Najszybsze okrążenie wyścigu:
1:21,670 - Kimi Raikkonen (Ferrari), 2008
Największa średnia prędkość wyścigu:
198,102 km/h - Felipe Massa (Ferrari), 2007
<< pop. GP na tym torze  |  nast. GP na tym torze >><< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>
  Rezultat wyścigu
1.
Sebastian Vettel
Red Bull 66 okr. 1h39m03,301
2.
Lewis Hamilton
McLaren 66 okr. +0:00,630
3.
Jenson Button
McLaren 66 okr. +0:35,697
P.Z.NrKierowcaBolid Op.  Ok. Czas/strata/powód nieukończ.B
1.11Sebastian VettelRed Bull RB7661h39m03,3014
2.13Lewis HamiltonMcLaren MP4-2666+0:00,6304
3.24Jenson ButtonMcLaren MP4-2666+0:35,6973
4.32Mark WebberRed Bull RB766+0:47,9664
5.15Fernando AlonsoFerrari 150° Italia651 okr. (1 okr.)4
6.47Michael SchumacherMercedes GP W02651 okr. (17,839)3
7.=8Nico RosbergMercedes GP W02651 okr. (00,875)3
8.169Nick HeidfeldRenault R31651 okr. (00,445)3
9.317Sergio PerezSauber C30651 okr. (20,590)3
10.416Kamui KobayashiSauber C30651 okr. (04,718)3
11.510Witalij PietrowRenault R31651 okr. (12,827)3
12.415Paul di RestaForce India VJM04651 okr. (06,361)3
13.414Adrian SutilForce India VJM04651 okr. (05,826)3
14.318Sebastien BuemiToro Rosso STR6651 okr. (06,502)3
15.612Pastor MaldonadoWilliams FW33651 okr. (00,242)4
16.319Jaime AlguersuariToro Rosso STR6642 okr. (1 okr.)4
17.211Rubens BarrichelloWilliams FW33642 okr. (02,155)4
18.=21Jarno TrulliLotus T128642 okr. (55,239)3
19.124Timo GlockVirgin MVR-02633 okr. (15,937)3
20.325Jerome d'AmbrosioVirgin MVR-02624 okr. (1 okr.)3
21.122Narain KarthikeyanHRT F111615 okr. (1 okr.)3
Niesklasyfikowani
6Felipe MassaFerrari 150° Italia58skrzynia biegów3
20Heikki KovalainenLotus T12848wypadł z toru3
23Vitantonio LiuzziHRT F11128skrzynia biegów1
Najszybsze okrążenie: Lewis Hamilton (McLaren MP4-26) - 1:26,727 na 52 okr.
Średnia prędkość zwycięzcy: 186,020 km/h

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
jpslotus72, 23.05.2011 15:57[!]
@mlospeed
"Zawsze do usług" (jeśli dyskusja - jak z Tobą - jest merytoryczna). :)
I ja pozdrawiam!
Kamikadze2000, 23.05.2011 16:29[!]
@MairJ23 - "Vettel nie obronil sie dzieki ponadrzecietnemu talentowi tylko dzieki ponadprzecietnemy talentowi Neweya..." - ja zinterpretowałem to, jako negowanie talentu Vettela i podkreślenie "genialności" bolidu. Otóż w tym wyścigu RBR nie był poza zasięgiem McL w osiągach, był nawet słabszy na dystansie. Widocznie po prostu słabiej radzi sobie z ogumieniem o twardej specyfikacji. RB7 jest bezkonkurencyjny w qualach, ale w wyścigu już nie jest taki genialny, jest po prostu dobry! Ale graty należą się Vettelowi, który pomimo nacisków, nie dał się, i nie popełnił błędu. To świadczy o jego dojrzałości! Co do talentu, trudno przecież powiedziec, że go nie ma. A co do szykany, poparłem Cię - tam Seba miał przewagę, gdyż jego bolid był tam bardziej stabilny. Ale na reszcie toru Lewis z KERSem nie pozwalał mu uciec i go naciskał. Pzdr ;)
MairJ23, 23.05.2011 17:44[!]
o widzisz - teraz sie zgadzamy :)
nei uwazam ze Vettel jest przecietnym kierowca. Uwazam ze jest ponadprzecietny - na jego ponadprzecietnosc ma wplyw jeszcze jego wiek.. ale Lewis tez jest swietnym kierowca i ja sie powolalem na jego wypowiedz po wyscigu. Powiem szczerze ze bylem zaskoczony ze Vettel zdolal sie obronic - zwlaszcza ze mial problem z KERS. Ale jak widac bylo z onboard Lewisa to Seba mu uciekal niesamowicie na ostatnim szybkim zakrecie - co pozniej potwierdzil sam Lewis - ze ten samochod RB7 ma niesamowita przyczepnosc na szybkich zakretach i ta przyczepnosc nei pozwolila mu go wyprzedzic.
Seba jest naprawde niesamowity - to przeciez FAKT - nie trzeba sie o to spierac - ale nie nalezy zapominac ze Lewis jest takze niesamowity i tym razem sebastiana obronila konstrukcja RB7 a nie nieprzecietny talent Niemca - obaj sa ponad przecietna... obaj sa niesamowici. tyle ze narazie McLaren jest nieco z tylu.
Jezeli chodzi o wygranie calego wyscigu.... to przeciez inny kierowca mogl popelnic choc jeden blad i by go nie wygral - ale Seba pojechal wysmienicie ! - wiec naprawde chodzilo mi tylko o ostanie 10 okrazen - ktore pokazaly subtelna ale widoczna roznice w docisku ktora wynika z roznic w charakterystyce konstrukcji a nie z umiejetnosci.
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!
<< pop. GP w kolejności  |  nast. GP w kolejności >>  |  ^


F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca